خواهش میکنم.راجع به موزیک ویدیو فیلمم بگم که کار خیلی خوبیه ولی کاش روزبه بمانی خودش این کارو میخوند.ترانه این کار هم از صدای خواننده هم از ملودیش سرتره.البته با احترام به طرفدارای گلاب
0 لایک
پاسخ دهید
1397/06/13
گزارش شما ارسال شد! متشکریم که در حفظ فضای فرهنگی منظوم ما را یاری میکنید
روزبه بمانی خودش این کارو میخوند.ترانه این کار هم از صدای خواننده هم از ملودیش سرتره.البته با احترام به طرفدارای گلاب
اره به شدت توصیه میکنم !