فاخته

‏فاخته‏

 (1393)
4.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 26 کاربر
30 دقیقه
خانوادگی, درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی فاخته
محسن پسر حاج عزت‌الله خان، در یک خانواده‎ی اصیل و متدین بزرگ شده است. او برای راه‎اندازی کار خود مجبور به گرفتن پول نزول از ناصر می‎شود. ناصر نیز که از قدیم به خاطر کدورتی که با خانواده‎ی حاج عزت‎الله خان داشت برای وصول طلب خود به دنبال محسن راه می‎افتد...

داستان سریال فاخته
خلاصه داستان
پنهان شدن
. دکتر منصور، برادر محسن، برای کمک به برادرش دست به کار می‌شود، اما خود نیز گرفتار مسئله‎ای دیگر از گذشته‎ی خواهر زاده‎اش، لیلا، می‎شود. پدربزرگ پدری لیلا بعد از 8 سال برای گرفتن حضانت لیلا پا پیش می‎گذارد و که این مسئله مشکل بزرگی برای منصور ایجاد می‎کند. در این بین ناصر نزول‎خور و پدربزرگ لیلا با هم همدست می‎شوند و...
شهرام عبدلی درباره نقش‌اش در این سریال گفته‌است: "زمانی که محمود معظمی درباره این نقش با من صحبت کرد، هنوز فیلمنامه کاملی وجود نداشت، اما اطمینان من به این کارگردان باعث شد که قرار داد را امضا کنم، اما بعد‌ها وقتی سناریو را دیدم فهمیدم که انتخاب اشتباهی انجام ندادم."
ثریا قاسمی حین تولید سریال درباره آن گفته‌است: "این سریال از گروهی بسیار همدل و صمیمی برخوردار است که با رغبت در کنار یکدیگر کار می کنند، اما کار سخت و فشرده است و گاهی 18 تا 20 ساعت کار می کنند."
فرخ نعمتی درباره نقش پدربزرگ که در این سریال بازی می‌کند گفته‌است: "شاید به دلیل اینکه این پدربزرگ در مقابل قطب مثبت قرار می گیرد، منفی به نظر بیاید، اما من آن را پیرمردی می دانم که متاثر از گذشته خود است و برای جبران برگشته است. هرگز نمی توانم نقش شخصیت های بدی را بازی کنم که از روی بدجنسی می خندند و مدام به دنبال خراب کاری هستند، دوست دارم نقش منفی را هم باور پذیر بازی کنم و شخصیتی که به من سپرده شده را خوب درک کنم، اتفاقی که در «فاخته» هم رخ می دهد."
سوتی های سریال فاخته (0 سوتی)
دیالوگ های سریال فاخته (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال فاخته (از مجموع 2 رای)

ارزش تماشا
10
خوش ساخت
0
بازیگری
10
خلاقانه
5
محتوای مناسب
5
موضوع ملموس
0
مناسب خانواده‌
10
مناسب کودکان
2.5
هنوز کسی برای این سریال تلویزیونی بررسی ننوشته است. اولین نفری باشید که بررسی می‌نویسد
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال فاخته (0 بررسی)