وروجک قلابی مواظب حرف زدنت باش تربیت خانوادگیم به من اجازه نمیده یعنی اصلا در شان و شخصیت خودم نمیبینم جوابتو بدم... دکتر توام جوگیر نشو..لااقل وایمیستادی دو دیقه از کامنت وروجک قلابی بگذره بعد نمک میریختی.... دو نفری عقل ناقصتونو میریختین رو هم تا ضایع نشین. صرفا جهت اطلاع وروجک خانم ما 5 تا ستاره داده به فیلم ..خودتو نکش نمیتونی جای اونو بگیری.... واقعا باید تاسف خورد به حال همچین آدمایی توی به فضای فرهنگی....تاب و توان بحث ندارن دست به چه کارا که نمیزنن....متاسفم....