حواشی فیلم سینمایی «ابوزینب» (9 حاشیه)

مرتضی شعبانی تهیه کننده «ابوزینب» در باره اکران این فیلم در سایر کشورهای منطقه اظهار داشت: دوبله این فیلم به زبان ترکی هم انجام و برای اکران در کشور ترکیه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است. همچنین اکران در کشورهای دیگر همچون مصر، تونس و سایر کشورهای عرب زبان را هم مدنظر قرار داده‌ایم.
بازیگر لبنانی با اشاره به تصویربرداری این فیلم در چند متری پایگاه‌های اسرائیلی، افزود: این جزئی از جنگ روانی است که ما علیه اسرائیلی‌ها به راه انداخته‌ایم چراکه آنها چند متر آن طرف‌تر با حرارت کار ما را دنبال می‌کنند و با همه اذیت‌هایی که از لحاظ پارازیت‌اندازی بر دستگاه‌های ارتباطی برای ما ایجاد کردند اما ما با قوت به کارمان ادامه دادیم.
فیلم سینمایی«ابوزینب» طبق آرای تماشاگران در صدر جدول فیلم‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت قرار گرفت.
علی غفاری کارگردان فیلم ابوزینب گفت چیزی که بیش از همه ما را آزار می‌دهد ماجرای عجیب و غریب اکران فیلم‌ها در سینمای ایران است. در حقیقت اکران فیلم در سینمای ایران همانند یک کلاف در هم پیچیده است.
علی غفاری٬کارگردان فیلم «ابوزینب» گفت: برای ساخت این فیلم رژیم صهیونیستی به مدت یک هفته در حال آماده‌باش بود و تمام رسانه‌های خارجی مرتبا کار ما را پیگیری می‌کردند. این موضوع تا جایی پیشرفت که پلان‌هایی را که به صورت هلی‌شات می‌خواستیم بگیریم با مشکل مواجه شدیم و بارها نزدیک بود به ما حمله کنند.
وزیر ارشاد درباره فیلم «راز پنهان»‌ (ابو زینب) گفت: من در بیروت این فیلم را دیدم بسیار فیلم تاثیرگذاری است و به عقیده من هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
به نوشته پایگاه خبری المنار اکران این فیلم با مشکلاتی روبرو بوده است.
افتتاحیه این فیلم در شهر صور که با حضور احمد صفی‌الدین مسئول منطقه «جنوب اول» حزب‌الله، شیخ علی ضاهر رئیس شرکت تولیدات هنری الارز(سازنده فیلم)، علما و چهره‌های منتخب ادبی، فرهنگی و هنری برگزار شد، مردم حضور جدی داشتند.
اگر این روزها کسی برای دنبال کردن سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله به پایگاه شبکه خبری المنار سر بزند بنر تبلیغاتی این سایت را می‌بیند که به معرفی فیلم «السر المدفون»(راز پنهان) یا فیلم «ابوزینب» به کارگردانی علی غفاری است.