هیهاتخرید پستی فیلم

‏هیهات‏ (1395)
‏Hihat‏

5.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 392 کاربر
حادثه‌ای, درام, دفاع مقدس, ماجراجویی
اکران شده در 1395/07/07

خلاصه داستان فیلم سینمایی هیهات
فیلمی اپیزودیک با موضوع دینی و مفاهیم عاشورایی است که توسط چهار کارگردان جوان و مطرح ایرانی در کشور عراق و شهر کربلا ساخته شده است...

یزدان سلحشور: گاهی مشکل است که درباره‌ یک فیلم بگوییم خوب است، بد است، متوسط است یا هر چه؛ نه فقط به‌خاطر موضوع انتخاب‌شده برای آن فیلم، به‌خاطر خاطره‌انگیز شدنش که امری جدا از کیفیت آن در تاریخ سینماست.
نفیسه ترابنده: ”هیهات” نقطه عطفی در سینمای ایران است، سینمایی که دستانش در ارائه مضامین دینی و عاشورایی متأسفانه خالی است اما ای‌کاش فیلم مضامین خود را در قالبی جذاب‌تر و به دور از ضعف‌های ساختاری برای مخاطب ارائه می‌داد.
مجید شیردستیان: در این مسیر تنها این گریه‌ی بی فایده و عزاداری غیر موثر برای امام حسین علیه السلام است که نه تنها تغییری را در اجتماع ایجاد نمی‌کند، بلکه سلسله‌ی عقب افتادگی را به آیندگان نیز نوید می‌دهد.
سید محمد حسینی: بماند اینکه فیلم در ساختار هم لنگ می‌زند و نمی‌تواند درست از پس باورپذیر کردن محتوای خود برآید.
نام فیلم در ابتدا «رند» بود که بعدها به «هیهات» تغییر یافت.
لوکیشن‌های اصلی فیلم در چهار شهر آبادان، خرمشهر، کربلا و نجف بوده است.
پس از حاشیه‌های فراوان، فیلم در جشنواره سی و چهارم فجر (1394) پذیرفته نشد و اولین اکران آن در جشنواره فیلم مقاومت (1395) صورت گرفت.
سوتی های فیلم هیهات (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم هیهات (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم هیهات
محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج
پخش کننده: بهمن سبز
میزان فروش: 130،922،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم هیهات (از مجموع 26 رای)

ارزش تماشا
6.5
خوش ساخت
6
بازیگری
5
خلاقانه
3.6
محتوای مناسب
4.2
تفکربرانگیز
5.2
مناسب خانواده‌
7.4
مناسب کودکان
5.2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم هیهات (27 بررسی)
دهدشت
اگه یه داستان رو دنبال میکرد بهتر بود مثلا داستان همون ضریح و حامد بهداد رو دنبال میکرد بهتر بود
0 لایک
0 نظر
1397/09/29
غلام
۴ کارگردان؟؟؟؟؟؟
1 لایک
1 نظر
1397/06/21
یونس
4 کارگردان 4 قصه و داستان متفاوت !
هر قصه یک کارگردان !
اتحادی از کارگردانان شده این !
فیلم به شدت ضعیف و بدون قهرمان قدرتمند !
2 لایک
1397/06/21
یونس
خیلی ضعیفه مثلا چهار تا کارگردانم داره
2 لایک
0 نظر
1396/08/19
فیلم بین
👎👎👎
0 لایک
0 نظر
1396/08/19
♡تینا♡ تاحالاش که حوصله سربره😐😑
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
ستاره سهیل هم اکنون از شبکه3درحال پخشه
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
وروجک
فکر میکردم خیلی خوب باشه
اما اصلا جذاب نبود
بازی ها خوب بود اما داستان گیرایی نداشت
من فقط یکمی با اپیزود آخر ارتباط برقرار کردم
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
احسان
خوشم نیومد
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
محمد بابایی
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/01/14
نسیم
من خیلی دوست داشتم .خیلی زیبابود
مخصوصا روایت دوم
1 لایک
0 نظر
1395/11/29
ترانه زمانی
اصلا خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
حمیدرضا محمودی
با این همه امکانات و بودجه ای که اوج داره باید هم تصویربرداریش خوب باشه خوب!!!!
. اما داستانش خوب بود....
0 لایک
0 نظر
1395/10/29
جواد
اپیزود چهارمش خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1395/10/26
نسیم
زحمت زیادی کشیده شده براض
1 لایک
0 نظر
1395/10/24
علی عبابافی
میتونست بهتر باشه
0 لایک
0 نظر
1395/09/11
رضا فرهنگی
حتی واسه یک بار دیدن هم خوب نیست
0 لایک
0 نظر
1395/09/07
حسین شهریاری مقدم خوب وآموزنده میباشد
0 لایک
0 نظر
1395/09/01
حسین شهریاری مقدم خوب و تا اندازه ای ا ندازه ای آموزشیست ,
0 لایک
0 نظر
1395/09/01
محمد امین متقی
چند روایت مختلف و جذاب و تاثیرگزار.پسندیدم
0 لایک
0 نظر
1395/08/20
ع نقطه ف
به نظرم توی این روزایی که خیلیا حاضرن وقتشونو برای فیلمایی مثل «دراکولا» تلف کنن این فیلم واقعا ارزش یکبار دیدن رو داره.
البته نباید توقع یک فیلم سینمایی ازش داشت. حواستون باشه که فیلم از چهار روایت متفاوت و توسط چهار کارگردان مختلف و البته نسبتا تازه کار ساخته شده.
از حیث فنی هم به نظرم فیلمبرداری بسیار رضایت‌بخش و در یک کلام «فراستی پسند»ی داشت! مثل «بعضی» فیلما نبود که برای فرار از کادر بندی و ریل گذاری و غیره، دوربینو میندازن روی کول فیلم بردار و علی علی...!
نمی خوام مصداقی هم توضیح بدم اما برای مثال در روایت چهارم علاوه بر برخوداری از ایده ساده اما نو و خوب جهت پرداختن به داستان (واسطه کردن تلگرام)، بسیار خوب تونست در تایم کوتاه اپیزود، هم شخصیت هارو به خوبی معرفی کنه و هم درام نسبتا خوبی ایجاد کنه. ضمن اینکه جاهایی نیمه تعلیق(و نه مثل «بعضیا» غافلگیری) های دلنشینی ایجاد کرده بود.
روایت سوم هم که بسسسیار ساده اما دلنشین بود...
ضمن اینکه به نظرم صرف شروع همچین حرکتی که ما در ایام محرم فیلم های متناسب با محرم داشته باشیم کار بسیار پسندیده و خوبیست! کاش ادامه پیدا کنه و یک رسم هر ساله بشه.
6 لایک
1 نظر
1395/07/24
ع نقطه ف
هی می خوام کوتاه بنویسم،
جوگیر میشم بلند می نویسم!
ببخشید خلاصه...!
1 لایک
1395/07/24
مشاهده بررسی‌های بیشتر