حواشی «ساره بیات» (21 حاشیه)

«ساره بیات» با انتشار عکس‌هایی از خود در صفحه اینستاگرامش خود را به عنوان مدل آرایشی به همگان معرفی کرده است. خانوم ساره بیات به همکاری با «شیرین مقدم» هنرمند کشورمان پرداخته و به عنوان مدل آرایشی با وی همکاری کرده است.
«ساره بیات» بازی در نقش حلیمه دایه حضرت محمد را در فیلم «محمد رسول‌االله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی نقش‌آفرینی کرده ست که به گفته خودش:
«حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و حس خوبی که آن کار دارد باعث می‌شود به هیچ مساله دیگری فکر نکند. برای من پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد (ص) در پروژه بزرگ «محمد (ص)»، اتفاق فرخنده و مبارکی بود که اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ای تردید نداشتم.»
اسفندماه 1393 در مراسم رونمایی از آلبوم «ناگفته» به آهنگسازی و خوانندگی حافظ‌ ناظری در سالن‌ سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد شرکت کرد.
وی در اکران خیریه فیلم ناهید به نفع کودکان بیمار حضور یافت.
وی از چهره های‌حاضر روزهشتم در کاخ جشنواره فیلم‌فجر94 بود. در حالی کاخ جشنواره روز هشتم خود را پشت‌سر گذاشت که هیچ نشستی برگزار نشد و اکران فیلمها تا ساعت3بامداد به طول انجامید.
آذرماه 1394 ساره بیات و حامد بهداد در جشنواره فیلم‌های‌ ایرانی در کانادا حضور یافتند.
تیرماه 95 در حمله‌ای که به وانت حامل عوامل فیلم "فصل‌فراموشی‌فریبا"صورت گرفت، از ناحیه‌ی‌کتف دچار آسیب شد. وی، که نقش‌اصلی فیلم را بازی می‌کند، در بیمارستان هفتم تیر واقع در شهر ری بستری‌شد و روز بعد از بیمارستان مرخص گردید.
فروردین ماه 95 وی با قرار دادن عکسی از مهرداد اولادی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: سومین مهاجم پرسپولیسی پر کشید! برای شادی روحش و صبر خانواده شون دعا کنیم.
فروردین ماه 95 در پنجاه و یکمین حضور بین‌المللی فیلم «فصل فراموشی فریبا»وی جایزه بهترین بازیگر فیلم بلند سینمایی را از پانزدهمین دوره جشنواره «تیبورون»آمریکا گرفت.
فروردین ماه 95 وی جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تیبورن آمریکا دریافت کرد.
فروردین‌ماه 95 مصطفی تقی‌زاده با حضور چند بازیگر سرشناس اولین فیلم سینمایی خود با نام‌موقت «زرد» را کلید زد. وی حضورش در این فیلم قطعی‌شد.
وی در فیلم «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی در نقش مادر پیامبر (ص) ایفای نقش کرد.
وی در فیلم «گیتار غمگین» سومین ساخته پاکو تورس، کارگردان اسپانیایی در نقش لیلا بازی می‌کند. این فیلم در ژانر درام به روابط انسانی بین مردی فلسطینی و دختری اسرائیلی در کشوری‌ دیگر، اشاره دارد.
وی در مراسم فرش قرمز فیلم Sicario حاضر شد.
وی جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره “عشق”را بدست آورد. جشنواره فیلم "عشق" توسط بنیاد خیریه عشق به کودکان جهان در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود.
آخرین اثر وی (تا سال 1395) بازی در فیلم ناهید است که این فیلم نماینده سینمای‌ایران در شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن است.
فیلم "جدایی نادر از سیمین"یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار او است که بابت آن جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است.
نخستین تجربه‌ سینمایی وی، فیلم‌سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین‌صادقی بوده که با بازی در این اثر نامزد دریافت جایزه هم شد.
خواهر وی با رضا قوچان‌نژاد (فوتبالیست) در مشهد ازدواج کرد.
پدرش تاجر فرش و مادرش خانه‎دار است.
وی در خانواده‎ای ۵ نفره متولد شد و یک برادر و یک خواهر دارد، او تا کنون (تا سال 1395) ازدواج نکرده‎است.