حواشی «بهنوش طباطبایی» (21 حاشیه)

بعد از حواشی اخیر در رابطه با جدایی «بهنوش طباطبایی» از «مهدی پاکدل» این بازیگر زیبا روی جوان در جشنواره ی فجر 1395 با روحیه ای شاد ظاهر شد.
«بهنوش طباطبایی»، بی توجه به همه حواشی هایش کار بازیگری خود را ادامه داد؛ او یک پیشنهاد کاری خوب از «پوران درخشنده» برای بازی در «زیر سقف دودی» دریافت کرد. نقشی که طباطبایی در این فیلم ایفا کرده ابتدا بنا بود توسط «نیکی کریمی» ایفا شود اما درگیری های نیکی کریمی در تهیه کنندگی فیلم به نام «آذر» سبب ساز آن شد قید همکاری با درخشنده را بزند و در نهایت قرعه به نام طباطبایی بیفتد که این نقش را ایفا کند. نقش طباطبایی در «زیر سقف دودی» زنی است که پایش به زندگی یک زوج میانسال باز می شود؛ زوجی با بازی «فرهاد اصلانی» و «مریلا زارعی» که بعد از سال ها زندگی مشترک به نوعی تکرار مکررات رسیده اند و انگار زیر سقف دودی ناچار به تحمل یکدیگر شده اند. باید منتظر ماند و دید ایفای نقش طباطبایی در این کار آن قدر گل خواهد کرد که همه این حواشی را پاک کند یا خیر...
برخی مخاطبان به اظهارنظر «بهنوش طباطبایی» هم واکنش نشان دادند که چطور می شود به هنگام ازدواج و در برابر دوربین های تلویزیونی با روی باز به صراحت درباره ازدواج و دلایل آن سخن گفت اما درباره شایعه طلاق نه تنها درست به مخاطبان خود توضیح نمی دهد بلکه پاسخگوی به آن را «سرک کشیدن به زندگی خصوصی» تلقی می کند. باور این دسته از مخاطبان آن بود اگر قائل شدن حرمت برای زندگی خصوصی را به عنوان یک اصل بپذیریم طباطبایی درباره ازدواج خود که آن هم خصوصی است نباید خبری را در اختیار مخاطبان خود قرار می داد.
با گذشت زمان و مطالبه روزنامه ها و مجلات نهایتا «بهنوش طباطبایی» بود که 6 آبان سال 1395 به صورت غیر مستقیم خبر طلاق و جدایی اش از «مهدی پاکدل» را تأیید کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«همیشه دوست دارم فقط شادی هایم را با شما دوستانم تقسیم کنم غیر از این روا نیست و از انصاف به دور است... شادی تان مستدام... قلبتان پر امید... و نور خدا در زندگی تان...»
پس از بالاگرفتن تب خبر جدایی و طلاق «بهنوش طباطبایی» از شوهرش «مهدی پاکدل» در رسانه ها یکی از خبرنگاران در تماس تلفنی با بهنوش طباطبایی، جواب او را در مورد این خبر جویا شد. این بازیگر پرکار سینما در جواب گفت:
«این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!»
طلاق «بهنوش طباطبایی» بازیگر پر سابقه کشورمان از همسرش «مهدی پاکدل» نهایتا رنگ واقعیت به خود گرفت. پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شده بود. اما در فضای رسانه ای که کوچکترین حرکات و اتفاقات از چشمان تیزبین مجلات خانوادگی و جوان پسند دور نمی ماند کافی بود تا حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور باعث شود بگو مگوهای غیر رسمی اوج بگیرد و این دو هنرمند بی حاشیه به تیتر اخبار داغ رسانه ها تبدیل شوند.
«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.
به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.
ازدواج «بهنوش طباطبایی» باعث شد به ناگاه هم وی و هم «مهدی پاکدل» که او نیز مانند طباطبایی کم حرف و آرام است در کانون حاشیه ها قرار گیرند. حاشیه هایی که با حضور آنها در برابر دوربین های تلویزیونی هم همراه شد و شرایطی را فراهم آورد که مخاطبان بیشتر و بیشتر از آنها بپرسند. البته به نظر نمی رسید این زوج جوان بازیگر هم از قرارگیری در برابر لنز دوربین های تلویزیونی یا مجلات چندان دلخور باشند چون به هر حال صحبت درباره خوشی های زندگی و امر مقدسی همچون ازدواج همان قدر که برای شنونده جذاب است برای آنها نیز جذابیت های خاص خود را داشت.
«بهنوش طباطبایی»، و «مهدی پاکدل» در جریان همبازی بودن در فیلم «مصائب دوشیزه» بود که بیشتر با هم آشنا شدند و همین آشنایی زمینه ساز ازدواج آنها شد. بهنوش طباطبایی بعد از ازدواج با پاکدل درباره چرایی ازدواج گفته بود:
«چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!» بهنوش طباطبایی به اهمیت خانواده در ازدواج هم تاکید کرده و گفته بود:
«خانواده پاکدل، خانواده بسیار خوبی هستند که این نکته برای من اهمیت زیادی داشت و این ها علاوه بر ویژگی های شخصی خود مهدی پاکدل است.»
«بهنوش طباطبایی»، ذاتا از حواشی فراری است و این شاید به خصلت های درونی او باز می گردد که آدمی است آرام و کم حرف که اغلب اوقات فراغت خود را هم صرف مطالعه می کند. با این حال همان طور که همواره آدمیان خود نمی توانند همه اتفاقات پیش رو را تعیین کنند ازدواج بهنوش طباطبایی با «مهدی پاکدل» در آخرین روزهای زمستان 1389 نیز زندگی آنها را وارد مسیر تازه تری کرد.
وی در گفت‌وگویی درباره علت حذف خبر حضورش در سایت رسمی فیلم «بادیگارد»گفت: به دلیل بازی در تئاتر آقای جلال تهرانی (فصل شکار بادبادک)نتوانستم به لحاظ زمانی با گروه هماهنگ باشم.
رتبه پنجم پرطرفدارترین ایرانی در اینستاگرام متعلق به وی با 3.4 میلیون دنبال کننده است.
وی به همراه همسرش در چهاردهمین جشن حافظ حضور یافتند.
وی و همسرش زوج بازیگری که در فجر 34 هرکدام تنها یک فیلم در جشنواره داشتند آثارشان در روز آخر به نمایش درآمد.
صبور و آرام و کم حرف است، اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می‌کند، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه‌اش آبی است.
اولین تجربه بازیگری‌اش با سریال "کوی‌دامون"در سال 81 بوده، با سریال "مسافری از هند"شهرتش را به دست آورد.
از اتفاقات جالب ازدواج وی این بود که همراه با همسرش بعد از همه به مراسم خواستگاری رسیدند، زیرا سر اجرا بودند.
او در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد.
ویژه برنامه‌ی «آغاز فصل پاییز» یکشنبه، 31 شهریور 92 در برنامه‌ی «رادیو هفت» به روی آنتن رفت.
در این برنامه مناجات‌های لحظه‌ی آغاز فصل پاییز را مهدی پاکدل به همراه همسرش بهنوش طباطبایی اجرا نمودند.
نمایش «برهان» اولین همکاری طناز طباظبایی با محمد یعقوبی بود، اما سومین کار مشترکش با مهدی پاکدل است.
در عرصه‌ی تئاتر فعالیت‌های درخشانی داشته است، و به عنوان بازیگر نقش «سیندرلا» از سوی جلال تهرانی انتخاب شد و به گروه بازیگران این نمایش پیوست،‌ این در حالی است که پیش از این گلاب آدینه و مجید آقاکریمی به عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده بودند.
نمایش «سیندرلا» بخشی از یک تریلوژی از نمایشنامه‌های «مکبث 2001»، «سیندرلا» و «دراکولا» است که جلال تهرانی آن را در سال (1385) به رشته‌ی تحریر درآورد.