حواشی فیلم سینمایی «خوب بد جلف» (7 حاشیه)

«پژمان جمشیدی» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با بازی در سریال «پژمان» از تلویزیون به صحنه تئاتر و سینما راه پیدا کرد، درباره‌ی روند شکل‌گیری «خوب بد جلف» گفت:
«بعد از سریال پژمان صحبت ساخت قسمت دوم این سریال بود اما بعد از مدتی پیمان قاسم‌خانی تصمیم گرفت فیلم سینمایی پژمان را در سبک اکشن بسازد و یک سال و نیم مشغول نوشتن فیلم‌نامه این فیلم بود و نهایتا تصمیم گرفت این فیلم را به عنوان اولین تجربه کارگردانی‌اش جلوی دوربین ببرد.»
«پیمان قاسم‌خانی» که در ابتدا می‌خواست نام اولین ساخته سینمایی‌اش ادامه دهنده «پژمان» باشد، با تغییر بخشی از فیلم‌نامه، نام اولین فیلمش را به «پلیس‌بازی» تغییر داد. اما همزمان با آغاز فیلم‌برداری این پروژه، «مهراب قاسمخانی» از نام نهایی این فیلم پرده برداشت و «خوب، بد، جلف» را معرفی کرد.
در وهله‌ی اول قرار بود نسخه‌ای سینمایی از «پژمان» ساخته شود که کم کم تغییر پیدا کرد و فیلم «خوب بد جلف» پس از 2 بار تغییر نام ساخته شد.
فیلم «خوب بد جلف» اولین فیلم سینمایی «پیمان قاسم‌خانی» در مقام کارگردانی است.
در اولین سکانس فیلم «خوب بد جلف»، «پژمان جمشیدی» و «علی اوجی» در خیابان پاسداران تهران مقابل دوربین رفتند.
همه لوکیشن‌های «خوب بد جلف» در تهران می‌گذرد همچنین از قبرستان ماشین‌ها نیز استفاده شده است. در کل تنوع لوکیشن خارجی و خاص یکی از ویژگی های این فیلم است.
«عبدالله اسکندری»، گریمور فیلم سینمایی «خوب بد جلف» در مورد علت همکاری با «پیمان قاسم‌خانی» به عنوان کارگردان این فیلم اظهار داشت:
«به خاطر شخصیت بالای قاسم‌خانی و بعد به این جهت که او شخصیتی کاربلد و حرفه‌ای است، ترجیح دادیم با شخصیتی این چنینی یعنی کسی که در کار خود از تبحر خاص و بالایی برخوردار است، کار کنیم.»