حواشی «مجید صالحی» (19 حاشیه)

«مجید صالحی»، در برنامه «خندوانه» گفت:
«مشکل قلبی دارم و از همه کسانی که به طور ناخواسته آزارشان داده ام، حلالیت می طلبم.»
«مجید صالحی»، درباره کارهایی که در خانه برای بچه هایش انجام می دهد گفت:
«معمولا برایشان اسب می شوم و کارهای شخصی شان را به من می گویند و من انجام می دهم.»
«مجید صالحی»، در برنامه «خندوانه» گفت:
«من یکی از آرزوهایم بود که بچه هایم دو قلو باشند و از خدا خواستم و او هم به من داد. حنا شبیه من است و آروین شبیه همسرم.»
صالحی همچنین از شیطنت های بچه هایش گفت:
«اصلا اهل حرف گوش کردن نیستند و حرف خوابیدن را هم نباید زد. وقتی یخ شان هم آب شود، شبیه کروکودیل می شوند.»
«مجید صالحی»، و دو قلوهایش سال 1395 مهمان برنامه «خندوانه» بودند.ه سه شنبه 7 مهر 1395 برنامه «خندوانه» میزبان «مجید صالحی» و دو قلوهایش بود، «رضا کیانیان» نیز در این برنامه از مردم خواست تا در کمپین من ارومیه هستم عضو شوند. ابتدای برنامه، مجید صالحی با فرزندانش حنا و آروین در برنامه حاضر شد و به همراه «رامبد جوان» به بازی با آن ها پرداخت.
«مجید صالحی»، درباره حضورش در «ابله» به عنوان اولین تجربه سریال نمایش خانگی‌اش گفت:
«به شخصه برایم تجربه خوبی بود. کارهای «کمال تبریزی» را واقعا دوست دارم. در «سرزمین کهن» هم قرار بود کار کنم که نشد. در «ابله» دو کاراکتر متفاوت را بازی می‌کردم. به نظرم فیلمنامه «ابله» مشکل داشت و شاید اگر پنج سال دیگر این کار ساخته می‌شد، فیلمنامه‌اش برای مردم جذاب‌تر بود. ضمن این که برخی پلان‌ها بسیار طولانی بود.»
«مجید صالحی»، درباره حضورش در «ابله» به عنوان اولین تجربه سریال نمایش خانگی‌اش گفت:
«به شخصه برایم تجربه خوبی بود. کارهای «کمال تبریزی» را واقعا دوست دارم. در «سرزمین کهن» هم قرار بود کار کنم که نشد. در «ابله» دو کاراکتر متفاوت را بازی می‌کردم. به نظرم فیلمنامه «ابله» مشکل داشت و شاید اگر پنج سال دیگر این کار ساخته می‌شد، فیلمنامه‌اش برای مردم جذاب‌تر بود. ضمن این که برخی پلان‌ها بسیار طولانی بود.»
آروین پسر «مجید صالحی» موهای بسیار بلند و پرپشتی دارد به همین دلیل خانواده صالحی تصمیم گرفتند موهای پسرشان را بلند نگاه دارند. کامنت های کاربران اینستاگرام مجید صالحی جنجال های بسیاری به همراه داشت. تقریبا تمام کاربران معتقد بودند موهای پسر مجید صالحی خیلی بلند است و از حدش گذشته، مجید صالحی باتوجه به این که حاشیه کمی دارد نسبت به این کامنت ها هیچ واکنشی نشان نداد تا این که با انتشار عکس دوران کودکی خود و پسرش به همراه متن جالب به حاشیه ها پایان داد. مجید صالحی نوشت:
«این هم از پسر خوشگلم با موهای کوتاه، موهای آروین را کوتاه کردیم تا هم به نظر شما احترام گذاشته باشیم هم این که موهای پسرم خیلی بلند شده بود و چشم هاشو اذیت می کرد. امیدواریم به اعتراضات مردمی پایان داده باشیم.»
«مجید صالحی» عکس جالبی از کودکی خودش در کنار کودکی پسرش منتشر کرد که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.
«مجید صالحی»، با انتشار عکس هایی از دو قلوهایش در اینستاگرامش نوشت:
«اینم به احترام نظر وخواسته شما که بیشتر از خود بنده و کارهام، عکس حنا خانم و آقا آروین خواسته بودید بذارم. دنیاس دیگه بالاخره هر روز یکی رو بورسه. فقط امیدوارم این دو تا مورچه مثل باباشون قدردان و سپاسگذار لطف و محبت شما دوستان باشن. (پس فعلاً وظیفه میدونم از طرفشون از شما تشکر کنم مخلصیم)»



هیچ عکسی از همسر «مجید صالحی» منتشر نشده است ولی برخی از سایت ها عکس هایی را بعنوان همسر مجید صالحی معرفی میکنند که صحت ندارد.

«مجید صالحی»، در خانه ‏ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‏کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‏افتاده! در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‏اند.
«مجید صالحی»، در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و ۴ برادر و ۳ خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است.

همسر «مجید صالحی»، «رامینه اکبری خادم» است و نام فرزندهای دوقلویشان آروین و حنا است.
«مجید صالحی»، از همسر و خانواده اش به شدت تعریف می کند و راضی است. وی گفت:
«الحمدلله یکی از بزرگ ترین نعمت هایی که تا امروز خدا به من داده و امیدوارم لیاقتش را داشته باشم، همسرم است؛ ایشان همیشه و در همه مراحل زندگی همپایم بوده و خانواده بسیار محترم، ارزشمند و سلامتی دارد که همیشه به همنوعان خودشان فکر می کنند و به هیچ وجه سوءاستفاده گر نیستند.
«مجید صالحی»، با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:
«منم نمردم و بالاخره یه فیلمم برای اولین بار به جشنواره فجر رفت، زندگیه دیگه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.»
وی افزود:
«فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی؛ «مصطفی سلطانی» عزیز. ممنون از «امیرحسین عسگریِ» دوست‌داشتنی، مهربان، کارگردان خلاق و جوان برای بازیگردانی بنده و سپاس از تک تک دوستانی که در این فیلم حضور داشتن و صادقانه زحمت کشیدن برای یک فیلم نجیب و برای من انرژی و مایه دلگرمی بودند.»
«مجید صالحی»، تعریف می کند:
«در زندگی خصوصی ام همان آدمی هستم که در کارهایم می بینید، اما خارج از آن یک آدم بسیار خجالتی هستم، در حالی که اکثر مردم توقع دارند مثل وقت هایی که من را در فیلم ها می بینند همه اش بخندم و همان کارها را انجام دهم! همین چند وقت پیش که تشییع جنازه مادرم در بهشت زهرا بود، خیلی از آدم ها می آمدند سراغم و می گفتند آقا چرا نمی خندی، خودت را گرفتی یا اصلا شما اینجا چه کار می کنی؟! انگار ما زندگی های ماورایی داریم و نه خودمان و نه اطرافیانمان حق مردن ندارند!»
اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند؛ فیلم‌هایی چون بعداز ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و ...
و این نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار؛به قول خودش بازیگر خوش شانسی است!
مجید صالحی خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.
کناره‌گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد او جایگزین وی شود و همین فیلم نخستین تلاش او برای ورود به عرصه‌ی سینما شد.