حواشی «پریناز ایزدیار» (13 حاشیه)

وی عکسی در اینستگرامش به مناسبت روز مادر گذاشت که در پشت او روی میز شیشه هایی به شکل شیشه مشروب دیده می شد که باعث جنجال شد و کاربران در نظراتشان صحبتهایی به ایشان این مطلب را متذکر شدند که او طی عکس دومی عکس اول را به این شکل توضیح داد: این پست فقط برای اونایی که زیر پست قبلی کامنتهای بی ربط نوشتن خواستم این شمعهارو ببینین که دیگه زود قضاوت نکنین ،خسته شدم انقدر مجبور شدم پستهامو پاک کنم.
وی در اینستاگرام خود به پاسخگویی انتقادات کرمانی ها پرداخت. او در این‌باره نوشت: سلام به همگی به خاطر مشغله‌ی کاری نشد که این روزها به صفحه‌ی اینستاگرامم سر بزنم و امروز که کامنت های زیر پست قبل رو دیدم خیلی تعجب کردم واقعاً نمیدونم با این حرفها باید خندید یا گریه کرد، عزیزانِ دل ِ کرمانی، هم وطنهای نازنین من اول اینکه داستان سریال شهرزاد مربوط به سال ١٣٣٢ است و اون زمان هیچ شهری حتی خود تهران ذره ای به شکل امروز نبود، دوم اینکه شیرین قصه‌ پری‌ناز ایزدیار نیست و با توجه به شخصیت ناز‌پرورده ای که داره از رفتار اجتماعی درست و ادبیات کلامی درستی برخوردار نیست و بارها و بارها تو این ٨ قسمت شاهد حرفها و رفتارهای اینچنینی ازش بودیم ، به نظرم بعضی ها با کامنتهاشون خیلی کم لطفی کردن واز کاه کوه ساختن به هرحال امیدوارم این سوء تفاهم رفع بشه، همه‌جای ایران برای من زیباست و نه فقط روی شهر خودم، روی کشور و مردم عزیزم تعصب دارم. امیدوارم از تماشای‌سریال‌شهرزاد لذت ببرید و نگذارید خستگی ٨ ماه کار شبانه‌روزی به تنمون بمونه این سریال با یک دنیا عشق و علاقه فقط برای لذت بردن شما ساخته شده. پ ن: البته دوستانی که از الفاظ رکیک در کامنتهاشون استفاده کردند هم بلاک شدن.
وی مجموعه «زمانه»را یکی از بهترین تجربه‌های دوران کاری‌اش دانست.
خردادماه 95 وی در صفحه اینستاگرامش عکسی از رود دزفول به اشتراک گذاشت و خبر از سفرش به خوزستان داد.
وی که نقش شیرین را درسریال شهرزاد بازی میکند، در اسفندماه 94 با انتشار عکسی، به طرفدارانش یاداور شد که شرط اول انسانیت، مهربانی است.
بهار 95 کنسرت علی زند وکیلی در مرکز همایش‌های برج میلاد و با حضور پرشور هواداران از جمله وی برگزار شد.
وی برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر سال 1394 شد.
وی با پوششی متفاوت در جشنواره 34 فیلم فجر ظاهر گشت.
هشتمین قسمت سریال شهرزاد با اعتراض کرمانی ها مواجه شد. اعتراضاتی که به دیالوگ های وی بازیگر نقش شیرین برمی گردد و کرمانی های معترض معتقد هستند در این قسمت سریال به کرمان و کرمانی ها توهین شده است.
خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود. پدرش مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.
طناز طباطبایی بازیگر سینما نسبت به برنده شدن وی در جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
وی همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‎خوانی «سفر به بی‌نهایت دور» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسه‎ی محک که مخصوص کودکان سرطانی است برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول بدست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.
در آبان ماه سال (1391) هنگامی که پریناز ایزدیار در حال فیلم‌برداری مجموعه‎ی تلویزیونی «زمانه» بود مورد حمله‎ی یک مرد شرور قرار گرفت.