آنام

‏آنام‏ (1396)
‏Anam‏

6.5
رای شما:
0/10
بر اساس رای 128 کاربر
40 دقیقه
خانوادگی, درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی آنام
این سریال با ژانر اجتماعی خانوادگی، درباره مادری به نام آنام، مسائل زندگی او، خانواده‌اش و شهرش می‌گذرد.

آهنگ تیتراژ سریال آنام
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ گرداب احسان خواجه امیری

تو آمده‌ای جان به لب من برسانی
من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی
من عشق به تو دادم و عمری تو به من درد
این عشق چرا این همه بی‌رحم‌ترَت کرد
من خوب شدم عشق تو پروانگی‌ام بود
این خوب شدن هدیه‌ی دیوانگی‌ام بود

از آن نفسی که به دلم عشق تو‌ کم شد
چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد

با این‌که همه عمر مرا کُشت خیالت
هر آن‌چه گرفتی ز من و عشق حلالت

تو دورترین ساحلِ قلب منِ بی دل
من غربتِ پارو زدنِ کشتی در گِل
از داغ بزرگی که نِگاهت به دلم دوخت
یک شهر به حالِ منِ دیوانه دلَش سوخت
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ آنام با صدای احسان خواجه امیری
تمام بازیگران سریال «آنام»، از استعداد‌های بازیگری شهرهای «آذربایجان شرقی و غربی» و محلی انتخاب شده است.
سریال «آنام»، در روستای « نوج ده سفلادر» واقع در شهر «آذربایجان شرقی»، فیلم‌برداری شده است.
سوتی های سریال آنام (0 سوتی)
دیالوگ های سریال آنام (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال آنام (از مجموع 42 رای)

ارزش تماشا
6.5
خوش ساخت
6.2
بازیگری
5.7
خلاقانه
4.1
محتوای مناسب
4.5
موضوع ملموس
3.3
مناسب خانواده‌
6.8
مناسب کودکان
3.4
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال آنام (91 بررسی)
آنا جون
سیروس گرجستانی هاشم چاوشی مهراته نهین ترابی کاظم بلوچی نباید در این سریال مزخرفی بازی می کردند لعنت به شبنم قلی خانی
1 لایک
0 نظر
1400/12/15
پژمان
قسمت آخر به ناراحت کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، خیلی خوب بود، موسیقی خوبی هم داشت فقط کاش اینقدر غمگین تموم نمیشد😔
1 لایک
0 نظر
1398/08/13
زهرا ~
به نظرم سریال خوب نسبتا با کیفیتی فقط با پایانش اصلا کنار نیومدم انگاری میخواستن سر و ته قضیه رو هم بیارن😶
0 لایک
0 نظر
1397/10/09
فاطمه نژاده
سریال خوبی بود و فیلمنامه نسبتا جذاب و پرکششی داشت تیم بازیگران خیلی خوب بودن و بنظرم پایان بندیش به بهترین شکل ممکن بود
3 لایک
0 نظر
1397/06/20
هیوجکمن
خجالت بکشید
1 لایک
0 نظر
1397/04/24
طاها مزینانی
آقای هاشمی کجا بودن من آخر نفهمیدم
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
طاها مزینانی
خیلی قشنگ بود
ولی اگه آخرش رو زود تموم نمی کرد عالی بود میتونست چند قسمت دیگه بسازه بهتر تموم می کرد ولی خدایی داستان احساسی و جالبی بود
2 لایک
0 نظر
1397/02/25
سپنتا ملکی
سریال خوبی بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/21
منظوم
سلام کاربر گرامی منظوم.
خیلی ممنون بابت حسن نظر و گزارشتون .
اصلاح شد.
موفق باشید.
0 لایک
1397/02/21
میریام
سریال قشنگیه
2 لایک
0 نظر
1397/02/04
عرفان امینی
قشنگه
0 لایک
0 نظر
1397/01/30
مینااااا
لایک فراواااااان وروجک جون:)
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
علیرضا مرادی
خانم محترم من برای تمام حرفتم سند ومدرک دارم و به هیچ وجه بی منطق حرف نمیزنم و اگه به نظر شما بی اخلاقی رو رواج نمیده پس چرا من دارم اثارش تو جامعه ام میبینم درضمن احترامتون واجب ولی فکر شما اصلا نمیدونین بازیگری ونویسندگی یعنی چی که میگین جز گریم اشکال خاصی نداشت
0 لایک
1397/01/30
علیرضا مرادی
و در ضمن اگه از نظرشما بازی ها مشکلی نداشت پس چرا از دیدگاه بسیاری منتقدین درست نه منتقد نما تمام بازیگر هایی که با جواد افشار همکاری داشتند تا حالا بازی به این بدی از خودشون ارائه نداده بودن
0 لایک
1397/01/30
وروجک
۱)لطفا چند تا از این اثرات رو بگید ماهم بدونیم
۲)بازیگرای کیمیا به هیچ وجه بد نبودن
پوریا پورسرخ با اینکه اکثر اوقات کارای ضعیفی داره تو کیمیا خیلی بازی متفاوت تری داشت
مهراوه شریفی نیا بازیش عالی بود
گلاره عباسی که غوغا کرد و اینو هیچ کس نمیتونه انکار کنه و استاد کیانیان و بانو حاجیان هم که همیشه شاهکارن
۳)لطفا از چیزی که واقعا ایراد داره ایراد بگیرید مثلا سریال برادر خب یه پله پایین تر از کیمیا و آنام بود
یا سریال کیمیا که خب آره گریمش ایراد بزرگی داشت
اما لطفا فقط ایراد های واقعی رو ذکر کنید نه اینکه اشکال تراشی کنید
0 لایک
1397/02/04
رضا مصدق
کم و بیش تونسته نظر مردم رو جلب کنه
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
میریام
قشنگه،
0 لایک
0 نظر
1397/01/27
محمدرضا*313*
تیتراژش رو دوست دارم فقط :/:)
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
الینا❤ رئال مادرید
خودشون هم آقای یونس و آقای مرادی هم نمی دو نند چطور حرف بزنند و همینـطور یه چیزی می گن
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
مینااااا
واقعا چرااااا؟؟؟؟:! :!
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
ترلان علیدوستی من هم نمیدونم چرا واقعا دوستم؟؟؟؟؟؟😶😶😶
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
وروجک
چرا مثلا آقای مرادی؟؟؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
یونس
بسیار موافقم اقای مرادی
1 لایک
0 نظر
1397/01/26
علیرضا مرادی جواد افشار واقعا یکی از بزرگترین خائنین به فرهنگ وهنر این کشوره
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
وروجک
بعدشم لطفا تو قسمت روی آنتنم اضافش کن
مرسی 😊😊 ببخشید زیاد حرف زدم
0 لایک
0 نظر
1397/01/24
وروجک
ضمنا منظوم جان لطفا اصلاح کن آقای فتحی چند ساله که فوت کردن چطور تو آنام بازی کردن آخه
0 لایک
0 نظر
1397/01/24
وروجک
دوستان از شنبه دوباره به پخشش ادامه میده یعنی از فردا شب
0 لایک
0 نظر
1397/01/24
جانیشتاین
کی شروع میشه؟!!!😭
1 لایک
0 نظر
1397/01/16
ترلان علیدوستی خیلی خوبه.👌
ولی بعضی از بازی ها خشک و غیر طبیعیه
0 لایک
0 نظر
1397/01/07
محمدامین خیلی سریال خوبیه هرجاباشم خودمومیرسونم خونه این سریال زیبارومیبینم
0 لایک
1 نظر
1396/12/26
وروجک
موافقم عالیه
0 لایک
1396/12/26
وروجک
منظوم اصلاح کن ترو خدا
آقای فتحی رو که خدا بیامرزه
چطوری تو آنام بازی کردن؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/12/23
عرفان جالب نیست.
0 لایک
0 نظر
1396/12/18
سینا فکری
مضخرف
0 لایک
0 نظر
1396/12/18
جانیشتاین
خیلی سریال جالبیه ولی هر جور فکر میکنم به نظرم دیگه 70 قسمت خیلی زیاده امیدوارم مسخره نشه😕
0 لایک
0 نظر
1396/12/11
بیتا
عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/12/09
لطفا میشه یکی اسم "احمد ،نامزد مارال ک تصادف کرد" رو بگه؟؟!
0 لایک
0 نظر
1396/12/02
فوق العاده ست این فیلم ،از هر نظر عالیه.
تناسب بازیگرا باهم ...
ویژگی های فردی بازیگرا تو گذشته و امروزشون...
و اینکه بازیگرا مصنووعی بازی نمیکنند😍
3 لایک
0 نظر
1396/12/02
ثنا اسمعیلی
آقای واشقانی عالین تو کار
2 لایک
0 نظر
1396/11/25
ثنا اسمعیلی
سریال عالی هستش خیلی خوب آدم رو در بر میگیره
1 لایک
0 نظر
1396/11/25
میریام
سریال خوبیه
0 لایک
0 نظر
1396/11/19
حسام الدین
بهترین سریال افسانه هزار پایان است
0 لایک
0 نظر
1396/11/19
ترلان علیدوستی سریال خوبیه.
تا الان من که بدم نیومده.
0 لایک
0 نظر
1396/11/18
طاها مزینانی
بر خلاف بقیه کارهای آقای افشار این سریال جذابه با بازی های عالی
0 لایک
0 نظر
1396/11/17
ترلان علیدوستی لایک آبجی جونم👍👍👍👍😘😘😘😘
😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/11/16
ترلان علیدوستی واقعا خواهری😘
من هر شب یه حدس می زنم.😄
بعد می فهمم اشتباه بوده در کمال آرامش به حدس بعدیم می پردازم.😊
0 لایک
0 نظر
1396/11/13
ستاره سهیل به نظرسریال خوبیه خیلی پیچیدس داستانش تا الان هزارتا حدس زدم😁
0 لایک
0 نظر
1396/11/13
میریام
،چقدربد میگیداز سریال، یکم بذارید ازسریال بگذره
0 لایک
0 نظر
1396/11/13
بهار من پیچوندم نزاشتم کسی ببینه چون بدم میومد زدم پاورچین خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/11/11
مینااااا با اینکه تازه چند قسمت گذشته ولی به نظرم خوبه البته بعضی از بازیگراش خیلی بد بازی میکنند به هر حال امیدوارم سریال خوبی باشه :)
0 لایک
0 نظر
1396/11/10
عارفه خیلی سریال بی خودیه
0 لایک
0 نظر
1396/11/09
ترلان علیدوستی لایک خواهری👍👍👍👍😘😘😘😘
لایک دوستم👍👍👍😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
ستاره سهیل دقیقاً وروجک جون.نمیشه گفت تلویزیون فقط ضعیفه
1 لایک
1 نظر
1396/11/08
وروجک
آره والا
0 لایک
1396/11/08
وروجک
به نظر من که هم کارای ضعیف تو هر دوشون هست هم کارای خیلی قوی
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
فاطمه هادی نه تلوزیون حالش خوبه نه سینما دوتاشون بد حال هستن
0 لایک
1 نظر
1396/11/08
غــــریبه
امیدواریم زودتر حالشون خوب شه☺
2 لایک
1396/11/08
عارفه
اتفاقا آینه بغل خیلی هم فیلم خنده داریه
0 لایک
1396/11/09
یونس
باز به سینما والا وضعیت سینما خیلی بهتر از تلویزیونه
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
ستاره سهیل جالب اینجاست سینمامون هم سالی2تافیلم درست حسابی اکران نمیکنه خخخخ بخصوص در ژانر طنزخخخخخخ
1 لایک
1 نظر
1396/11/08
فاطمه هادی
واقعا
0 لایک
1396/11/08
یونس
حیف صدای خواجه امیری که برای این سریال باشه1
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
یونس
کاش تلویزیون ما سالی 2 تا سریال پخش میکرد اما سریالها با کیفیت بودن
متاسفم برا صداوسیما😑😑😑😑😑
1 لایک
0 نظر
1396/11/08
یونس
بنظرم خودتون باید بهتر بدونید وضع تلویزیون چطوره؟؟؟؟
1 لایک
0 نظر
1396/11/08
ستاره سهیل تلویزیون مگه چطوره؟وضعش بهتراز سینماس خخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/11/08
یونس
آقای افشار کارگردان خوبی اگه بودند الان تلویزیون ما اینطور نبود👎👎👎
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
فاطمه هادی پس از باران ترکی
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
فاطمه هادی این چیه دیگه
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
یونس
صدا و سیما دیگه پوکیده یه مدته دیگه همه کارگردانهای خوب برای نمایش خانگی سریال میسازن
1 لایک
3 نظر
1396/11/08
وروجک
آقای افشار هم خیلی کارگردان خوبی هستن
0 لایک
1396/11/08
فاطمه هادی
فاجعه کیمیا رو فقط می تونن ایشون و آقای بهبهانی رقم بزنن
0 لایک
1396/11/08
وروجک
خانم هادی این نظر شماست
کیمیا خیلیم خوب بود
0 لایک
1396/11/08
وروجک
سریال جالبی بود
0 لایک
0 نظر
1396/11/08
فاطمه سنگ پوری
به نظرم باید سریال قشنگی باشه چون کارگردانش آقای جواد افشار هستن
1 لایک
0 نظر
1396/11/03
مجتبی این سریال مال چه سالیه
1 لایک
1 نظر
1396/11/03
منظوم
سلام خسته نباشید و روز خوش دوست عزیزم.
سال ساخت فیلم، جلوی اسم فیلم داخل پرانتز نوشته شده که، سریال آنام محصول سال 1396 هستش.
بابت حضور گرمتون در سایت تشکر میکنیم.
موفق باشید.
1 لایک
1396/11/03
میریام
من موندم سریال هنوز شروع نشده بعد اومدن رای میدن
1 لایک
2 نظر
1396/11/01
فاطمه هادی
واقعا راست می گید
1 لایک
1396/11/01
غــــریبه
به قول یکی اونا چشم بصیرت دارن
سریالو دیدن😄
1 لایک
1396/11/02
مشاهده بررسی‌های بیشتر