حواشی «نسیم ادبی» (5 حاشیه)

«نسیم ادبی»، درباره شغل همسرش می گوید:
«شغل ابراهیم را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم دنیای موزیسین‌ها خیلی قشنگ است. دنیای آنها با دنیای ما بازیگران فرق دارد. من شاید تا قبل از ازدواجم خیلی به این تفاوت‌ها فکر نمی‌کردم اما از وقتی با ابراهیم زندگی مشترک‌مان را شروع کرده‌ایم بیشتر با حال و هوای بچه‌هایی که در این رشته فعالیت می‌کنند آشنا شده‌ام چون رفت و آمدم با این افراد زیاد شده است. من حتی مدتی در گروه «وصل یار» به عنوان همخوان همکاری می‌کردم.»
«نسیم ادبی»، از ماجرای بازی در فیلم «شهرزاد» گفت:
«آقای «حسن فتحی» نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی خانم «ساناز بیان» را دیده بودند و این اولین باری بود که بازی مرا می‌دیدند. پس از آن دستیارشان با من تماس گرفتند و برای بازی در سریال «شهرزاد» دعوت به کار شدم. من فیلمنامه را خواندم و بعد از خواندن نقش فکر کردم این دختر چقدر پررو است. و به آقای فتحی گفتم مردم با دیدن این کاراکتر به من فحش می‌دهند. ولی آقای فتحی به من اطمینان دادند نقش خوب است و گفتند اگر مردم به تو فحش بدهند، یعنی این که نقش را خوب ایفا کرده‌ای.»
نام همسر «نسیم ادبی»، «ابراهیم اثباتی» آهنگ ساز است.
«نسیم ادبی» در مورد خودش وهمسرش می گوید:
«عاشق رستوران رفتن هستیم. خیلی دوست داریم به رستوران برویم یا گاهی برویم جایی قهوه بخوریم و این عادت را از دوران ابتدای آشنایی‌مان هم داشته‌ایم.»
«نسیم ادبی» درباره ازدواج می گوید:
«به شناخت پیش از ازدواج معتقدم؛ البته می‌دانم همه‌ چیز را نمی‌توان تا قبل از رفتن زیر یک سقف رفتن در مورد طرف مقابل فهمید چون تا وقتی شما زیر یک سقف نرفته‌اید فرصتی برای آن که خودتان را به صورت کامل ابراز کنید و نشان دهید پیدا نمی‌کنید اما قطعا شناخت پیش از ازدواج بسیار موثر است چون دوطرف می‌توانند با علایق و سلایق هم آشنا شوند و روحیات یکدیگر را تا حدی بشناسند که خیلی مهم است.»