حواشی «سیاوش چراغی‌پور» (8 حاشیه)

«سیاوش چراغی پور»، درباره حضور خود در مجموعه «لیسانسه ها» به کارگردانی «سروش صحت» توضیح داد:
« «لیسانسه ها» از اول شهریور 1395 کلید خورد و من در این یک هفته حدود دو جلسه حضور داشتم. من نقش آقای امیری را دارم و همسایه شخصیت های داستان هستم. در همسایگی ما چهار جوان هستند که در رفت و آمدهای همسایگی دچار چالش هایی می شوند.»
«سیاوش چراغی پور»، درباره ساختار کمدی فیلم ها گفت:
«پایه کمدی باید بر خنداندن مردم استوار باشد اما نه خنده های سطحی بلکه باید در خلال آن مشکلات اجتماعی را هم گوشزد کند.»
«سیاوش چراغی پور»، درباره سریال «لیسانسه ها» که به کارگردانی «سروش صحت» ساخته شد، اظهار کرد:
«این سریال به لحاظ ماهیتی تفاوتی با کارهای گذشته سروش صحت ندارد و موضوع آن مشکلات اجتماعی با زمینه کمدی است. خلاقیت هایی در متن آمده است که این مجموعه را از آثار گذشته وی متفاوت و جذاب تر کرده است. رویکرد خود صحت هم در فضای این سریال بهره گیری از بازیگران تئاتر بوده است.»
«سیاوش چراغی پور»، در گفت و گویی با اشاره به این که چند سال است که در تلویزیون حضور ندارد، گفت:
«من حدود هفت سال در تلویزیون حضور نداشتم و در این مدت یا کمتر کاری به من پیشنهاد می شد و یا آثار پیشنهادی جذاب نبودند.»
وی ادامه داد: «مدتی تلویزیون وضعیت مالی خوبی نداشته است، پرداخت های مالی تهیه کنندگان خوب نبود و نقش ها هم چنگی به دل نمی زدند. فکر می کنم بحرانی در تلویزیون چند ماهی وجود داشت و انگار بعد مدتی تلویزیون به ثبات فکری برای برنامه ریزی رسیده است و کارهای بهتری تولید می کند. البته قصدم این نیست که بگویم کارهای این چند سال فاقد کیفیت بوده اند اما امیدواریم که همه چیز رو به بهبودی باشد.»

«سیاوش چراغی پور»، درباره قصه و ماجرای سریال «لیسانسه ها» بیان کرد که این اثر نسبت به آثار قبلی کارگردان «سروش صحت» متفاوت و جذاب تر است.

«سیاوش چراغی پور»، فارغ التحصیل بازیگری، زیر نظر «مصطفی اسکویی» در هنرکده «آناهیتا» است.
«سیاوش چراغی پور»، متولد قصرشیرین است. فارغ التحصیل آموزشگاه آناهیتا

کلاس آموزش بازیگری زیر نظر «سیاوش چراغی پور» با همکاری اداره «فرهنگ و ارشاد اسلامی» شهرستان قصرشیرین به صورت رایگان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار شد.