به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:


به گزارش منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران، واکنش هنرمندان سینما و تلویزیون به حادثه تلخ و دردناک تروریستی صبح امروز را در ادامه بخوانید و ببینید:


«مادر میبافه
پسر میجنگه
به نظرِ مادره این وضع خیلی طبیعیه.
- پدره چی؟ اون چیکار میکنه؟
- پدره کار میکنه :
زنش میبافه
پسرش میجنگه
خودش کار میکنه
به نظر ِ پدره این وضع خیلی طبیعیه.
- خب پسره چی؟
پسره اوضاعو چهجور میبینه؟
- پسره هیچچی، هیچچی که هیچچی:
پسره، ننهش میبافه باباش کار میکنه خودش میجنگه
جنگ که تموم شد
تنگِ دلِ باباهه میچسبه به کار.
جنگ ادامه پیدا میکنه و مادرهام ادامه میده: میبافه
پدرهام ادامه میده: کار میکنه
پسره کشته شده، دیگه ادامه نمیده.
پدره و مادره میرن گورستون
به نظرِ پدره و مادره این وضع خیلی طبیعیه
زندگی ادامه داره.
زندگی با بافتنی جنگ کار
با کار جنگ بافتنی جنگ
با کار کار کار
زندگی با
گورستون! "ژاک پره ور ، ترجمه احمدشاملو"
#نه_به_تروریسم #نه_به_جنگ_داخلی»





















آخرین اخبار، رویدادها و حواشی روز سینما، تلویزیون، بازیگران و هنرمندان ایران را در صفحهی اخبار منظوم مرجع سینما و تلویزیون ایران میتوانید دنبال کنید.
گویی تمام مسیرها به پرتگاه ختم می شود
ابزارش را داریم اما تهی از اصلش
اصلش هم که باشد اجازه ای صادر نشده
شاید باید برای نشان دادن مظلومیت و غریبی،غفلت و ندانم کاری باشد
تهی شده ایم از اعتقاد و امید
فریادی بی صدا در دل پرالتهاب دوران
آهای باد وحشی اندکی آهسته تر
غنچه هایمان هنوز جان نگرفته اند
انسانیت را از انسان ها نیاموز
در پی آدم ها باش برای الگو گرفتن.
سرگرد به سرباز میگه اسلحه دستته خب بزن دیگه
سرباز میگه بابا تیر توش نیس
۳۶۰ نفر سرباز (ناجا، ارتش و سپاه) جمعا بیستا گلوله نداشتن
خون این بیست و پنج نفر به گردن مسئول حفاظت امنیت مراسمه که غفلت و سهل انگاری کرده توی انجام وظیفه خودش
باید آیین نامه رو یه بار دیگه بدن کامل بخونه و اون بندش تو ذهنش حک بشه که نوشته انجام تمام و کمال وظیفه هر پرسنل باید دقیق و عاری از سهل انگاری باشد
اونم توی شهری که سابقه داره این اتفاقات ولی این دفعه با حضور مردم
۲۳ نفر توی حمله مجلس و حرم زدن
۶۱ داعشی تو دیرالزور با موشک زدیم
۱۱ تا مرزبان تو مریوان زدن
۱۶ تا کومله تو مقر خودشون با موشک زدیم
۲۵ نفر نظامی و غیر نظامی زدن ببینیم چنتا الاحوازی میزنیم
لابد بعدشم نوبت سیستان بلوچستان و آذربایجانه
انتقام میرجاوه هم مونده
سیستان و بلوچستان هواندارد..اب ندارد..بچه هایش کفش ندارند..خانه ندارند...
اهواز نفس ندارد..مردمش اسایش ندارند..اب ندارند..
بندر عباس و بوشهرو... صیادانشان ماهی ندارند..
کاش به جای دلسوزی میشد کاری برای جنوب ایران کرد...
#جنوب_ایران_مظلوم_است
:(
از ما کاری بر نمی اید
باید اهلش این وعض را درست کنند
ایران تنها جاییه که صبح با عکسای قشنگ و جملات زیبا صبح رو آعاز میکنه و پشت بندش یه خبر دردناک جانسوز میاد
هرچقدر هم بگیم تسلیت چیزی از درد این مصیبت کم نمیشه ولی تسلیت
#تسلیت_ایران
#به_امید_روزهای_خوب
✌
به امید روزای خوب ؟ نه واقعا ؟
روزای خوبو لولو خورد بجای اینکه حرکتی بزنیم فقط شعار میدیم !
شما یا دلت خوشه یا کلا تو ایران زندگی نمیکنی !
هوا خاک بود و بیآبی
حالا خون شده و باروت
فرزندم
من و تو طعم نفت میدهیم
تلخیم و تیره
ما را کسی نخواهد نوشید
ما برای سوختن آمدهایم
.
توییت از Mostafa Hazara
توی تهران چیزی بر خلافشون باشه سریع اعتراض میکنن ولی اهواز و خوزستان مظلومن !
توی این دوره مظلومو گرگ میخوره
تا زمانیکه جلوشونو بگیریم !
و اونجا بودم و این همه جمعیتی که میبینید اونجا بوده چون این رژه دقیقا کنار یه پارک بزرگ بوده ما هم نشسته بودیم نگاه میکردیم و مردم اونجا نشسته بودن نگاه میکردن یعنی فضا باز بوده و حصار و هیچی نبود و وقتی برای بار اول صدای گلوله اومد ما همه فکر کردیم که مثلا یعنی جزو برنامه است ولی وقتی صدای گلوله بیشتر شد همه فقط فرار میکردن حتی حواسشون به بچه هاشون هم نبود و فقط میدویدن
به جرئت میگم انگار دقیقا اونجا عاشورا بود
و به شهیدان این حادثه تلخ و خصوصا اون کودک چهار ساله ای که میخواست فردا بره مهدکودک به خانواده هاشون تسلیت میگم و خدا صبر بده
کودک چهار ساله !
حرف خوبی زد قاسم خانی.
تسلیت به مردم اهواز...
#تسلیت _ایران
...
به مردم عزیز و سرافراز اهواز تسلیت می گوییم ، ما اگر چه در صحنه نبودیم و ان لحظه را حس نکردیم ولی با شما همدردی می کنیم . ( منظومی ها )