وای خدای من عالی بود لذت بردم اره دوستان راس میگن واقعا ادم دوس داره تا اخر فیلمو تماشا کنه بدون خستگی از اخرای فیلم یعنی از جایی که زیبا خانم زمزمه میکنه "ساغرم شکسته ای ساقی رفته ام ز دست ای ساقی...." تا اخرش گریم گرفت..... با اینکه اخرش غمگین شد ولی فیلم لذت بخشی بود