حواشی فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» (11 حاشیه)

به گفته تینا پاکروان ، در ابتدا قرار بر این بوده که "ژرار دوپاردیو" بازیگر نامدار فرانسوی ، به جای پرویز پرستویی ایفای نقش کند
«شیرین یزدان بخش»، بازیگر فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، 21 آذر ماه سال 1396 در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در مورد نقش خود در این فیلم، بیان داشت:
«امسال در فیلم‌های خوبی همچون «جاده قدیم»، «آکاردئون» و «لس آنجلس تهران»، به ایفای نقش پرداختم که نقشم در فیلم «لس آنجلس تهران»، از همه متفاوت‌تر است زیرا برای اولین بار نقش مادر بازی نمی‌کنم.
«پرویز پرستویی» و «تینا پاکروان»، پس از فیلم سینمایی «خانه کاغذی» که همبازی بودند، فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، دومین همکاری آنها است.
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، سومین همکاری مشترک «بهزاد مصلح»، تدوینگر این فیلم با «تینا پاکروان»، کارگردان این فیلم است.
فیلم‌برداری در شهر «لس آنجلس»، فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، 19 آبان سال 1396 در شهر این شهر به پایان رسید.
«اصغر شاهوری»، صدابردار سینما و تلویزیون، 24 شهریور ماه سال 1396 به دعوت عوامل فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، به مناسبت تولد شصت سالگی وی در پشت صحنه این فیلم حاضر شد و چند پلان را صدابرداری کرد.
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، دومین همکاری بین «گوهر خیراندیش» و «تینا پاکروان» است.
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، در ابتدا «تهران لس آنجلس»، بود که به پیشنهاد «شورای ارزیابی و نظارت»، برای اخذ پروانه ساخت به این نام تغییر پیدا کرد.
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، 29 مرداد ماه سال 1396 کلید خورده است.
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، سومین اثر بلند سینمایی «تینا پاکروان»، پس از فیلم‌های «یحیی سکوت نکرد» و «خانه کاغذی»، به عنوان تهیه کننده است.
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، سومین اثر بلند سینمایی «تینا پاکروان»، پس از فیلم‌های «خانم» و «نیم شب اتفاق افتاده»، به عنوان کارگردان است.