حواشی فیلم سینمایی «مارموز» (9 حاشیه)

فیلم سینمایی «مارموز»، برای اکران خود نیاز به یک سری اصلاحیه داشت تا برای اکران آماده شود.
نام فیلم سینمایی «مارموز»، 13 اسفند ماه سال 1396 از «خودسر»، به این نام تغییر پیدا کرده است.
«رامبد جوان»، ابتدا قرار بود در فیلم سینمایی «خودسر»، به عنوان بازیگر حضور داشته باشد که بعد از مدتی این خبر تکذیب شد و «مانی حقیقی»، به جای او جایگزین شد.
«جواد نوروزبیگی»، تهیه کننده فیلم سینمایی «خودسر»، 14 آبان ماه سال 1396، درگفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در رابطه با عدم حضور «محسن تنابنده» در این فیلم، اذعان داشت:
«محسن تنابنده یکی از کسانی بوده که برای حضور دراین فیلم با وی مذاکره شده است. خبر این مذاکره را نیز خودمان منتشر کردیم ولی برخی با شیطنت رسانه‌ای آن را جور دیگری منعکس کردند و مدعی قطعی شدن حضور تنابنده دراین فیلم شدند. محسن تنابنده کاناداست و اصلاً ایران نیست. برای جایگزین ایشان مشغول رایزنی هستیم.»
«جواد نوروزبیگی»، تهیه کننده فیلم سینمایی «خودسر»، 14 آبان ماه سال 1396، درگفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در رابطه با موضوع کپی‌برداری فیلم‌نامه این فیلم، اذعان داشت:
«این مسائل که درباره کپی‌‌برداری فیلم‌نامه این فیلم از فیلم دیگری مطرح شده، دروغ محض است. لزوماً حضور بنده در دفتر آقای کواکبیان در آن ماجرا که توسط آقای دلدم مطرح شده که دلیل بر کپی بودن فیلم جدید ما از فیلم‌نامه ایشان نیست. خیلی‌‌ها به من فیلمنامه ارائه می‌‌کنند ولی این دلیل کپی شدن از آن نیست. من کاملاً این ادعاها را تکذیب می‌‌کنم.»
فردی به نام «صالح دلدم»، با ادعا اینکه فیلم‌نامه فیلم سینمایی «خودسر»، برگرفته از فیلم‌نامه فیلم سینمایی «خانم اصلاح طلب آقای اصول‌ گرا» است، از این فیلم شکایت کرده است.
موسیقی فیلم سینمایی «خودسر»، توسط گروه موسیقی «بمرانی»، ساخته شده است.
مراحل فیلم‌برداری و تدوین فیلم سینمایی «خودسر»، برای تسریع حضور در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، با هم انجام شده است.
«حامد بهداد»، بازیگر فیلم سینمایی «خودسر»، به عنوان یک چهره سیاسی و «نامزد ریاست جمهوری»، به ایقای نقش پرداخته است.