حواشی سریال تلویزیونی «کیف انگلیسی» (6 حاشیه)

به گفته‌ی «سید ضیاءالدین دری»، کارگردان سریال‌ «کیف انگلیسی»، هر دو سریال کیف انگلیسی و «کلاه پهلوی» سینمایی بوده‌اند و با توجه به شرایط و علاقه‌ی وی به اینکه مردم این فیلم‌ها را ببینند تن به آمدن به تلویزیون داده است.
«سید ضیاءالدین دری»، کارگردان سریال‌ «کیف انگلیسی» 15 آبان ماه 1395 در برنامه‌ی «هفت» حضور یافت، وی در خصوص کلیپی که در این برنامه پخش شد و موفقیت «کیف انگلیسی» را بسیار بالاتر از «کلاه پهلوی» عنوان کرد گفت؛ به خاطر شرایط و حضور ماهواره‌ها تکرار موفقیت این سریال شدنی نیست.
«سید ضیاءالدین دری»، کارگردان سریال‌ «کیف انگلیسی» 15 آبان ماه 1395 با حضور در برنامه‌ی «هفت» بیان داشت؛ این سریال تنها سه ثانیه ممیزی شد و هر چه که روی کاغذ توافق کرده بودیم ساخته شد.
«سید ضیاءالدین دری»، کارگردان سریال‌های «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» معتقد است فیلم تاریخی نمی‌تواند سفارشی باشد و باید خودش بجوشد و اصلا فیلم سفارشی در این حوزه مخاطب خود را پیدا نمی کند.
آهنگساز مجموعه «کیف انگلیسی» فرهاد فخرالدینی است که آلبومی هم به همین نام به بازار ارائه داد که مجموعه‌ای از موسیقی‌های ساخته شده برای این سریال بود.
سریال «کیف انگلیسی» از مجموعه‌های موفق تلویزیونی دهه ۷۰ بود که مورد توجه هر دو طیف مخاطبان خاص و عام قرار گرفت.