حواشی «بهزاد عمرانی» (11 حاشیه)

فضاهای متفاوت ساخته شده توسط "بمرانی" در تئاترهای مختلف، توانایی گروه را در جذب
طیف‌های گوناگونی از مخاطبین نشان داد و بر همین اساس نشر چکه در سال (1392) آلبوم کودک خود را به "بمرانی" سفارش داد. این آلبوم که تولید و رونمایی از آن نزدیک به یک سال به
طول کشید به عنوان اولین آلبوم سفارشی "بمرانی" در شهریور ماه (1393) رونمایی و به مخاطبین عرضه شد که به عنوان یکی از معدود آثار تولید شده در حوزه‌ی موسیقی کودک، با استقبال خوبی مواجه شد.
همچنین سال (1393)، سال حضور "بمرانی" در صدا و سیما بود که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان
به اجرای زنده در برنامه‌ی "خندوانه" رامبد جوان اشاره کرد.
این اجرا که با استفاده از تبلت و گوشی تلفن همراه صورت می‌گرفت، بدلیل نگاه متفاوت به ادوات موسیقی توسط "بمرانی"، مورد استقبال بسیاری از مخاطبین و منتقدین قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.
فعالیت‌های مختلف گروه "بمرانی" باعث شد که بنابر اعلام اداره‌ی تئاتر، "بمرانی" پرکارترین گروه موسیقی تئاتر در سال (1391) لقب بگیرد.
آشنایی "بمرانی" با سجاد افشاریان, زمینه‌ساز حضور در پروژه‌های تئاتری دیگری نظیر «کانگورو» علیرضا اولیایی «هفت شب بامهمان ناخوانده در نیویورک» فرهاد آئیش، «داستان زمستان» مهدی کوشکی، «پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری» سوگل قلاتیان و «بداهه‌گویی‌های برنارد آلبا» بهرام تشکر شد.
کار "بمرانی" با سجاد افشاریان با نوازدگی و بازیگری در نمایش «ننه دلاور بیرون پشت در» (1392) و اجرای پرفورمنسی در تئاتر "ایران استرالیا" (1393) ادامه پیدا کرد و این همکاری و سلیقه‌ی مشترک باعث شد سجاد افشاریان به عنوان مدیر هنری همراه "بمرانی" شود.
سال (1391) به دعوت سجاد افشاریان گروه "بمرانی"، نوازندگی تئاتر «صد سال پیش از تنهایی ما» را به عهده گرفت و در ادامه با حضور در «گروتسکی بر تبار شناسی دروغ و تنهایی» سجاد افشاریان، اهالی فرهنگ و هنر بیش از پیش با "بمرانی" آشنا شدند.
آلبوم های "جورابهای لخت" (1390) و «مخرج مشترک» (1394) و اجرای کنسرت در مرداد (1392) و شهریور (1394), اجراهای پژوهشی و حضور در پرفورمنس‌ها و برنامه‌هایی نظیر جشن جوانان محک و کنسرت‌های خیریه، از جمله فعالیت‌های گروه "بمرانی" است.
"بمرانی" در سال (1388) با انتشار کارهایش در فضای مجازی کار خود را آغاز و خیلی زود میان جوانان و به اصطلاح «تینیجر»ها جایی برای خود باز کرد.
گروه اجراهایشان را از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند.
عمده‌ی فعالیت گروه "بمرانی" در سبک کانتری است. آن‌ها برای نمایش‌های بسیاری موسیقی کار کردند و از همین طریق و به تدریج در دل علاقه‌مندان جای باز کردند.
بهزاد عمرانی در نقش یک خواننده در فیلم «خشم و هیاهو» حضور دارد و در قالب کنسرت، قطعه‌ای را هم در این فیلم اجرا کرده ‌است.
بهزاد عمرانی (خواننده و گیتاریست) که بمرانی را به عنوان نام مستعار خود انتخاب کرده بود، پس از اجرای چند برنامه‌ی فردی در سال (1389)، با مانی مزکی (ساز دهنی و ترومبون) و جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) آشنا شد که نتیجه‌ی این آشنایی، تشکیل گروه موسیقی "بمرانی" بود که بهزاد عمرانی، خواننده و سرپرست این گروه است.