فاکتور هشت

‏فاکتور هشت‏ (1388)
‏Factore-Hasht‏

5.5
رای شما:
0/10
بر اساس رای 29 کاربر
40 دقیقه
درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی فاکتور هشت
مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» روایتگر دکتر ایرانمنش پزشک متخصص بیماران هموفیلی است که عاشقانه به معالجه بیماران خود می‌پردازد. او پسری شش ساله دارد که به این بیماری مبتلا است. تا اینکه دکتر شروع به تحقیقات می‌کند.

آهنگ تیتراژ سریال فاکتور هشت
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

فاکتور هشت(ابتدایی)

آهنگ تیتراژ فاکتور هشت با صدای
داستان سریال فاکتور هشت
خلاصه داستان
پنهان شدن
«فاکتور هشت» یکی از داروهای بیماران هموفیلی، که به تعبیری شیشه عمر آنهاست و برای بیماران هموفیلی مصرف روزانه دارد، داروی بسیار گرانقیمتی است و هر واحد از آن حدود هزار دلار ارز از کشور خارج می‌کند(بیش از پنجاه میلیون دلار در سال)، این دارو به دلایل مختلف از جمله قاچاق، همیشه با کمبود مواجه است و به همین دلیل با جیره‌بندی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

دکتر ایرانمنش(ستاره اسکندری) با مدرک فوق متخصص خون، پزشک بیماران هموفیلی است که عاشقانه با بیمارانش کار می‌کند و به دلیل اینکه پسر6 ساله‌اش بیمار و ناقل همین بیماریست با انگیزه بسیار تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید «فاکتور هشت» کرده است. در همین راستا، او در یک کنگره بین‌‌المللی با ارائه مقاله‌ای شرکت کرده و مقاله‌ او به عنوان مقاله‌ برگزیده انتخاب شده است.

دکتر ایرانمنش بعد از موفقیت در این کنگره‌ بین‌المللی، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری خارجی ادعا کرده است که اگر امکانات لازم در اختیار او گذاشته شود می‌تواند در قالب یک پروژه «فاکتور هشت» را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی و با قیمتی به مراتب ارزان‌تر در کشور تولید کند و علاوه بر تامین نیاز داخلی حتی برای صادرات نیز در نظر گرفته شود.استاد دکتر ایرانمنش در دانشگاه (ایرج راد) که اکنون مسئولیت بیمارستانی که ایرانمنش در آن مشغول به کار است را به عهده دارد با نظریه ایرانمنش موافق است.

اکنون کمبود فاکتور هشت ، بیماران هموفیلی را با خطر مرگ مواجه کرده است. بیماران بسیار مضطرب و خانواده‌ها به شدت نگرانند. مسئولان وزارتخانه ، دکتر جلایر (قطب‌الدین صادقی ، ‌مدیر عامل شرکت)‌ را که مسئول واردات و توزیع فاکتور هشت است احضار می‌کنند و مورد بازخواست قرار می‌دهند.

دکتر جلایر با دلایل و مستندات واقعی و منطقی ثابت می‌کند که مصاحبه دکتر ایرانمنش و تبلیغات بی‌حساب رسانه‌های غیر متخصص روی ادعای‌ ایشان موجب شده است که شرکت تامین کننده‌ خارجی فاکتور هشت، در ارائه خدمات تردید کند. در پایان جلسه جلایر موظف می‌شود که غائله را ختم کند.

مهدی کاشفی (‌پژمان بازغی) وکیل شرکت «به دارو» سعی می‌کند از سر دلسوزی و با کدخدامنشی راهی برای حل بحران پیدا بکند اما سهیل (حسن جوهرچی) و همسر ایرانمنش در این خصوص با او مشکل دارد و...
حواشی سریال فاکتور هشت (0 حاشیه)
سوتی های سریال فاکتور هشت (0 سوتی)
دیالوگ های سریال فاکتور هشت (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال فاکتور هشت (از مجموع 5 رای)

ارزش تماشا
6.2
خوش ساخت
5
بازیگری
6.7
خلاقانه
5
محتوای مناسب
10
موضوع ملموس
5
مناسب خانواده‌
5
مناسب کودکان
2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال فاکتور هشت (3 بررسی)
مهشاد عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/02/07
مهشاد عاایه
1 لایک
0 نظر
1396/02/07
خردمند رسول اکرم(ص):دانش اگردرستاره یثریاودرآسمان باشد،مردانی ازپارس به آندست خواهندیافت.
1 لایک
0 نظر
1395/07/08