ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
فریبرز نیازی
دنبالکنندگان
0
دنبال میکند
0
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از اردیبهشت 1398
ستاره
0
بررسی
0
لیست
0
مشارکت
0
لایک
1
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
مرتبسازی بر اساس: جدیدترین نظرات
×
بررسی
نظرات
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
هنرمند
|
آریا عظیمینژاد
1398/02/11
جناب عظیمی نژاد سلام ،
من یک مرد 50 ساله هستم، سن و سالم اونقدری هست که اسیر شور و حال جوانی نشم و یا بی مورد چیزی در مورد کسی نگم. اونقدر حواسم هست که الکی کسی رو گنده نکنم و بیخودی به کسی پر و بال ندم.تعریف و تمجیدهای کلیشه ای بدجوری حالم رو بد میکنه مثل بسیاری از تعارفات و تمجیدهائی که معمولا توی صدا و سیما مثل نقل و نبات بین مثلا بازیگران سینما ( که اغلب هم خودشون رو هنرمند میدونن!!!) و مجریان کلیشه گو رد و بدل میشه.
من موندم اصلا چرا سینما رو یک هنر میدونن در حالی که صنعت سینما از بازیگری گرفته تا تمامی عوامل آن، تماماً یک فن و پیشه هست. بنظر من هنر به چیزهائی گفته میشه که با عوامل زیبائی شناختی همراه باشه. هنر می بایست به سرچشمۀ ذات قدسی ارتباطی نزدیک داشته باشه. مثل نقاشی، مثل سفالگری، مثل شعر و شاید از همه مهمتر مثل موسیقی. خدوند در اولین قدم با انسان با صدا ارتبط برقرار کرد، یعنی با موسیقی.
از این مقوله بگذرم. من خواستم بگم با این سن و سالم دیگه تقریبا میدونم که چه زمانی چی بگم و چه زمانی سکوت کنم. میدونم ارزش گفتن یک کلمه گاهی اوقات تا چه اندازه ارزشمند هستش و نباید اون کلمه رو هرجائی بکار برد.
آقای عظیمی نژاد، با شناختی که من از شما پیدا کردم، مطالعه ی آثار شما و دنبال کردن برنامه ی تلویزیونی شما پی بردم که آدمی مثل شما یک آدم معمولی نیست. آدمها یا باسوادند یا بی سواد و کم سواد. با سوادها یا مغرورند یا متواضع. متواضع ها یا با احساسند و یا بی احساس و کم احساس. با احساس ها یا اشک می ریزند و یا اشک نمی ریزند. اونهائی که اشک می ریزند، در اشک ریختنشان یا فقط اشک می ریزند که خودشان را سبک کنند و احساسشان رو به رخ دیگران بکشند و بگویند که چقدر انسان احساساتی هستند و یا اونقدر صاف و صادقند و اونقدر زیبا می گریند و اونقدر به اشکی که می ریزند آگاهند و با شعور گریه میکنند که قلب دیگران رو به گریه وا میدارند و پیوندی آسمانی بین قلب خودشون و قلبهای صاف و صادق و ساده بوجود می آورد.
آریای عزیز،
تو با همۀ سواد و تجربه ای که داری، نشان دادی که چقدر انسان ، متواضع، با احساس، آگاه ، با شعور و صاف و صادق هستی.
من در تمام لحضاتی که اشک میریختی با تو گریستم و قلبم با قلبت به شور می آمد و ارام می گرفت. اشک ریختنت اشک من را در می آورد و خندیدنت نشانی از عشق و مهربانی با خود داشت. به جرات می گویم ، کمتر کسی اینهمه من را به معنای عاشقی نزدیک کرده است. وقتی می گریی من زیبائیه گریه بر همه ی خوبی ها را در گریه ی تو حس می کردم و از درون به یک آرامش و حس قشنگ وصف ناشدنی می رسیدم.
خدا را شکر میکنم که هنوز امثال تو هستند تا آدم بتواند در کنار شماها با آرامش و عشق بخندد و گریه کند. کاش میتوانستم از نزدیک تو را در آغوش بگیرم و گریه هایت را حس کنم.
ارادتمند: زرتشت
09126141634
1
لایک
بیوگرافی فریبرز نیازی
فریبرز نیازی هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
0
دنبالکنندگان
فعالیتهای اخیر
فریبرز نیازی
به
آریا عظیمینژاد
نظر داد.
1398/02/11
فریبرز نیازی
،
آریا عظیمینژاد
را دنبال کرد.
1398/02/11
فریبرز نیازی
شماره تلفن خود را تایید کرد.
1398/02/11
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد
من یک مرد 50 ساله هستم، سن و سالم اونقدری هست که اسیر شور و حال جوانی نشم و یا بی مورد چیزی در مورد کسی نگم. اونقدر حواسم هست که الکی کسی رو گنده نکنم و بیخودی به کسی پر و بال ندم.تعریف و تمجیدهای کلیشه ای بدجوری حالم رو بد میکنه مثل بسیاری از تعارفات و تمجیدهائی که معمولا توی صدا و سیما مثل نقل و نبات بین مثلا بازیگران سینما ( که اغلب هم خودشون رو هنرمند میدونن!!!) و مجریان کلیشه گو رد و بدل میشه.
من موندم اصلا چرا سینما رو یک هنر میدونن در حالی که صنعت سینما از بازیگری گرفته تا تمامی عوامل آن، تماماً یک فن و پیشه هست. بنظر من هنر به چیزهائی گفته میشه که با عوامل زیبائی شناختی همراه باشه. هنر می بایست به سرچشمۀ ذات قدسی ارتباطی نزدیک داشته باشه. مثل نقاشی، مثل سفالگری، مثل شعر و شاید از همه مهمتر مثل موسیقی. خدوند در اولین قدم با انسان با صدا ارتبط برقرار کرد، یعنی با موسیقی.
از این مقوله بگذرم. من خواستم بگم با این سن و سالم دیگه تقریبا میدونم که چه زمانی چی بگم و چه زمانی سکوت کنم. میدونم ارزش گفتن یک کلمه گاهی اوقات تا چه اندازه ارزشمند هستش و نباید اون کلمه رو هرجائی بکار برد.
آقای عظیمی نژاد، با شناختی که من از شما پیدا کردم، مطالعه ی آثار شما و دنبال کردن برنامه ی تلویزیونی شما پی بردم که آدمی مثل شما یک آدم معمولی نیست. آدمها یا باسوادند یا بی سواد و کم سواد. با سوادها یا مغرورند یا متواضع. متواضع ها یا با احساسند و یا بی احساس و کم احساس. با احساس ها یا اشک می ریزند و یا اشک نمی ریزند. اونهائی که اشک می ریزند، در اشک ریختنشان یا فقط اشک می ریزند که خودشان را سبک کنند و احساسشان رو به رخ دیگران بکشند و بگویند که چقدر انسان احساساتی هستند و یا اونقدر صاف و صادقند و اونقدر زیبا می گریند و اونقدر به اشکی که می ریزند آگاهند و با شعور گریه میکنند که قلب دیگران رو به گریه وا میدارند و پیوندی آسمانی بین قلب خودشون و قلبهای صاف و صادق و ساده بوجود می آورد.
آریای عزیز،
تو با همۀ سواد و تجربه ای که داری، نشان دادی که چقدر انسان ، متواضع، با احساس، آگاه ، با شعور و صاف و صادق هستی.
من در تمام لحضاتی که اشک میریختی با تو گریستم و قلبم با قلبت به شور می آمد و ارام می گرفت. اشک ریختنت اشک من را در می آورد و خندیدنت نشانی از عشق و مهربانی با خود داشت. به جرات می گویم ، کمتر کسی اینهمه من را به معنای عاشقی نزدیک کرده است. وقتی می گریی من زیبائیه گریه بر همه ی خوبی ها را در گریه ی تو حس می کردم و از درون به یک آرامش و حس قشنگ وصف ناشدنی می رسیدم.
خدا را شکر میکنم که هنوز امثال تو هستند تا آدم بتواند در کنار شماها با آرامش و عشق بخندد و گریه کند. کاش میتوانستم از نزدیک تو را در آغوش بگیرم و گریه هایت را حس کنم.
ارادتمند: زرتشت
09126141634