یک دزدی عاشقانه

‏یک دزدی عاشقانه‏

 (1394)
4.3
رای شما:
0/10
بر اساس رای 313 کاربر
کمدی, حادثه‌ای
اکران شده در 1395/02/15

خلاصه داستان فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه
دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقاکمال و آقاجمال پس از سال‏ ها از زندان آزاد می‏ شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏ شان، اسی‏ خانم می روند، اما...

داستان فیلم یک دزدی عاشقانه
خلاصه داستان
پنهان شدن
ماجرای دو دزد پیر و کهنه کار است که پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند و برای دریافت سهم‌ خود از آخرین دزدی که انجام داده بودند به سراغ زنی که با آنها همدست بوده، می روند. اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمرد‌ها علی‌رغم میل دوباره مجبور به دزدی می‌شوند. دزدی این دو در حالی صورت می گیرد که شرایط تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت آنها در دزدی می‌شوند.
امیرشهاب رضویان، کارگردان فیلم، با انتشار تکه‌های کوتاهی از فیلم، از علاقمندان خواست که این بخش‌ها را با چهره و صدای خود بازآفرینی کنند و به ربات تلگرامی این فیلم ارسال کنند تا در فراخوان انتخاب بازیگر فیلم بعدی‌اش شركت داده شوند.
امیرشهاب رضویان پس از 10 سال دوری از سینما، با این فیلم بازگشتی دوباره به عرصه کارگردانی داشت.
نام این فیلم ابتدا «سرقت مردان خاکستری» بود که در ادامه به «یک دزدی عاشقانه» تغییر نام داد.
سوتی های فیلم یک دزدی عاشقانه (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم یک دزدی عاشقانه (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم یک دزدی عاشقانه
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 1،347،286،100 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم یک دزدی عاشقانه (از مجموع 21 رای)

ارزش تماشا
5.2
خوش ساخت
5
بازیگری
7
خلاقانه
3.8
محتوای مناسب
2.5
تفکربرانگیز
4.5
مناسب خانواده‌
5.8
مناسب کودکان
4.3
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم یک دزدی عاشقانه (36 بررسی)
طاها مزینانی
فیلم خیلی خوبی نبود با اینکه بازی ها خیلی خوب بود و ایده جذابی داشت
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
الهام فرهنگ
آفرین دقیقا
0 لایک
1397/04/28
وروجک
میشه گفت یکی از مزخرف ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران
0 لایک
0 نظر
1397/03/19
توماج
فیلمی متوسط رو به عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/08
احسان
یکی از بدترین کمدی های چند سال اخیر سینمای ایران. در یک کلمه افتضاح
1 لایک
0 نظر
1396/12/25
امیرحسین عاااااااااالی
1 لایک
0 نظر
1396/02/21
نسیم چقدرپیرمردتواینوفیلمه
0 لایک
0 نظر
1395/12/14
م.ا فیلمی که امیرحسین رستمی توش بازی کنه محشره
0 لایک
1 نظر
1395/10/23
امیرحسین
آره
0 لایک
1396/02/21
مهشاد
فیلم بسیار بسیار تخیلی اصلا قشنگ نبود
0 لایک
0 نظر
1395/10/21
یگانه افتضاححححححح
0 لایک
0 نظر
1395/10/18
نازنین انقققققد چرت بود ک من وسطش کلا خواب رفتم
0 لایک
0 نظر
1395/10/14
پریسا لادن مستوفی عشقه :) این فیام هم خیلی قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1395/06/25
اندیکا فیلم خیلی قشنگه ! کارهای خانم مستوفی همه لایک داره
0 لایک
0 نظر
1395/06/25
الشن.
لادن مستوفی تو این فیلم خیلی خوشگل بود عه خوشگل بود خوشگلم شده بود
0 لایک
0 نظر
1395/06/03
مبین لطیفی
مضخرف
0 لایک
0 نظر
1395/05/25
پارمیس خیلی عالی نیست
0 لایک
0 نظر
1395/05/12
عباس
باهاله
0 لایک
0 نظر
1395/05/06
ثریا شمس
واقعا فیلم خوبی بود کسانی که از این بد بگویند هیچ چیز از سینما نمیدانند.
0 لایک
1 نظر
1395/03/28
مبین لطیفی
دروغ میگه من خودم (بارکد..رسوایی..یک دزدی عاشقانه )رارفتم این از همش بدتر بود
0 لایک
1395/03/31
مبین لطیفی
مسخره از آقای هاشمی انتظار نداشتم واقعا که
1 لایک
0 نظر
1395/03/13
مصطفی بد بود ارزش نداشت
1 لایک
0 نظر
1395/03/12
هماقریب فوق العاده متفاوت بود.
0 لایک
0 نظر
1395/03/07
علی حقیری
یکی از بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران بود.
0 لایک
1 نظر
1395/03/01
مبین لطیفی
فیلم خوبی نیست شما فیلم خوب ندیدین .
1 لایک
1395/03/27
داریوش احدی
خیلی فیلم ضعیف و خسته کننده ای بود و حال وهوای قدیمی داشت انگار تو دهه هفتاد ساخته شده بود .در کل صفر از ده
3 لایک
0 نظر
1395/02/29
محمد حسین محمدی چرت
2 لایک
0 نظر
1395/02/26
صادق
واقعا فیلم ضعیفی بود .الان وسط فیلم پاشدم برم . حیف هزینه ای که برای این قیلم شده .
4 لایک
3 نظر
1395/02/24
سیدمجتبی
ممنونم بابت نظرتون!
این نظر شما موجب شد تا از مشاهده فیلم پشیمون بشم...
2 لایک
1395/02/31
مبین لطیفی
واقعا کار درستی کردین نرفتین.
0 لایک
1395/03/27
bahbah.84.es@gmail.com
سه شنبه ها نیم بها هس
0 لایک
1395/05/08