اخه این چه فیلمی بود اخه فیلم ۵۳ دیقه ای ارزش دیدن داره؟ اخه ۳۰ دیقه هم سانسور میشه؟ چرا سانسورش کردن تو رو خدا یه جوری فیلم بسازین نیاز به سانسور نداشته باشه یا فیلمارو سانسور نکنین یا فیلم های سانسوری رو اکران نکنین خلاصه یه فکری به حال این وضع بکنین نمیدونم طناز طباطبایی و شقایق فراهانی چطوری قبول کردن تو این فیلم باشن در حد یه دیقه صدا برداری و تصویر برداری فوق العاده ضعیف بود صدای تی وی رو تا اخر داده بودم تا قابل شنیدن بشه تصویرم که همش میلرزید ماشالا فحش هم جزیی از فیلما شده نباشه اسمش فیلم نیس تنها نکنه مثبت از نظر شخصی من بازی نسبتا خوب سحر دولتشاهی و مصطفی زمانی بود.... این نظر شخصی من بود شاید دوستان نظر دیگه ای داشته باشن که کاملا قابل احترامه....