حواشی «رابعه اسکویی» (10 حاشیه)

5 بهمن ماه سال 1396، «بهنوش بختیاری»، در حاشیه برگشتن «رابعه اسکویی»، به از «شبکه جم» به «ایران»، در صفحه اینستاگرام خود، در حمایت وی نوشت:
«رابعه،رفیق جیگردار من که رفاقتم باهات دورقمیه.....سپر به سپر هم تخت گازدوستی رو پیمودیم..تاااا.. اینجا.....اینجاخاک ماست...پای ما اینجاست که برزمین بند است....مخصوصا دارو دسته ما که فقط بلدیم با احساس باشیم وبس....منطق و محاسبه نداریم.....هرچی این دل لامصب گفت همونه....خوش اومدی خواهربه وطنت.....همه حمایتت میکنیم....و خداروشکر که وجود کردی و برگشتی...مطمئنم که تو میتونی دوباره اینجا کارکنی....باهمه شیش زدنای وطنمون...ما متعلق به این خاکیم.....میمونیم واعتراض هم میکنیم و جواب هم میخواهیم...ولی اینجا خانه ماست....مخصوصا ما بازیگرا...که فقط مردم خودمون هستن که با عزتمون کردن.....جفتشونم شیش...شل وپل همشونم هستیم.... زیارتت قبول....بالاخره میندازمت لای باقالی پلو میخورمت...این شوخی همیشگیم باتودوباره گرفت?????»
صفحه اینستاگرام «رابعه اسکویی»، 4 بهمن ماه سال 1396، پس از انتشار عکسش در «ایران» و «حرم حضرت معصومه»، از 10هزار فالور به 80 هزار فالور رسید.
«رابعه اسکویی»، 4 بهمن ماه سال 1396 با انتشاری عکسی از خود در «حرم حضرت معصومه (س)» و نوشتن کپشن: «دلم زیارت خواست»، حضور خود را در ایران اعلام کرد که با شایعه‌های زیادی همراه بود.
اسکویی که گمان می‌کرده باید همان رفتارهای نسبتا توام با احترامی که در پروژه‌های داخل ایران با او صورت می‌گیرد در جم هم وجود داشته‌باشد، وقتی رفتارهای مبتدیانه و به شدت غیرحرفه‌ای مدیران بالادستی با عوامل پروژه و نگاه ابزاری آنها را دیده بعد از ترتیب دادن جلساتی مشترک و به نتیجه نرسیدن، در دوراهی جدایی یا امتداد کار علیرغم توهین‌ها قرار گرفته‌است.
رابعه اسکویی به دلیل رفتارهای توهین آمیز مدیران شبکه جم و عدم در پیش گرفتن رویه‌ای منطقی در برابر بازیگران به شدت دچار چالش با مدیران این شبکه شده‌است و تصمیماتی را مبنی بر جدایی از این شبکه گرفته است.
وی در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: من از بچگی چاق بوده‌ام. از آنجایی که فاصله سنی من با برادر کوچکترم تنها 10 ماه است برای اینکه دچار کمبود مواد غذایی نشوم بیشتر از حد معمول تغذیه شدم و سلولهای چربی در بدنم زیاد شد.
پیام تبریک جشن تولد ۵۰ سالگی رابعه اسکویی توسط پرستو صالحی:
مهربون ترین تولدت مبارک. رابعه جانم هرچی آرزوی خوبه ماله تو. دوست دارم یه عالمه.
رابعه اسکویی بازیگر زنی که در سال‌های اخیر بیشتر در تله فیلم‌ها و محصولات شبکه خانگی حضور داشته و اخیرا نیز به شبکه جم پیوسته است در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»، یک نقش کاملا فرعی را ایفا می‌کند.
خبر مهاجرت این بازیگر طنز و پیوستن او به شبکه ماهواره ای جم تی وی باعث شد او شبکه اجتماعی خود را بدلیل هجوم مردم از دسترس خارج کند.
وی در دی ماه سال 1394 کشف حجاب کرد و به شبکه جم پیوست.