ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
بابک
دنبالکنندگان
0
دنبال میکند
0
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از فروردین 1395
ستاره
14
بررسی
5
لیست
0
مشارکت
0
لایک
17
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
مرتبسازی بر اساس: محبوبترین نظرات
×
بررسی
نظرات
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
اثر
|
فروشنده
1395/05/14
سیاه نمایی یعنی چی؟ مگه فیلم گدشته که تو فرانسه بود، کسی گفت سیاه نمایی فرانسه است؟
اصلا مگه دارم اجتماعی در مورد خوشبختی مردم میسازن؟ جدایی نادر از سیمین کجاش سیاه نمایی بود مثلا؟ یه خانواده توش متوسط بود، یه خانواده هم از پایین شهر... اینا دروغه؟ غیر از اینه که آمار طلاق دار میره بالا؟ اینا کجاش دروغه آخه؟ اینا کجاش سیاه نماییه؟ اینا آیینه جامعه است ... کسی که نخواد ببینه ، نمی بینه، تازه سینماگران تا همین الانش خیلی کوتاهی کردن که در مورد محرومیت مردم عزیز سیستان فیلم نساختن، بخش زیادی از مردم مرفه ایران متاسفانه در مورد این مردم شریف و محروم کاملا بی اطلاع هستن
4
لایک
اثر
|
فروشنده
1395/06/11
شما چشماتو باز کن ، فیلم های اروپایی و آمریکایی هم نگاه کن ، به اونا چرا نمیگی سیاه نمایی؟
مگه شاهکار ویتوریا دسیکا ، فیلم دزدان دوچرخه در مورد فقر مردم ایتالیا نیست؟
مگه مرثیه ای برای یک رویا فیلم هالیوودی نیست؟ پس چرا همش در مورد فقر و اعتیاد و بدبختی مردم آمریکا نیست؟
یه کم فیلم نگاه کنید بعد حرف بزیند... بابا اونا کشورهای توسعه یافته هستن تازه... ما که جهان سومیم، نمیشه که منکر فقر شد...
به قول یکی ، چرا فقر و فحشای ده نمکی سیاه نمایی نیست؟ چون فرهادی فیلم میسازه شد سیاه نمایی؟
تو فیلم رسوایی ده نمکی، کل شهر مریضن ، افتادن دنبال یه دختر سیاه نمایی نیست اون؟ مردم ایران رو مریض روانی نشون میده اصلا؟
یعنی فقط اگه کارگردان طرف سیاسی شما نباشه ، میشه سیاه نمایی؟
2
لایک
نقد
|
Excuse’ moi نقد مسعود فراستی ...
1395/07/09
قطعا بهترین نقد نیست چون یه نقد تعصبی هست
بعضی جاهای نقد کاملا درست و به جا هست
اما خیلی جاها، مشکلی هست که خود فراستی داره، و این که کلا سینمای مدرن بدش میاد
"دوربین روی کول با لرزشهای شدید، عماد را در راه پلهها دنبال میکند. این دوربین- که گویی در گهوارهای در حال حرکت است- اجازه نمیدهد تمرکزی داشته باشیم و صحنه را درست نظاره کنیم. حس تنش و اضطراب را نیز زایل میکند"
خودتون قضاوت کنید جمله بالا رو، فراستی رو یه سری چیزها حکم قطعی صادر میکنه، دوربین روی دست تو شاهکارهای سینمایی هم میگه بی سوادی کارگردان، در حالی که تو سینمای امروز قطعا دینامیک بالای دوربین روی دست تاثیر بسیاری برای افزایش تنش و درگیر کردن ذهن مخاطب داره
قسمت دیگه حرف های فراستی
"غافلگیری از بین میرفت، اما در عوض ما از عماد جلو میافتادیم و "چه" حل میشد و "چگونه" مطرح. آن وقت تعلیق میتوانست به جای غافلگیری شکل بگیرد. البته تعلیق که جوهر سینما– و درام– است بلدی میخواهد و کار هر کسی نیست"
مشکل این جاست که تنها متر فراستی هیچکاکه، رو همین حساب به فیلم شاهکار "12 مرد خشمگین"
نمره صفر میده، و به فیلم کوچه بی نام نمره بالاتری میده!!!! چرا؟ چون که به طبق فرمولی که فراستی چیده، 12 مرد خشمگین تعلیق نداره، غافلگیری داره، پس فیلم بدیه... رو همین منطق خشکش هم به به فیلم های شاهکار نولان و تارانتینو، که همه منتقدهای با سواد دنیا قبولش دارن، میگه آشغال...
بعد فکر میکنه فرهادی کارگردان بی سوادیه که فقط چون نیش و کنایه میزنه به شرایط اجتماعی ایران و به زعم خودش سیاه نمایی ایران رو کرده، پس بهش جایزه میدن، با خودش هم فکر نمیکنه، نولان و تارانتینو هم سیاه نمایی ایران رو کردن مگه که فیلم هاشون تو دنیا بازخورد مثبت داره، ولیفر خودش اونا رو بی سواد خطاب میکنه؟ مگه فیلم ساز سیاه نما کم تو ایران داریم؟ چرا به اونا جایزه نمیدن؟
2
لایک
نقد
|
فروش فروشنده، مدیون نخل طلای ...
1395/07/01
اقدام نکردن قانونی که مشخصه، رعنا گفت نمی خوام جلوی پلیس و افراد غریبه در مورد این موضوع صحبت کنم، حتی به دوستانشون هم به دروغ گفتن رعنا زمین خورده تو حموم، دلیل اقدام نکردن قانونی ، آبرو بود.
پیرمرد هم با سیلی خوردن قلبش واینساد، مدت ها تو اتاق حبس شده بود، و از قبل حالش بد بود، پیرمرد قرص مصرف میکرد، سیلی ربطی به مردنش نداشت
این 2 تا ایراد بی خود بود
1
لایک
نقد
|
بچه کف بازار!
1395/06/25
خب ، بدون شک اگه شهاب حسینی تو این فیلم، برخورد شدید تری نسبت به متجاوز داشت، همین شهبازی میومد نقد می کرد، که ببین ، این با نشون دادن عکس العمل شدید شهاب حسینی ، میخواست نشون بده ، آدم های غیرتی ، خشن هستن
کلا تو ایران نقد کردن سیاسی هست
1
لایک
اثر
|
فروشنده
1395/06/13
فیلم های خوب مجیدی مجیدی هم تو جشنواره های خارجی به اندازه خودش دیده شدن
دیگه کدوم فیلم ایرانی هست که بهتر از کارهای فرهادی باشه؟ میشه یه دونه مثال بزنید؟
1
لایک
نقد
|
فرصت طلایی متوحش نشان دادن جن...
1395/07/09
ما که نفهمیدم بالاخره دلواپاسا نظرشون چیه؟
یکی میگه، توش نشون داده که جوری بی غیرت باشیم و در برابر تجاوز کاری خیلی غربی کنار بیام با قضیه
یکی میگه فرهادی نشون داده که آدم های غیرتی هیولا هستن
.
.
.
تو رو خدا چون فرهادیه تعصبی نقد نکنید
بله فیلم فرهادی از فیلم های قبلی خودش ضعیف تر بوده، و در رقابت با خودش شکست خورده، ولی کماکان فیلم های فرهادی بهترین فیلم های ایرانه...
بعدش هم حتی خود هالیوود اینقدر تلاش نمی کنه چهره آمریکا رو به طور کاذب خوب نشون بده، که شما تلاش دارید، اونا فقط یه سری فیلم هیرویی نوجون پسند هستن که مورد توجه هم نیستن و گرنه فیلم اجتماعی بسیار سیاه در مورد اعتیاد و فقر هم آمریکا زیاد داره
شک ندارم اگه " مرثیه ای برای یک رویا " رو یه کارگردان ایرانی تو ایران می ساخت، فراستی و نوچه هاش به بی غیرتی و سیاه نمایی و وطن فروشی فیلم رو متهم میکردن
1
لایک
اثر
|
فروشنده
1395/06/31
مثلا در باره الی چه تصویر بدی از ایران نشون داده که میگید؟ کلی هم جایزه برد
یعنی یه نفر تو فرانسه نگفت ، گذشته فرهادی، تصویر بدی از فرانسه نشون داده، بعد شما تو ایران جهان سوم نشستی میگی چرا ، تصویرش از ایران پیشرفته نیست؟
در ضمن یه نگاهی به فیلم های مسخره هندی بنداز که توشون همه پولدار و ثروتمندن، تصور ذهنی شما نسبت به هند و بدبختی هاش عوض شده با چهار تا فیلم
خود اسکار هم ما ندیدیم، این فیلم های الکی پولداری توش جایزه بگیرن...هر سال هم دارن فیلم هایی که مشکلات اجتماعی رو نشون میدن، بیشتر تو اسکار کاندید میشن
1
لایک
اثر
|
ایستاده در غبار
1395/03/19
فیلم هیچ ادعایی نکرده :)
1
لایک
نقد
|
انبوه نابسامانی ناگزیر!
1395/05/21
متاسفانه یه نقد فاشیستی و غیرمنصفانه دیگه...
دیگه هر فیلمی در مورد طبقه ضعیف جامعه باشه، بهش میگن سیاه نمایی...
جالب این که فیلم پایان کاملا روشن و امیدوارنه ای داره، ولی منتقدینی که میخوان اصلا فقر تو فیلم نباشه، یا فقر تو ایران انکار بشه، پایان فیلم هم نمیبینن، یا در موردش اصلا نمیگن!
ایرادهای مسخره، این که مادر نشانه همه خوبی ها و پاکی ها باشه، فقط یه سمبل فانتزی و آرمانگرایانه هست، وقتی یه جامعه خراب ، همه افراد و از جمله مادرها هم توش مقصر هستن، تو شهرستان خودمون(اسم نمیبرم)، تا چند سال پیش ، تریاک کشیدن نشونه مردانگی بود، و اگه مردی تریاک نمیکشید، مایه ننگ بوده، و همین مادران هم تریاک ها رو نگه داری میکردن، و به بچه هاشون افتخار میکردن. اگه ما مشکلی نداریم پس چرا جهان سومیم، همین انکار کردن، باعث شده کارگرها مظلوم تر از همیشه تحت فشار قرار بگیرن
این که بگیم در مورد مشکلات جامعه فیلم ساخته نشه، و برچسب سیاه نمایی زده بشه، واقعا مسخره است، چون پیام فیلم اینه، که با همه مشکلات ، آینده روشنه، ولی منتقدهای فراستی رنگ، پیام واقعی فیلم رو تحریف میکنن
یا مثلا فراستی تو محله ثروت مند مهرشهر کرج زندگی میکنه، که اونجا خرج سگ نگهبان هر خونه تو یه ماه ، بیشتر از یه خانواده ضعیف تو اطراف کرج هست، بعد میگه فیلم سیاه نماییه
دروغ دیگه ای هم که میگن، اینه که کشورهای دیگه دنیا فیلم سیاه نمایی(به گفته خودشون) نمیسازن، در حالی که مثال نقضش زیاده ، حتی تو هالیوود ، فیلمی مثل مرثیه ای برای یک رویا ساخته میشه، که حتی امید فیلم ابد و یک روز رو هم نمیده توش
0
لایک
مشاهده بیشتر
بیوگرافی بابک
بابک هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
14
دنبالکنندگان
فعالیتهای اخیر
بابک
فیلم سینمایی
اکسیدان
را بررسی کرد.
1396/03/31
بابک
فیلم سینمایی
اکسیدان
را ارزیابی کرد.
1396/03/31
بابک
نظر
حامد عابدی
را پسندید.
1395/12/07
بابک
فیلم سینمایی
خوب بد جلف
را بررسی کرد.
1395/12/04
بابک
فیلم سینمایی
خوب بد جلف
را ارزیابی کرد.
1395/12/04
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد
اصلا مگه دارم اجتماعی در مورد خوشبختی مردم میسازن؟ جدایی نادر از سیمین کجاش سیاه نمایی بود مثلا؟ یه خانواده توش متوسط بود، یه خانواده هم از پایین شهر... اینا دروغه؟ غیر از اینه که آمار طلاق دار میره بالا؟ اینا کجاش دروغه آخه؟ اینا کجاش سیاه نماییه؟ اینا آیینه جامعه است ... کسی که نخواد ببینه ، نمی بینه، تازه سینماگران تا همین الانش خیلی کوتاهی کردن که در مورد محرومیت مردم عزیز سیستان فیلم نساختن، بخش زیادی از مردم مرفه ایران متاسفانه در مورد این مردم شریف و محروم کاملا بی اطلاع هستن