اخراجی‌ها

‏اخراجی‌ها‏ (1385)
‏Deportees‏

7.3
رای شما:
0/10
بر اساس رای 3248 کاربر
104 دقیقه
دفاع مقدس, کمدی
اکران شده در 1386/07/21

خلاصه داستان فیلم سینمایی اخراجی‌ها
مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می‌شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند. مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت‌هایی وجود دارد اما باضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده‌ها آنها به پادگان آموزشی می‌رسند.

نامزد 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
14 امین اثر از 50 فیلم برتر منظوم
آهنگ تیتراژ فیلم اخراجی‌ها
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ اخراجی ها 1 محمد اصفهانی

دنیا رو با همه‌ی خوب و بدش
با همه زندونیای ابدش
پشت سر گذاشتن و رها شدن
رفتن و سری توی سرا شدن
واسشون تو بند دنیا جا نبود
دنیا که جای پرنده‌ها نبود
پشت سر گذشته‌های بی هدف
پیش رو لشکر آرزو به صف
تو بهشت آرزو گم نشدن
آدم حسرت گندم نشدن
وقتی موندن تو غبار زندگی
پر کشیدن از حصار زندگی
زنده موندن واسشون بهونه بود
زندگی بازی بچه‌گونه بود
یه صدا می‌خوندشون سمت خدا
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ اخراجی‌ها با صدای محمد اصفهانی
«حمید فرخ‌نژاد» در گفت‌وگویی با همشهری 24 گفته بود:
«متأسفانه ما در مملکتی داریم زندگی می‌کنیم که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمایش «اخراجی‌ها» است. این جای سرافکندگی دارد. فعلاً کاری به بد و خوب «اخراجی‌ها» ندارم و نمی‌خواهم تحلیلش کنم، ولی ملتی با این پیشینه و سابقه‌ فرهنگی، نباید «اخراجی‌ها» پرفروش‌ترین فیلم تاریخش باشد. برای ما کم است. «اخراجی‌ها» برای مملکتی با این پشتوانه‌ تاریخی کم است. «اخراجی‌ها» نباید به شناسنامه‌ سینمای این ملت تبدیل شود.
«مجیدی مجیدی» در یکی از دانشگاه‌ها از او درباره فیلم اخراجی‌ها سوال شده بود و او با لحن خیلی خاصی گفته بود: درباره این فیلم صحبت نمی‌کنم.
بعدها مجیدی در جلسات و نشست‌هایی به طور غیرمستقیم و با کنایه از ده‌نمکی و سینمایش انتقاد کرده و ده‌نمکی نیز به این انتقادها واکنش نشان داده بود.
«غلامحسین کرباسچی» انتقاداتی را از فیلم اخراجی‌ها بیان کرده است و مسعود ده‌نمکی در واکنش به انتقادات وی از فیلم «اخراجی‌ها»، می‌گوید: بغض آنها از اخراجی‌ها به خاطر این است که مردم را به جای اینکه روبه‌روی هم قرار دهد در کنار هم قرار داده تا این حضرات نتوانند سوار موج اختلاف بین نسل‌ها شوند.
سوتی های فیلم اخراجی‌ها (0 سوتی)
- شما بگو با پای چپ میرن دستشویی یا با پای راست؟
- شما مارو ثبت نام کن ما با سر میریم
جزئیات بیشتر از فیلم اخراجی‌ها
محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موسسه فرهنگی هنری عصر انتظار
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم اخراجی‌ها (از مجموع 86 رای)

ارزش تماشا
8.8
خوش ساخت
7.4
بازیگری
8.5
خلاقانه
7.6
محتوای مناسب
7
تفکربرانگیز
6.9
مناسب خانواده‌
8.1
مناسب کودکان
7.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم اخراجی‌ها (69 بررسی)
محمد
فیلم پشت فیلم افزوده میشه به زباله دونی سینما.چرت و مزخرف.انگار از سر رفع تکلیف ساختنش
1 لایک
0 نظر
1403/12/01
محمد
قیافه عبدی توی این فیلم شبیه قیافه صادق خرخالی که لباس نظامی تنش داره هست
1 لایک
0 نظر
1400/06/12
سینما تیپ سازی خوب و شخصیت سازی ماندگار
فیلمنامه افتضاح و بدون انسجام و خط داستانی غیر منطقی
طنز زننده و اغراق آمیز بعضی سکانس ها
0 لایک
4 نظر
1399/05/13
پرزیوال
برو دادا انقدر چرت نگو
2 لایک
1399/05/13
آیناز
این نظر شماست کلی نقاط مثبت رو نادیده میگیرید
1 لایک
1399/05/25
آیناز
این نظر توئه حداقل بگو نظر من اینه جوری حرف میزنی که منتقد سینمایی ، کلی نقاط مثبت داشت این فیلم
1 لایک
1399/05/25
آیناز
این نظر شماست بگو من اینجوری فک میکنم طوری نوشتی که منتقد سینمایی
0 لایک
1399/05/25
باران ک
بد نبود
یکم نامفهوم بود حرفاشون
جنگی هم هست 😒😒
0 لایک
1 نظر
1399/02/26
پرزیوال
😐
0 لایک
1399/03/22
سامی سامی
عالی بهترین کمدی
2 لایک
0 نظر
1398/05/29
راستان
موفقیت این فیلم مورد عجیبی بود...نجات و بالا کشیدن کیفیت ساخت پایین فیلم با داستان و بازی های خوب...
1 لایک
0 نظر
1398/05/03
یلدا
خیلی بامزه هست
3 لایک
0 نظر
1398/05/02
امید قلعه قوند
بهترین فیلمی که تا به حال دیدم
3 لایک
0 نظر
1398/05/02
نیما برهانی
خیـــــــــــــــــلی خنـــــــــــــــده داره حتــــــما ببینید
3 لایک
1 نظر
1398/04/30
طرفدار میلی بابی براون
موافقم
1 لایک
1398/04/30
هدیه
اکه واقعی نبود داستانش ارزش دیدن نداشت
0 لایک
0 نظر
1398/01/17
ماهان کارگر
بهترین فیلمه
1 لایک
0 نظر
1397/12/17
علی
نامبروانی ده نمکی ،،،، اخراجی ها √√√√ اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
2 لایک
0 نظر
1397/12/11
حمید
واقعا زیبا بود و می ارزه که بیشتر از سه بار دیده بشه
2 لایک
0 نظر
1397/11/29
سپیده علیمرادی
بنظرم خیلی خوب بودش...👌😍
2 لایک
0 نظر
1397/11/27
زهرا
جز فیلم هایی، که دیدنشو یه هیچ کس پیشنهاد نمی دم فقط وقت تلف کردنش دیدنش.
میشه بهش گفت فیلم گیشه ای با لوده بازی و شوخی های مسخره کاربر می خندونه
0 لایک
1 نظر
1397/08/24
زهرا
ذر الکی نزن
اول اینکه این فیلم بسیار زیبا و ایرانی پسنده
دوم اینکه چرا بعضی افراد که اسمشون زهراست با من خیلی فرق دارن
0 لایک
1399/11/29
آقای۶۶
به نظرم تو یه جاهایی می تونست بهتر باشه ولی عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/05/31
الهام فرهنگ
دوستان بهتر نیس یکم تخصصی تر نظر بدیم؟ واقعا من نمایم منظوم که نظر عالی دیگران رو بخونم
0 لایک
0 نظر
1397/04/28
آقا علی
بسیار زیبا بود
0 لایک
1 نظر
1397/04/27
الهام فرهنگ
آنها شرایط تبریک میگم تو جمع ما آنقدر فعال شدی
0 لایک
1397/04/28
سربازولایت
فوق
0 لایک
0 نظر
1397/04/24
رضا مصدق
بهترین فیلم😌❤❤
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
توماج
بهترین فیلم مسعود ده نمکی
0 لایک
1 نظر
1397/01/29
کارن
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه؟
1 لایک
1397/05/23
عسلی
اخرش قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/12/26
عماد رجایی خوبه
0 لایک
0 نظر
1396/10/13
علیرضا مسجدجامعی
خوب بود ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
علیرضا شاهسون
عالیه
1 لایک
0 نظر
1396/07/29
♡تینا♡ یه جاهاییش تایپ نشده
0 لایک
0 نظر
1396/07/20
♡تینا♡ اشتباه نوشتم آقای ده نمکی منظورم این بود که آقای ممتاز هم مثل اقای دهنمکی هستن
0 لایک
0 نظر
1396/07/20
فاطمه هادی اینو با شما کاملا موافقم چهار اصفهانی در بغداد فاجعه بود
0 لایک
0 نظر
1396/07/20
♡تینا♡ خانم هادی حرف شمادرسته هیچ کسی کامل نیست
اما من از کارهای این چندتا کارگردان خوشم میاد
0 لایک
0 نظر
1396/07/20
♡تینا♡ ببخشید نمی خوام بی احترامی بکنم اما آقای ده نمکی بافیلمهاشون بسیج‌‌،اصفهانی،شهداو بقیه ی مردم رو زیر سوال میبرن اگرا یک فیلم ساز از کشورهای خارجی این فیلم رو تماشا کنه فکر میکنه مردم ما بی فرهنگ و عقب افتادن
فیلم های ایشون اصلا جنبه ی طنز نداره البته نه زیاد اخراجی ها منظورم با چهاراصفهانی دربغداده که واقعا یک بچه ی ۶ساله هم از کارهای مسخره ی بازیگرا خندش نمیگیره
واقعا اقای ده نمکی با۴اصفهانی دربغداد کل اصفهان و شهدا رو بردن زیر سوال
همینطور با فیلم رسوایی که تصویر خیلی بدی ازمردم نشون مخاطب ها دادن
به نظر من ایشون کارگردان نیسن و فیلم هاشون نباید اجازه ی پخش بگیره
اشخاصی مثل آقای فرهادی ،سامان مقدم،سعید سهیلی،مانی حقیقی،هومن سیدی،سعیدروستایی،خانم پوران درخشنده،تهمینه میلانی،رخشان بنی اعتمادوخیلی از کارگردان هایی مثل اینها واقعا کارگرادان هستندنه اقای دهنمکی و امثال ایشون
البته این نظر شخصی منه و هرکسی که ایشون وا کار هاشونو دوست داره برای من قابل احترامه
1 لایک
1 نظر
1396/07/20
حمیدرضا
این فیلمی که گفتید رو ده نمکی نساخته
0 لایک
1396/09/14
مشاهده بررسی‌های بیشتر