حواشی «بهرام رادان» (8 حاشیه)

وی علاوه بر شرکت فیلم‌های ویدئویی و انیمیشن خود در ایران،در کشور کانادا هم یک شرکت ویدئویی تاسیس کرده‌است.
وی برای رونمایی از آلبوم «روی دیگر» عینکی به چشم زده بود که شباهت زیادی به عینک شیشه گرد معروف جان لنون داشت. لنون از اسطوره‎های موسیقی راک و از فعالان صلح بود که در چهل سالگی به دست یکی از هوادارانش به قتل رسید. از قرار معلوم او تصمیم گرفته ادای دینی به این خواننده بکند. اما وی تنها طرفدار عینک لنون نیست. یکی از عینک‎های لنون که توسط این خواننده به همسر ژاپنی‎اش هدیه داده شده بود چند سال قبل در یک حراج اینترنتی به قیمت بالایی فروخته شد. در کوبا هم برای مراقبت از عینک مجسمه‎ی لنون نگهبان استخدام کرده‎اند چون چند بار تابه حال این عینک سرقت رفته‌است.
وی در طول تحصیل 8 بار دبیرستان خود را عوض کرده و در آخر در رشته انسانی موفق به اخذ دیپلم شده‌است.
حیوان خانگی وی یک سگ است.
وی در صفحه‎ی توئیتر خود قانونی شدن ازدواج همجنس‎گرایان در کنگره‎ی آمریکا را به اندازه‎ی لغو برده‌داری یک رویداد تاریخی قلمداد کرد اما پس از چند روز، طی فشارهای امنیتی موجود، احضاریه‌ها و چاپ مداوم مطالبی بر علیه وی در روزنامه کیهان، مجبور به نوشتن نامه‌ای خطاب به مدیرمسئول روزنامه کیهان شد و توئیت خود را نیز حذف و نفی کرد. پس از این بسیاری عامل نامه فرستادن وی خطاب به روزنامه کیهان را تشدید فشارهای امنیتی دانستند.
در سال (1389) از طرف سازمان ملل‌ متحد به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه‌ی جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی انتخاب شد.
زمانی که وی در کنکور سال 77 در رشته مورد علاقه‌اش پذیرش نشد، تصمیم رفتن به خدمت سربازی را گرفت. ولی بعد از 5 ماه نام خود را در لیست قبول شدگان رشته‌ی "مدیریت بازرگانی‌" دید و به همین علت سربازی را نیمه‌تمام رها کرد.
در سن 15 سالگی به مدت یک‌سال به آمریکا رفت ولی در آنجا نماند و تصمیم بازگشت به کشور را گرفت.