حواشی فیلم سینمایی «سریک» (2 حاشیه)

8 مرداد ماه سال 1397 «سعید عزت اللهی»، بازیکن «تیم ملی فوتبال ایران»، در سینما «پردیس کوروش»، پس از تماشای مستند «سریک»، اظهار نظر کرد و گفت:
«عاشقانه دوست‌تان دارم و از لطف همیشگی‌تان سپاسگزارم. امیدوارم از تماشای «سریک» لذت ببرید و اگر آن را دوست داشتید، حتما حمایت کنید. جای سردار آزمون را خالی می‌کنم و البته می‌دانم هر چقدر در فوتبال استعداد داشته و در نگهداری از اسب تبحر است، اما در بازیگری استعدادی ندارد. همچنین تشکر می‌کنم از اینکه با حضورتان باعث شدید رکوردی در فروش بلیت دو سانس زده شود.»
8 مرداد ماه سال 1397 «بهاره افشاری»، کارگردان مستند «سریک»، به همراه «سعید عزت اللهی»، بازیکن «تیم ملی فوتبال ایران»، در سینما «پردیس کوروش»، به تماشای مستند «سریک»، نشستند و در این باره گفت:
«یک قدردانی بزرگ به شما بدهکارم. شما کاری کردید که در کمتر از بیست دقیقه دو سانس فیلم «سریک» پر شود و ما یک رکورد عجیب را به ثبت برسانیم. از لطف و حمایت‌تان ممنونم و تنها کاری که گروه ما می‌تواند انجام دهد این است که از ستاره‌هایی که شما دوست‌شان دارید دعوت کنیم تا در کنار شما فیلم را ببینند. از همه دوستان و سعید عزت‌اللهی بسیار ممنونم که در شرایط بسیار سختی خودش را به ما رساند.