ناکام‌ها در سیمرغ (قسمت دوم)

کدام ستاره‌های زن سینمای ایران هنوز سیمرغ نگرفته‌اند؟

در این گزارش با نگاهی گذرا بر ادوار جشنواره فجر بازیگران زنی که با وجود نامزدی در جشنواره موفق به کسب سیمرغ نشده‌اند را بررسی کرده‌ایم.
کدام ستاره‌های زن سینمای ایران هنوز سیمرغ نگرفته‌اند؟
28 تیر 1397
شناسه تحلیل و گزارش : 1398635
منبع: منظوم
نظرات مردم (44 نظر)
علیرضاعلینژاد
لایق ترینشون مینا ساداتی
بعدش طناز طباطبایی
1 لایک
0 نظر
1397/11/28
Amir
لایق ترینشون از این لیست
مینا ساداتی در رتبه اول
طناز طباطبایی در رتبه دوم اونم نه واسه هیس دخترا ها بلکه برای خشم و هیاهو
ساره بیات همش یجوره هم تو عاشقانه هم تو زرد هم تو جدایی همش یکیه
2 لایک
1 نظر
1397/04/30
عسلی
با ساره بیات موافقم،اما تو جدایی باز یکم قوی بازی کرد
0 لایک
1397/04/30
❤کیمیا❤
ساره بیات و مینا ساداتی و طناز طباطبایی خیلی خوبن و با استعدادن واقعا حیفه
0 لایک
0 نظر
1397/04/30
سمیرا فارابی
واقعا چه فکری میکنید که میگید طناز طباطبایی لایق دریافت سیمرغ بوده؟ به نظر من ایشون در وهله اول بخاطر زیبایی و استایل محبوبیت کسب کرده و در وهله دوم اینکه بهتر از سایر بازیگران زن با نقش ارتباط برقرار میکنه. همین!!!!! این لایق دریافت سیمرغه؟ اصلا این سیمرغ از کجا اومده و داره به کجا هدایت میشه واقعا جای سواله. ما ها فقط بلدیم اسکی بریم و ادا در بیاریم و گرنه آدم هالیوود رو رصد میکنه کیف میکنه. شما فرض کن امثال جسیکا چستین و ایمی آدامز هنوز اسکار ندارن! چون با این همه هنوز نتونستن اون شایستگی لازم رو کسب کنن. وگرنه خانم آدامز تو فیلم اگه میتونی منو بگیر حتی دیکاپریو رو هم گذاشت تو جیبش :)))
0 لایک
0 نظر
1397/04/30
کیانا
به نظرم بازی خانم طباطبایی در هیس دخترها فریاد نمی زنند شایسته تقدیر و ستایش بود.
2 لایک
0 نظر
1397/04/29
آرتاس منتیل
واقعا خوشحال میشم نظرهای حرفه ای دوستان رو میبینم !
یه روزی برسه که کاربرانی که نظر یه کلمه ای میدن دیگه وجود نداشته باشن !
دمتون گرم
منظوم رو حرفه ای باشیم :)
1 لایک
1 نظر
1397/04/28
احسان
👏👏👏
1 لایک
1397/04/28
sajjad catalan
به نظرم بازی خانم طناز طباطبایی واقعا در حد سیمرغ بوده حداقل توی فیلمای جشنواره
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
افسانه بانو
به نظرم خانم ها بایگان و مستوفی و نعمتی و شاکری اصلا بازی خوب و جذابی ندارند و هیچ نقشی از این عزیزان آنقدر خاص نبوده که بخواد در یاد بمونه پس در این لیست جایگاهی ندارند .
2 لایک
3 نظر
1397/04/28
آرتاس منتیل
خانم بایگان مهناز افشار سینمای ایران بودند تو دهه شصت و هفتاد !
اکثر آثار حضور داشتند مخصوصا آثار دفاع مقدس !
در مورد خانم ها مستوفی و نعمتی و شاکری هم نظرم با شما
2 لایک
1397/04/28
افسانه بانو
بله خانم بایگان حضور داشتند اما از نظر من اصلا اصلا بازی جذاب و خیره کننده ای ندارند .
0 لایک
1397/04/29
سمیرا فارابی
واقعا خرسندم که زاویه دید شما اینقدر درست و منطقی هست، منتها در خصوص بایگان شک دارم، میشه دلیلتون برای اینکه ایشون بازی خوب و جذابی ندارن رو بیشتر شرح بدید؟
0 لایک
1397/04/30
امیر نوربخش
با کار های چندسال اخیر این بازیگرا قطعا خانم ساداتی بیشتر از بقیه حقشون سیمرغ بوده خانم بیات بگیر نگیر داره اگه توفیلمایی که انتخاب میکنه دقت کنه اونم شانس داره خانم طباطبایی هم انصافا خوب بوده خانم نعمتی و تیموریان خوبن ولی درحد سیمرغ نه خانم بایگانم فکر نکنم فرصت سیمرغ گرفتن داشته باشه وجود خانم مستوفی و شاکری یه باگه تو این لیست
2 لایک
10 نظر
1397/04/28
آرتاس منتیل
ماشالا امیر ! الحق که تو هم پیشرفت کردی آفرین !
1 لایک
1397/04/28
امیر نوربخش
استادم تو باشی پیشرفت میکنم دیگه
0 لایک
1397/04/29
الهام فرهنگ
با این نظر خیلی موافقم
0 لایک
1397/04/29
آرتاس منتیل
استاد چیه مشتی ! من خاک پاتم داداشم
0 لایک
1397/04/31
امیر نوربخش
این چه حرفیه تو و یونس حرفه ای ترین کاربر منظوم هستید منم به عنوان شاگرد ازتون درس میگیرم
0 لایک
1397/04/31
امیر نوربخش
البته ارمان عسگری خانم فرهنگ وروجک و عسلی هم جزو بهترینان
0 لایک
1397/04/31
آرتاس منتیل
امیر جان ! امیر جان ! بس کنننننن !
تو داری منو بااااااااااازی میدی کلک :))))
حرفه ای کجا بود گل من، من که همش میام تومار آماتور مینویسم البته که آره راست میگی یونس حرفه ای ترین کاربر منظومه
0 لایک
1397/05/01
یونس
اقا نگوووو نگووووو بس کننننن بس کنننن!!!
بابا ما کجا حرفه ای هستیم چرا با ما بازییی میکنید!!!!
ما هم همش میایم نظراتو میخونیم
0 لایک
1397/05/01
آرمان عسگری
آقا هر سه تاتون گلید مشتی محشر درجه ۱
0 لایک
1397/05/01
امیر نوربخش
اقا خودتونو نزنین به اون راه شما حرفه ای ترینین این همه میدونن همه
0 لایک
1397/05/01
جانیشتاین
فکر کنم ناکام ترینشون خانم طناز طباطبایین واقعا لایق بهترین هان!
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
فاطی*
خانم ساداتی هم بنظرم باید بگیرن
خانم شاکری هنوز جای پیشرفت دارن
2 لایک
0 نظر
1397/04/28
فاطی*
بنظرم خانم طباطبایی و خانم بیات و همینطور نعمتی باید سیمرغ میگرفتن چون واقعا لایقش هستن
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
عسلی
نازنین بیاتی تو فیلم دربند و ریمارامین فر برای فیلم یه حبه قند عالی بودن به نظرمباید سیمرغ رو میگرفتن
2 لایک
0 نظر
1397/04/28
عسلی
افسانه بایگان که دیگه بعید میدونم بتونه سیمرغ بگیره.
طناز طباطبایی هم عالی بازی میکنه به نظرم حقش بود سیمرغ رو بگیر،مینا ساداتی هم بازی خوبی داره مخصوصا تو فیلم تابستان داغ.
ساره بیات هم بازی شو تو فیلم جدایی دوست داشتم،غزل شاکری جای پیشرفت داره هنوز اونقدر خوب نیست که بخواد سیمرغ رو بگیره،انا نعمتی هم بازی بدی هم نداره اما در حد سیمرغ نیست
1 لایک
2 نظر
1397/04/28
آرتاس منتیل
و اما عسلی خانم ! نمیگم کامنت های قبلیتون خیلی ضعیف بودن ولی واقعا خوشحالم که شما هم به تبعیت از احسان و یونس نظر حرفه ای نوشتید !
0 لایک
1397/04/28
عسلی
خیلی ممنون اقا مرتضی اما اگر نظرات ضعیفی گذاشتم واقعا در همون حد توانم بوده بیشتر بلد نبودم
تازه دارم نظرات واقعی رو از کاربرای خوب منظوم یاد میگیرم:)
0 لایک
1397/04/28
احسان
به نظرم از این لیست خانم ساداتی و طباطبایی حقشون سیمرغ بوده و امیدوارم در ادامه شاهد درخشش بیشتر و کسب سیمرغ از این دو عزیز باشیم.
خانم بیات بالا و پایین تو کارها شون زیاد دارند و در آینده احتمالش هست که سیمرغ بگیرن.
غزل شاکری هم هنوز اول راهه و اگه همین روند رو با یه پیشرفت رو به جلو ادامه بده ، احتمال سیمرغ براش هست.
خانم فرهی و تیموریان هم از روزهای اوج خودشون فاصله گرفتند و سیمرغ گرفتن این دو خیلی دور از ذهنه.
لادن مستوفی و آناهیتا نعمتی وجودشون تو این لیست یه شوخی بزرگه .
خانم بایگان هم ، همونی که آقا یونس گفت
😊
3 لایک
3 نظر
1397/04/28
آرتاس منتیل
خیلی خوشحالم که احسان جان هم مثل یونس رشد زیادی داشتن و این چند روزه کامنت های طلایی از ایشون دیده میشه !
آفرین
1 لایک
1397/04/28
احسان
آقا مرتضی شما که از همه بهتری و ما هم درس پس می دیم😊
امیدوارم من و مابقی کاربران منظوم روز به روز تو سطح دید خودمون پیشرفت داشته باشیم
1 لایک
1397/04/28
آرتاس منتیل
نفرما عزیز دل من !
من کوچیکتم مشتی !
0 لایک
1397/04/31
مشاهده نظرات بیشتر