حواشی «یکتا ناصر» (11 حاشیه)

وی، جزو بازیگرانی‌ست که از حاشیه دوری می‌کنند. ترجیح می‌دهد یک گوشه آرام بنشیند و از دور در جریان اتفاقات سینمایی قرار بگیرد.
به گفته‌ی همسرش مهریه او 5سکه بهار آزادی‌ست و چهل‌سکه نیز سر سفره‌ی عقد هدیه گرفت.
وی، با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن در سی‌امین جشنواره فیلم‌فجر خبرسازتر ازگذشته شد.
یک ماشین قدیمی به همراه گروه فیلم‌سازی عازم روستایی در کرمانشاه بود که ماشین دچار حادثه می‌شود و متاسفانه تهیه‌کننده در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد.
اتفاق مهمی که برای او رخ داده در زمان بازی در یک تله فیلم بود. وی در توضیح این حادثه بیان میکند که بیشتر نمای خیابان‌ها در شب فیلمبرداری می‌شود، چون شب خلوت‌تر است بناچار نورپردازی‌های شدیدی به صحنه می‌شود که بخشی از دید را از بین می‌برد؛ در سکانس تعقیب و گریزی که وی پشت فرمان بوده، باید به خیابانی می‌پیچیده که وسط آن خیابان بلوار بوده است، به خاطر نورپردازی شدید بلوار، دیدش به هم می‌خورد و با سرعت به جدول بلوار برخورد می‌کند. چشمش آسیب می‌بیند و صدابردار هم بشدت سرش به سقف ماشین برخورد می‌کند.
دی ماه 93 وی نیز در چالش «عکس بدون آرایش» بازیگران خانم ایرانی شرکت کرد.
او و نادرفلاح ایفاگر دو نقش‌اصلی فیلم «دریاچه ماهی» هستند. این فیلم، به شهدای مفقود الاثر و جاوید الاثر تقدیم شده است.
عکسی از وی در کنار ریوالدو در رسانه ها منتشر گردید.
وی با انتشار عکسی در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام نوشت: این بچه خیلی شیک نشسته بود دم در خونشون نزدیک محل فیلم‌برداری ما. بعد‌ازاینکه چند تا عکس ازش گرفتم خواستم خودم هم برم کنارش عکس بگیرم ولی بعد از اینکه با جدیت نگاهم کرد چهار پایه کوچکش رو برداشت و رفت تو خونه درو هم محکم بست و ثابت کرد که حتی بچه‌های کوچک و شیرین هم گاهی حوصله گرفتن عکس رو با کسی ندارن.
مرداد ماه 94 در اختتامیه نمایش رام کردن مرد سرکش حضور یافت.
وی باانتشار عکسی ازخودش و منوچهر هادی کارگردان سرشناس، خبر ازدواج‌شان را منتشر کرد. منوچهر هادی در سال 1351 در تهران بدنیا آمده و به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس فعالیت می کند.