مدار صفر درجه

‏مدار صفر درجه‏

 (1386)
7.7
رای شما:
0/10
بر اساس رای 356 کاربر

خلاصه داستان سریال تلویزیونی مدار صفر درجه
حبیب پارسا در بورسیه تحصیلی دانشگاهی در پاریس پذیرفته می‌شود. در دانشگاه با دختری یهودی به‌نام سارا آشنا می‌شود. با آغاز جنگ جهانی و درگیری فرانسه وحمله آلمان‌ها به فرانسه حبیب به کمک زینت الملوک، همسر همایون پناه، دیپلمات ایرانی با تهیه پاسپورت‌های جعلی برای سارا و مادرش آنها را به ایران می‌فرستد. اما حبیب به علت خیانت مظفر، یکی از همکلاس‌هایش دستگیر و بعد از مدتی روانه تهران شده و با کمک تقی، یکی از دوستانش آزاد می‌شود. بعد از مدتی حبیب با پرونده سازی‌های عموی سارا دوباره به زندان می‌افتد. و پس از سالیان زیاد در حالی که حبیب به سنین میانسالی رسیده از زندان آزاد شده و سارا به استقبالش می‌آید.

آهنگ تیتراژ سریال مدار صفر درجه
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ من عاشق چشمت شدم علیرضا قربانی

وقتی گریبان عدم
با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را
پیش از ازل می آفرید

وقتی زمین ناز تو را
در آسمان ها می کشید
وقتی عطش طعم تو را
با اشک هایم می چشید

من عاشق چشمت شدم
نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این
دیوانگی و عاقلی


یک آن شد این عاشق شدن
دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا
از عمق چشمانم ربود

وقتی که من عاشق شدم
شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و
عالم به آدم سجده کرد

من بودم و چشمان تو
نه آتشی و نه گِلی
چیزی نمی دانم از این
دیوانگی و عاقلی
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ مدار صفر درجه با صدای علیرضا قربانی
حواشی سریال مدار صفر درجه (0 حاشیه)
سوتی های سریال مدار صفر درجه (0 سوتی)
(لعیا زنگنه): نامه زینت:بهروز رنج کشیده و نجیب من مرا ببخش که پی سالها غربت و تنهایی باز هم ناگزیرم تنهایت بگذارم فی الواقع تاب تحمل هربلایی که طی این سالها به سرم امده بود را داشتم الا انکه بخواهند از قبل آنچه میان من و آن مرد واقع شده ابروی شغلی و حیثیت اجتماعی تورا لکه دار کنند فرضم به قسمی از این مخمصه رهایی میافتم اما چه فایده که ای بسا پی ان کودکی را بدنیا می‌آوردم که سالها پی رشد و قد کشیدن به کین خونخواهی پدر مقتولش روبه رو هردو ما می ایستاد. سرو دل خسته من افسانه ها زیبا هستند زیرا واقعیت ندارند واقعیت زیبا نیست و تنها کسانی برای همیشه از ان ما خواهند بود که برای همیشه از دست داده ایم و سهم من از عشق تو تنها رویای آرامش بخش و گرمی است که با خود به گور میبرم تا از غارت این زمانه پر دسیسه و پلشت برای همیشه محفوظش بدارم. تو میتوانی گردش ماه را تکذیب کنی میتوانی نور خورشید را تکذیب کنی اما عشق مرا هرگز تکذیب مکن در جهانی دیگر و درآن سوی ابدیت به انتظار تو خواهم نشست و تنها چیزی که از تو میخواهم این است که با باد و باران آشتی کنی زیرا با هر بارانی که پس از این ببارد به دیدار تو خواهم آمد و با وزش هر نسیمی به نوازش تو خواهم پرداخت.
حبیب (سید‌شهاب حسینی): حبیب: آقاجون! چرا یک کم صبر نکردی! آقاجون!...
دلم برات تنگ شده!... برای خندیدنت!...
برای تغییر صدات!...
برای آغوش گرمت دلم تنگ شده آقاجون!...
این رسمش نبود حبیبتو پی ماهها اسارت بی هوا تنها بذاری و بری!...
مگه نمی گفتی؟!... مگه نمی گفتی؟!...
عاشقان آبروی جهانند!...
چرا با رفتنت این جهان بی آبرو رو، بی آبرو تر کردی؟!...
دکتر علی پارسا (مسعود رایگان): دکتر علی پارسا: چاره ای نیست باید بری!...
د معنی هبوط یعنی همین!...
به نیت تو تفالی به کلام الله زدم
آیه ای آمد که :
"ای انسان! تو در مسیر پر فراز و نشیبی
سرانجام به ملاقات پروردگارت نائل خواهی شد..."
از رنجهای زندگی، گریزی نیست ... پسر جان!...
حتی از این رنج بزرگ که در دنیای آشفته و فاقد معنا،
باید به دنبال یافتن معنایی برای زندگی خودت باشی!...
مراقب باش در مواجه با تمدن مغرب زمین،
نه به سیاق سفرای عصر صفویه، طریق تکبر و خودبزرگ بینی پیشه کنی ...
و نه به شیوه رجل عصر قاجار و پهلوی، روش خفت و خودباختگی ...
حبیب (سید‌شهاب حسینی): حبیب: اما من از سرزمینی میام که مردمش
صدها ساله فکر می کنن گاهی اوقات
دست برداشتن از زندگی خیلی آسونتر از دست برداشتن از عشقه!...
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال مدار صفر درجه (از مجموع 45 رای)

ارزش تماشا
8.2
خوش ساخت
8.6
بازیگری
7.9
خلاقانه
7.2
محتوای مناسب
6.6
موضوع ملموس
6.4
مناسب خانواده‌
7.8
مناسب کودکان
6.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال مدار صفر درجه (64 بررسی)
آنا جون
سریال زیبایی بود هیچوقت بادم نمی ره با پدر مهربانم مظلوم رفت به رحمت خدا دور هم می دیدم
2 لایک
0 نظر
1403/09/21
سوفی
قراره دوباره از امشب پخش بشه شبکه ای فیلم ساعت 8 شب 💙.
1 لایک
0 نظر
1400/07/12
بهار عابدی
بهترین سریال تاریخی با نقش آفرینی جناب آقای شهاب حسینی است ده ستاره برای این سریال کمه
3 لایک
0 نظر
1399/09/24
بهار عابدی
بهترین سریال تاریخی با نقش آفرینی خوب جناب آقای شهاب حسینی است
3 لایک
1 نظر
1399/09/09
سوفی
بهترین سریال البته
1 لایک
1399/09/19
سوفی
منظووووووووووومممممممممم این بهترین کار ایرج راد هم هست رسیدگی کننننننن
1 لایک
0 نظر
1399/08/26
سوفی
این سریال از شبکه یک پخش میشه هم اکنون ساعت 5 بعد از ظهر و تکرارش 12 و نیم شب
2 لایک
0 نظر
1399/06/05
خانم حقانی
منکه اصلا ازین سریال خوشم نیومد و نخواهد اومد
خخخخ
ولی خب شاید باب دل بعضی ها بشینه
2 لایک
4 نظر
1398/06/07
علی فیلم بین
جالبه که میگین دوست نداشتین ولی به اندازه ی سریال هایی که دوست داشتین بهش ستاره دادین !
البته از یه جهت هم خوب شد که کم لطفی تون به این سریال فوق العاده زیبا با تعداد ستاره ها جبران شد :)
0 لایک
1398/06/12
خانم حقانی
شما درست میفرمایید اقای فیلم ببین
0 لایک
1398/06/14
سوفی
خوبه ک خوب بهش ستاره دادید:-)
0 لایک
1399/08/26
آنا جون
سریال زیبایی بود داستان عالی شاید بازی بد لعیا زنگنه انتقاد داشتید که بازی اساتیدی مانند ایرج راد تاثیر منفی گذاشت
1 لایک
1403/09/21
ترانه کل این سریال یه طرف تیتراژش با صدای علیرضا قربانی یه طرف
2 لایک
1 نظر
1397/11/20
زهرا ~
شدیدا باهات موافقم
0 لایک
1397/11/20
علی فیلم بین
بهترین سریال های تاریخی ایران ( به ترتیب) :
1- مختارنامه
2- مدارصفر درجه
3-روزگار قریب
4- امام علی
1 لایک
2 نظر
1397/07/17
پرزیوال
😂
1 لایک
1397/07/18
سوفی
ن اول مدار صفر درجه
0 لایک
1399/08/26
مهسان
این فیلم عالی بود
بازی شهاب حسینی خیلی خوب بود
2 لایک
0 نظر
1397/06/30
فاطی*
اثر بی نظیر دیگه ای از حسن فتحی
2 لایک
0 نظر
1397/05/01
طاها مزینانی
بی نظیر

نظیر نداری آقا حسن فتحی
3 لایک
0 نظر
1397/03/17
رضا مصدق
بینظیر❤
2 لایک
0 نظر
1397/02/15
شاهین
عالی
2 لایک
0 نظر
1397/02/07
علیرضا مسجدجامعی
بسیار زیبا ...
2 لایک
0 نظر
1396/10/11
غــــریبه
دستت طلا ترلان جان
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی
توی همشون دادن دوست مهربونم😊😘😘
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
غــــریبه
ممنون
توی همشون یادت نره دوست خوب😊
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی
غریبه جون
ستاره رو دادم.
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
غــــریبه
و البته بقیه دوستان هم همین طور
سپاس
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
غــــریبه
ترلان جان ببخش ها میخواستم بگم وقتی داری به فیلم و سریالا نظر میدی
ستاره و ارزیابی هم یادت نره
کمک بزرگی به منظوم کردی
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی
واقعا
لایک آقای فتحی👍👏👏👏👏👏👏
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
میریام من ندیدم
1 لایک
0 نظر
1396/06/10
مهسا عاشق سحر قریشی its sounds to be good
I love you Shahab.
you are nice actress
😘😘
1 لایک
1 نظر
1396/06/05
...روژان...
actor
1 لایک
1396/06/05
فاطمه.رض دوستان عزیز
امشب قسمت اخر این سریال از شبکه ای فیلم پخش میشود
ساعت ۲۳ ، تکرار ۷ صبح و ۱۵
1 لایک
2 نظر
1396/06/02
غــــریبه
حیف دیگه....
1 لایک
1396/06/02
...روژان...
خیلی ناراحتم که تموم شد.خیلی سریال خوبی بود.
1 لایک
1396/06/02
سحر؟؟؟
آره ده ستاره واقعا براش کمه
1 لایک
0 نظر
1396/05/24
غزل
عالی بهترین ساخته ی آقای فتحی
3 لایک
2 نظر
1396/05/24
سحر؟؟؟
موافقم
1 لایک
1396/05/24
رَئیٖسُ السّٰادٰات ؛
منم همین طور
1 لایک
1396/06/01
..روژان..
این سریال فوق العاده است.هر چقدر ازش بگم کم گفتم.ده ستاره هم کمه واسش.
4 لایک
0 نظر
1396/05/23
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
عااااااااااااالی بودددددددددددد
2 لایک
0 نظر
1396/05/21
ستاره?
ده ستاره خیلی کمه واسه این سریال خب
1 لایک
0 نظر
1396/05/21
سحر؟؟؟
ستاره جون اخه عاشق این سریالم دوست دارم تو لیست بهترین ها بره بالاتر
1 لایک
1396/05/21
مشاهده بررسی‌های بیشتر