فیلم تا حدی جالب و سرگرم کننده بود اما چند تا ایراد خیلی بزرگ داشت: ۱)فیلم به شدت کشورمون رو بد و بی قانون نشون میده، به عبارتی دیگر شهر هرت ۲)تو فیلم روحانیون رو خوب نشون نمیده و روحانی که هست آدم درستی نیست ۳)بازی سحر قریشی مثل همیشه فرا فاجعه بود بزرگ ترین و تلخ ترین مشکل فیلم: زنها و به خصوص زنهای کشورمون رو خیلی بد و حقیر به تصویر کشیده، مثلا خانم مزاحم تلفنی ویا رفتار های زننده سوسن خانم و یا تماشای مادر فولاد زره از رابعه اسکویی... کاش انقدر فیلمای ضد زن ساخته نشه... نمیدونم بازیگرای خانم فیلم چجوری بعد از خوندن فیلمنامه قبول کردند که در این پروژه همکاری کنن خصوصا خانم اوتادی... و جالب اینجاست که خانم هایی که فیلم رو میدیند فقط میخندیدن بدون هیچ اعتراضی اگر خود ما زنها بایستیم نزاریم کسی بهمون توهین کنه هیچ وقت اینطور فیلم ها ساخته نمیشه... هیچوقت... اگر بایستیم