دوستان عزیز فیلم قشنگی بود من دوست داشتم.....اره واقعا شاهد رفاقت زنونه و محکم لذت بخش بود.....واقعا ارزش یک بار دیدن رو داره.....کسل کننده نبود.....واقعا تا اخرش دوس داشتم ببینم....به نظرم مشکلی نداره با خانواده ببینید.....و اینکه خانم وروجک اشاره کردن شاید برا بچه ها جالب نباشه یه ذره موافقم.... البته بچه های این دوره زمونه واقعا بیشتر از سنشون درک میکنن ...ولی درکل وفیلم خوبیه و میشه با خانواده تماشا کرد....