حواشی «مینا وحید» (9 حاشیه)

«مینا وحید»، بازیگر فیلم سینمایی «هایلایت»، در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، با پوششی متفاوت حاضر شد که در توضیح این نوع پوشش گفت:
«امسال تصمیم گرفتم برای جشنواره فیلم فجر لباس جدیدی برای دوخت سفارش ندهم، چه برای دیدارهای مردمی و چه نشست‌های مطبوعاتی لباسی ندوختم. به عنوان یک حرکت اعتراضی پارچه‌ای را روی دوشم انداختم تا بگویم تا زمانی که بسیاری از هموطنانمان هنوز در سرمای کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارند، این بسیار بد است که ما گاهی چند میلیون برای لباس‌های رنگارنگ مراسم مختلف خرج کنیم و در سینماها بچرخیم.»
نقش بیتا در فیلم سینمایی«کفش هایم کو؟» را ابتدا قراربود باران کوثری بازی کند؛ اما به دلیل تصادفی که برای او پیش آمده‌بود، این اتفاق میسر نشد و این نقش به وی واگذار شد.
پس از «شهرزاد» و «کفش‌هایم کو؟» چندین نقش را به دلیل مشابه بودن با بازی‌های قبلیش رد کرده و ترجیح می‌دهد نقش بعدی کاملا متفاوت با این‌ها باشد.
وی معتقد است واکنش مردم نسبت به نقش "مریم" در «شهرزاد» نشان می‌دهد که نقش، اثر خود را گذاشته‌است. البته نوع ادبیات آن‌ها در ابراز احساساتشان دردآور است.
معتقد است به خاطر محدودیت‌های تلویزیون، کم پیش می‌آید که نقش برای یک بازیگر جای شکوفایی داشته‌باشد؛ اما انتخابش در زمینه‌ی تلویزیون در نهایت بستگی به فیلم‌نامه دارد.
وی معتقد است یک بازیگر باید درکارنامه‌ی خود نقش خوب و بد داشته باشد. ضمن این که نقش‌های بد در کارنامه‌ی بازیگر ماندگارترند.
آدم خجالتی است و اهل این نیست که خودش برای پشنهاد کار به کارگردانی پیش‌قدم بشود.
چهره‌ی «مینا وحید»، به چهره‌ی «هدیه تهرانی»، شبیه است.
سابقه‌ی همکاری با بازیگرانی چون یکتا ناصر و سعید راد را درکارنامه دارد.