سه بیگانه

‏سه بیگانه‏

 (1393)
4.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 489 کاربر
کمدی
اکران شده در 1395/12/18

خلاصه داستان فیلم سینمایی سه بیگانه
داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه‌ای روبرو می شوند که برنامه‌های آن‌ها را به هم می‌ریزد.

بخش‌هایی از این فیلم در کشور ارمنستان جلوی دوربین رفته است.
این اولین فیلم بلند سینمایی مهدی مظلومی است که مضمونی کمدی دارد.
سه بیگانه در سرزمین ناشناخته قصه‌ی جذاب و متفاوتی دارد که ضمن امید بخش بودن بسیار جوان پسند است.
سوتی های فیلم سه بیگانه (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم سه بیگانه (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم سه بیگانه
پخش کننده: فیلمسازان مولود
میزان فروش: 1،996،176،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم سه بیگانه (از مجموع 52 رای)

ارزش تماشا
5.8
خوش ساخت
5.1
بازیگری
4.2
خلاقانه
4.1
محتوای مناسب
3.5
تفکربرانگیز
4.6
مناسب خانواده‌
5.5
مناسب کودکان
4.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم سه بیگانه (198 بررسی)
محسن میرشاه
افتضاااااااااح بودن افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح افتضاااااااااح
0 لایک
0 نظر
1399/03/20
محمد جواد شاکری
من از آقای مسعود ردایی کمال تشکر را دارم
0 لایک
0 نظر
1397/08/25
مایکل اسکوفیلد
اه اه
0 لایک
0 نظر
1397/02/26
ساجده ارزش نگاه کردن نداشت
0 لایک
0 نظر
1397/02/26
حسین
خیلی خنده دار ساخته بودنش شوخیاش فوق العاده بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/14
طاها مزینانی خوب بود ولی بدتر از همه سحر قریشی بود بقیه هم عالی بودن
0 لایک
0 نظر
1397/01/22
علی صالحی
خیلی قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
عسلی خخخخ دقیقا خیلی چرته
1 لایک
0 نظر
1396/09/05
یونس
فوق العاده بی نظیر ودرجه یک در مزخرف بودنه
1 لایک
0 نظر
1396/09/05
مجید
فقط طعنه هایی که به بینظمیهایی عادی و روزمره کشورمون میزد خوب بود بقیش از نظر من جالب نبود
1 لایک
0 نظر
1396/08/14
حسام نجفی پور خنده دار و جالب بود عالی بود عالی
0 لایک
0 نظر
1396/07/13
محمدصالح
جالب بود
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
یک بنده خدا
باحاله چون بی ادبیه خخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
_یکتا_
زیادطنزنبود.
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
غــــریبه
فقط واسه گذران اوقات خوب بود
متوسط بود....
1 لایک
0 نظر
1396/06/11
شادی بد نبود!!ولی سحر قریشی عالی بود😀
0 لایک
0 نظر
1396/06/10
مهدی
برای یه بار دیدن خوب بودش
0 لایک
0 نظر
1396/06/10
حمید خسروی
انتقادداشت متوسط بود ولی میتونست بهتر باشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/09
مژگان ماهوش خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/08
مهدی متوسط
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
امیر نظمیه 😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی عالی مخصوصا اون قسمتی که مجید صالحی با دندون پرچم و پاره میکرد.
0 لایک
0 نظر
1396/06/03
تینا عالیییییییییییییییییییی بودددد
0 لایک
0 نظر
1396/06/03
کارن
بله
0 لایک
0 نظر
1396/06/01
مهسا عاشق سحر قریشی
دوستان خواهشا یکی بهم جواب بده سحر اینجا بوده
1 لایک
2 نظر
1396/06/01
مهنازخیراندیش
نه بابا یک دیوونه ای توهم زده بود فکر میکرد سحر قریشیه
0 لایک
1396/06/01
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
😅😂😂😂😂😂
0 لایک
1396/06/02
مهنازخیراندیش
قابل توجه دوستان دو تا منیژه وجود داره لطفا من رو با اونی که هی تغیر اسم میده اشتباه نگیرید سپاس
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
که بیاد منظوم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
یعنی سحر انقدر بی کاره
1 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
کی اومده بازم میاد؟؟؟؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
😨😨😨😨😨
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
سحر قریشی اینجا بوده؟؟؟؟😨😨
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا عاشق سحر قریشی
چه خبره
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
غــــریبه
فاطمه خانم حرفت درسته ..موافقم..
چون ایشون به من دو بار توهین کردن پایین این نظرات...گفتم که فک نکنه زرنگه...وگرنه حرف شما کاملا درسته
0 لایک
1 نظر
1396/05/31
فاطمه هادی
غریبه سپاس
0 لایک
1396/05/31
فاطمه هادی می خوای قربون خودت بری خخخخخخ واقعا خنده داری خانم قریشی قلابی
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
احسان
منم احسان خواجه امیری ام.😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
الهه خدایا خواستی کسی رو شفا بدی اول اینو شفا بده
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
الهه خدایا نمیدونم به حاله این کاربر بینام بخندم یا گریه کنم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
وروجک
عاشق این هوشتم دوست باهوشم
خوشم میاد درست حسابی مچشونو میگیری
0 لایک
1396/05/31
غــــریبه
جناب اقای ایرج یا همون منیژه خانم شمام عوض توهین کردن به دیگران .....مواظب هویت خودت باش
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
غــــریبه
انگار خودش قربون صدقه خودش میرفته....
0 لایک
1 نظر
1396/05/31
...روژان...
آره حتما.
0 لایک
1396/05/31
...روژان... خخخخ.اسم اون سحر قریشی قلابیش و همینطور طرفدار قلابیش شده کاربر بینام.
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
مهسا
واقعا ولی خودش گفت سحره
0 لایک
1396/05/31
...روژان...
موافقم باهاتون.
0 لایک
1396/05/31
کاربر بینام
قربونتون برم من ادم وقتی شماهارو می بینه انرژی میگیره دیگه بقیه بد و بیرا ها یادش میره
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
خانوم قریشی واقعا شما انقدر عزیز هستید که حاظرم براتون دنیا رو زیر و رو کنم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
😉😉😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
سحری جونم مرسی که انقدر مردمی هستی
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
لطف داری عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
تا ملیکا گفت سریع برنامه رو گرفتم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
اره عزیز خودشه جیجر
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
اره اجی خودشه
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
خانم قریشی
ملیکا واقعا خانم قریشیه؟؟😨😨
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
سلام
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
عزیزم دستتون درد نکنه
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
اره براتون فن جدید زده
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
مهیا غلامی
1 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
راستی مهیا یادتونه؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
سحری جونم عاشقتم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
😘😘😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
ای کاش همه مثل شما بودن
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
فداتشم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
یعنی من باورم نمیشه شما رو اینجا پیدا کردم
وااااااااااااای خدا
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
البته بهتره احترام رو رعایت کنند
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
چی بگم دوستان لطف دارند دارن نظراشون رو درباره من میگن
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
چی شده اینجا
1 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
فداتون شم
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
اها ملیکا رحمانی اره عزیز چرا یادم نمیاد توی یکی از فن پیجامی
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
ملیکا؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
خانم قریشی منم ملیکا یادتون میاد منو
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
.
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام
...........
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
الهه بچه ها همگی بگین الهی امین
1 لایک
0 نظر
1396/05/30
الهه سحر جان شما انگار امروز نخوابیدی برو لالا کن گلم برو منم برات دعا میکنم خدا به حقه این شب عزیز شفات بده
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
حرفام جواب نداره نع
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
من توی یکی از مصاحبه هام هم گفتم
نمیگذرم اگه پشت سرم حرف بزنید😡
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
متاسفم برای طرز فکرتون شما ها حتی باورتون نمیشه که من خودمم اون وقت میخواید درباره من اظهار نظر کنی؟
0 لایک
2 نظر
1396/05/30
وروجک
باشه
ما باور کردیم تو راست میگی
ایشون واقعا سحر قریشیه

ولی خودمونیما اگه میخواستی خودتو جای یه بازیگر جا بزنی این همه بازیگر خوب آخه چرا سحر قریشی؟؟!!!
0 لایک
1396/05/30
مهنازخیراندیش
استفاده از هویت دیگران پیگرد قانونی دارد
0 لایک
1396/05/31
مهنازخیراندیش
بزارید سحر قریشی قلابی تو توهمش بمونه
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
الهه خوشبختم منم مالناز شاکردوست هستم ههه
0 لایک
2 نظر
1396/05/30
وروجک
منم ژاله علوم
0 لایک
1396/05/30
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
منم دیا میرزام 😂😂
0 لایک
1396/06/02
فاطمه هادی ایشون ادعا می کنه که سحر قریشی واقعی هستش حالا خدا بهتر می دونه
0 لایک
3 نظر
1396/05/30
مهنازخیراندیش
کلفت سحر قریشیم نیست
اگه اینجوریه منم هدیه تهرانیم خخخ
0 لایک
1396/05/30
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
😂😂😂
0 لایک
1396/06/02
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
😂😂😂
0 لایک
1396/06/02
الهه جوابه من روبدید لطفا
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
الهه میگم سحر یعنی الان تو کیی متوجه نشدم
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
فاطمه هادی از اولم کسی بهت نگفته بود بیا خودت اومدی من که با شما کاری ندارم اگه بقیه کار داشته باشن
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
اگه کسی نظر نداره برم
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
خودشه جیجر
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
الهه بسم الله این خانم قریشی دیگه کیه؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
😡😡
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
در ضمن تو حتی باورت نمیشه من جوابتون رو خود واقعیم میدم داری درباره بازی من نظر میدی
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام
براتون ازادی بیان نزارند این طوری راجع به هنرمندا نظر نمیدی
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
آسمان اینجا بعضیها نظردادنشون هم بابی احترامی به یه بازیگریافیلم
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
الهه صلوات بفرستین خخخخ
0 لایک
1 نظر
1396/05/29
وروجک
الهه خانم لطفا بس کن دیگه
0 لایک
1396/05/30
الهه اصلا ولش کن الان دوباره دعوا میشه
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
الهه رو جون هم دیگه افتاده بودین
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان خیلی دارین قضیرو گندش میکنیدمن حرف بدی نزدم ازش فرارکنم پاکش کنم نظرمو گفتم همین
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان ماذا فاذا!!؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
الهه غریبه جان من پاک کردم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان فک نمیکنم این فیلم طرفدارزیادی داشته باشه
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان چرابایدپاک کنم؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
غــــریبه
موافقید همه کامنت ها رو پاک کنیم تا طرفداران این فیلم ناراحت نشن؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آزاده سلطانی اینجا جای نظر به فیلمه نه حرفهای بیهوده شما باید منظوم ورود افرادی چون شما رو ممنون و محدود کنه.
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان شروع نشده الهه جونم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان همه یه نفس عمیق بکشیدوفراموش کنیداتفاقات امروز رو3.2.1😤
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان من که رفتم خندوانرو ببینم انقدرباهم بحث کنید تا به یه نتیجه ای برسید که بعیدمیدونم خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان کسی با شما نبودغریبه.با این منیژه تازه واردم بعضیا دوست دارن نخود هرآشی باشن خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان کم بودن عده بی ادبان منیژه هم اضافه شدخخخخ ایرانیا عاشق کش دادن یه مطلبن حالا یه ابلحی یه کاری کرد اگه ول کردین قضیرو خستم کردید
2 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
تمومش میکنی یا تموم کنم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
از کجا معلوم تو راست میگی وروجک؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
من از همه چی خبر دارم
غریبه واقعا عقده ای هست
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
معذرت خواهی کردن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
لمیا درکی
غریبه سکوت کن که اینا ارزش جواب ندارن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهدی خدا همتون رو شفا بده
0 لایک
1 نظر
1396/05/29
وروجک
مودب باشید لطفا
2 لایک
1396/05/29
آسمان منیژه جان شما ازکجا مطمئنی اون یارو واقعا دکتربود؟خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان غریبه جان بی خیال خودتوناراحت نکن عزیزم ارزش نداره.
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
من مطمئنم ایشون دکتر بودن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
فاطمه هادی من از غریبه جان حمایت می کنم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان غریبه جان نزار هرکسی رواعصابت تأثیربزاره واعصابتو خورد کنه:)
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان آفرین الهه جون حرف دل منو زدی خخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
ببخشید عذر میخوام الان هر خری توان دکتر شدنو داره
شاید ایشون هم واقعا دکتر بودن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان آفرین الهه جان:) اون توهم دکتربودن زده منم مسخرش میکردم میگفتم دکتر:)
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
بعد دلیلی دشمنی شما با غریبه و دکتر چیه؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
خانم وروجک ما از کجا بفهمیم که شما راست میگی؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
برای همتون متاسفم بیشتر از همه واسه دکتر ‌
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان منظومی های عزیزامروز دربرنامه جهان آرا درشبکه افق فک کنم موضوع برنامشون درمورد فیلم سینمایی21روزبعد هست اگه دوست داشتیدببینید.
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آرمین
آخه بعضیا قابلیت توجیه شدن ندارن. از تنظیمات کارخانه اینطورین
0 لایک
1396/05/29
آرمین به بعضیا نباید جواب داد. هم شأنتون رو حفظ میکنین هم خودتونو سبک نمیکنین. سکوت بعضی وقتا بهترین جوابه. اعصابتونم راحت
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان جواب این ابلحا( وروجک قلابی ودکتر که توهم دکتر بودن زده)خاموشیه:)
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
وروجک جان خودتو ناراحت نکن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
غریبه غلط میکنه از من دفاع کنه
دکترجان من از شما به جای این دو کله پوک معذرت میخوام
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان یکی بگه بلاخره این فیلم بدرد میخوره ارزش وقت گذاشتن داره؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان نمیدونم غریبه جون!
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان وروجک جون ادب لطفا غریبه جون داشتن ازشما دفاع میکردن.شما نگران دکترجون نباش خودشون نظرشونو گفتن
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
میزنم لهتون میکنم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
هوش با دکتر ما درس صحبت کنید
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان غریبه جان شمام بحث نکن بی خیال:)
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان دکترجون شماحرص نخور:)برید به مریضاتون برسید.
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
من کارهای مهمتری دارم حوصله بحث با شما روندارم
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
میتونین انتقاد کنید اما به عنوان یک مخاطب اما نه به عنوان یک کارشناس
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
وروجک
سپاس عزیزم
0 لایک
1396/05/29
مهنازخیراندیش
یک فرد بیسواد جامعه حق نداره که بیاد و نظر کارشناسی بده
0 لایک
1 نظر
1396/05/29
وروجک
سواد من خیلی بیشتر از تو دکتر قلابیه
0 لایک
1396/05/29
آسمان دیگه سواد ایشون رو درجریان نیستم دکترجان
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
برداشت ایشون منطقی نیست و بیشتر به برداشت یک فرد بی سواد میخوره
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان دکترجون من نگفتم با وروجک موافقم فقط گفتم نقدی کردی جالب بود برداشت وروجک جان ازاین فیلم بوده هرکسی برداشتی داره ازیه فیلم خب
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
به تازگی فیلم های ضعیفی در سینمای ایران ساخته میشه و من فکر میکنم بیشتر به خاطر محدودیتها هست
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
کاملا مخالفم خانم سهیل
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آسمان نقدخوبی بود وروجک جان
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
وروجک
فیلم تا حدی جالب و سرگرم کننده بود اما چند تا ایراد خیلی بزرگ داشت:
۱)فیلم به شدت کشورمون رو بد و بی قانون نشون میده، به عبارتی دیگر شهر هرت
۲)تو فیلم روحانیون رو خوب نشون نمیده و روحانی که هست آدم درستی نیست
۳)بازی سحر قریشی مثل همیشه فرا فاجعه بود
بزرگ ترین و تلخ ترین مشکل فیلم: زنها و به خصوص زنهای کشورمون رو خیلی بد و حقیر به تصویر کشیده، مثلا خانم مزاحم تلفنی ویا رفتار های زننده سوسن خانم و یا تماشای مادر فولاد زره از رابعه اسکویی... کاش انقدر فیلمای ضد زن ساخته نشه... نمیدونم بازیگرای خانم فیلم چجوری بعد از خوندن فیلمنامه قبول کردند که در این پروژه همکاری کنن خصوصا خانم اوتادی... و جالب اینجاست که خانم هایی که فیلم رو میدیند فقط میخندیدن بدون هیچ اعتراضی
اگر خود ما زنها بایستیم نزاریم کسی بهمون توهین کنه هیچ وقت اینطور فیلم ها ساخته نمیشه... هیچوقت... اگر بایستیم
2 لایک
2 نظر
1396/05/29
مهنازخیراندیش
کاملا مخالفم
0 لایک
1396/05/29
وروجک
دلیلتون رو مودبانه بیان کنید
0 لایک
1396/05/29
مهنازخیراندیش
براتون کارت دعوت نفرستادن
0 لایک
1396/05/29
کاربر بینام
اگه شما بازیگر شدی خبرم کن بیام ببینم چطوری فیلم بازی میکنی خانم فاطمه هادی
0 لایک
1 نظر
1396/05/28
مهنازخیراندیش
نکنه فکر کردی واقعا سحر قریشی هستی
خانم سحر قریشی قلابی
1 لایک
1396/05/29
یونس یزدی نیا من بیست دقیقشو دیدم بدم اومد اصلا موضوع نداشت تو بیست دقیقه سرکارمون گذاشته بود دیگه بقیشو نمیدونم
اینستاگرام سریال درحاشیه: @Darhasheye
0 لایک
0 نظر
1396/05/27
فاطمه هادی قریشی دیگه فاجعه هنرور خیلی بهتر از این بازی می کنه
0 لایک
3 نظر
1396/05/26
کاربر بینام
کسی ازتون نظر پرسید
0 لایک
1396/05/28
هدیه
وااا
0 لایک
1396/05/28
وروجک
موافقم فاطمه خانم
سحر قریشی فرافاجعس
0 لایک
1396/05/28
مشاهده بررسی‌های بیشتر