حواشی «سید جواد رضویان» (5 حاشیه)

جواد رضویان در آخرین روز سال (۱۳۹۴)، پس از آنکه به‌عنوان یکی از سه بازیگر برگزیده‌ی برنامه‌ی «سه ستاره» معرفی شد، اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد.
رضویان در زمینه‌ی موسیقی نیز فعالیت‌هایی داشته و تا به حال چند آهنگ نیز منتشر کرده‌است که از آن جمله می‌توان به «تقدیر»، «دلت میاد»، «دنیا دیگه مثل تو نداره»، «بانوی قصه»، «قسمت نمیشه انگار»، «میخوام تو ابرا»، «بیا پیشم بابا»،«بزن بریم» و «لحاف‌دوزی»، اشاره کرد.
دلیل علاقمندی‌ وی به رشته‌ی نقاشی، به آشنایی او با مهران غفوریان مربوط می‌شود. راهنمایی‌‌ها و تشویق‌‌های مهران باعث شد که جواد به رشته‌ی نقاشی علاقمند و به‌طور اتفاقی وارد این رشته شود. سبک نقاشی رضویان "الیستراسیون" است که تصویرسازی کودک است.
در دوره راهنمایی یا باید او را از سردخانه‌‌ها بیرون می‌‌کشیدند یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود. در نوجوانی و جوانی‌‌اش عشق خاصی به جنگ داشته و همیشه در تلاش بوده که به جنگ برود. ولی چون پدر و مادر وی رضایت نمی‌دادند، به طور مخفیانه و بدون رضایت پدر و مادر برای رفتن به جبهه تلاش می‌کرد، هیچ وقت موفق نشد که به جبهه برود.
رضویان بچه درس‌خوان اما در عین حال لجوج و شیطان بوده به‌طوری‌که بخاطر لجبازی با پدرش در امتحانات ثلث سوم سال دوم راهنمایی شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود.