حواشی فیلم سینمایی «ربوده شده» (7 حاشیه)

بیژن میرباقری کارگردان «ربوده شده» بیان کرد: ممانعت کردن برای پخش تیزر باعث سرد شدن فیلمسازان می‌شود و در ادامه این تیزرها از شبکه‌هایی مثل Gem پخش می‌شود. در حال حاضر Gem تیزر «ربوده‌شده» را از شبکه‌های مجازی دانلود کرده و پخش می‌کند. قطعا ما خواستار این هستیم که تیزر فیلم‌هایمان از شبکه‌های تلویزیونی خودمان پخش شود. من به‌زودی این مسئله راپیگیری می‌کنم تا ببینم دلیل پخش‌نشدن تیزر فیلم سینمایی«ربوده‌شده» چه چیزی است؟ امیدوارم بتوانیم آن را حل کنیم و تلویزیون هم از ما حمایت کند.
با وجود آن‌که فیلم «ربوده‌شده» روی پرده سینماها رفت اما تیزر آن از تلویزیون پخش نشد و برخی از رسانه‌ها دلیل آن را حضور روزبه بمانی در این فیلم به‌عنوان بازیگر دانستند.
بمانی؛ ترانه‌سرای شاخص عرصه موسیقی است که پیش از این هم از نمایش نام او به‌عنوان ترانه‌سرا در تیتراژهای تلویزیونی هم جلوگیری به عمل آمده است.
بیژن میرباقری کارگردان فیلم «ربوده شده» اعلام کرد:
«تیزر فیلم سینمایی «ربوده‌شده» هیچ مسئله‌ای برای پخش در تلویزیون ندارد.»
در این فیلم ابتدا قرار بود مهناز افشار در نقش اول ظاهر شود که بعد این نقش به نیکی کریمی سپرده شد.
در نگاه کلی داستان «ربوده شده» به مسائل مربوط به زنان و مشکلاتی که با آنها درگیر هستند، می‌پردازد.
به گفته بیژن میرباقری کارگردان این فیلم، ساخت فیلم در حوزه مسائل اجتماعی از علاقمندیهای همیشگی اوست و در «ربوده شده» نیز همین قاعده را رعایت کرده و سراغ داستانی با موضوع اجتماعی رفته است.
مراسم افتتاحیه و اکران خصوصی فیلم ربوده شده ساخته بیژن میرباقری شامگاه دوشنبه 29 شهریور ماه با حضور عوامل و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی کوروش تهران برگزار گردید.
در ابتدای مراسم و پیش از نمایش فیلم بیژن میرباقری کارگردان «ربوده شده» ضمن تشکر ازحاضرین گفت:
«موضوع این فیلم روایتگر بحران حریم شخصی در جامعه حال حاضر ما است، امیدوارم تماشای این فیلم هر فردی را به اندیشیدن وادار کند و از فیلم لذت ببرید.»