حواشی «کوروش تهامی» (14 حاشیه)

رنگ مورد علاقه «کوروش تهامی» آبی است و فیلم های مورد علاقه؛ «پدر خوانده»، «قیصر»، «پرستاران» و «هشداربرای کبری 11» است.
«پونه بزدانی» همسر دوم «کوروش تهامی» است. تهامی در مورد همسرش می گوید:
«همسرم پونه یزدانی همکارم نیست اما از هنر خیلی سر در میاره فارغ التحصیل رشته ی نقاشی و دو دوره ی گریم بین المللی رو گذرونده. عاشق رنگهاست و یه جورایی استاد چیده مان رنگ ها در کنار همدیگه است.»
«کوروش تهامی»، همسر سابق «شبنم طلوعی» است شبنم طلوعی به دلیل گرایش به فرقه ی ضاله از کشور خارج شده است و در حال حاضر (تا سال 1395) در شبکه انگلیسی من و تو فعالیت می کند.
از کارهای «کوروش تهامی» در زمینه موسیقی و آواز می توان به آوازی که در سریال «روزی روزگاری» خواند با آهنگسازی «فرهاد فخرالدینی» اشاره کرد همچنین تیتراژ سریال «عصر پاییزی» که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی از ساخته های «عطا الله خرم» با تنظیم مجدد «نیکان ابراهیمی» به نام «خزان» بود.
نخستین حضور «کوروش تهامی» در سینما در سن 25 سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام «سینما سینماست» به کارگردانی «ضیاء الدین دری» را بازی کرد.
«کوروش تهامی»، در بچگی عاشق موسیقی بوده، او از کودکی به خاطر آن که خیلی زود به تخصص رسیده شروع به تدریس تنبک و دف کرد و از همان کودکی طعم مستقل بودن را چشید. اول فقط شیفته موسیقی سنتی بوده ولی الان موسیقی پاپ را هم گوش میدهد. از صدای «محمد اصفهانی» و «علیرضا عصار» خوشش می آید و از پیشکسوت ها هم صدای آقای «حسین علیزاده» و استاد «شجریان» را دوست دارد.
«کوروش تهامی»، عاشق دریا و موج است و قشنگترین رنگ زندگیاش رنگ آبی است.
«کوروش تهامی»، از بین بازیگرهای خارجی عاشق بازی «آل پاچینو»، «جانی دپ» و «نیکول کیدمن» است و از سبک بازی آنها خوشش می آید.
«کوروش تهامی»، دیپلم گرافیک دارد و لیسانس بازیگری تئاتر دارد و مدرکش را از دانشگاه آزاد گرفته است، تنها مواردی که او را در زندگی رنج میدهد، فقر و نداری است. از این که بعضی ها سر جایشان نیستند زجر میکشد.
آرزوی کودکی «کوروش تهامی» این بوده که دکتر شود تا بتواند مادربزرگش را که مریض بوده و وابستگی شدیدی به او داشته را خوب کند اما دوران دبیرستان نظرش عوض میشود و به فکر خلبانی و بازیگری میافتد.
همسر سابق «کوروش تهامی»، «شبنم طلوعی» کارگردان سینما بود.
«کوروش تهامی»، با انتشار تصویری از گریم جدید خود در صفحه اینستاگرامش از بازی در فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی «کاظم راست» گفتار خبر داد.
فیلم «آشوب» داستان زندگی اولین فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران را روایت می کند که بر اثر بروز یک اتفاق وارد لاله زار شده و به پیش پرده خوانی می پردازد اما این هم انتهای مسیر وی نیست چراکه در نهایت در کوران حوادث دهه سی خورشیدی وی با سیاست درگیر شده و به آشوبی برای رژیم پهلوی بدل می شود.
کوروش تا کلاس اول راهنمایی در محله (پامنار) تهران بود و پس از آن در محله های سعادت آباد و شهرک غرب، و در حال حاضر هم در غرب تهران ساکن است.
کوروش تهامی، تا کلاس اول راهنمایی در محله (پامنار) تهران بود و پس از آن در محله های سعادت آباد و شهرک غرب، و در حال حاضر هم در غرب تهران ساکن است.