حواشی فیلم سینمایی «زن، مرد، زندگی» (5 حاشیه)

"زن،مرد،زندگی" به کارگردانی مهدی داوودی با داشتن ۸ سالن سینمایی و۲۰ روز نمایش توانست فروشی ۵۰ میلیون تومانی را سپری کند.
فیلم سینمایی «زن، مرد، زندگی» با بازی لیلا اوتادی، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی و امیرحسین رستمی روز 23 اردیبهشت 94 در یک سانس برای دانشجویان دختر دانشگاه ایلام در سالن آیت الله حیدری اکران شد.
کانون فرهنگی فیلم و عکس متولی پخش برترین فیلم های سینمایی روز ایران و جهان در دانشگاه ایلام است.
پیش از این سه فیلم «پسران مهتاب» (ارتشی در تاریکی)، «ستاره‌های سربی» و «بیا با من» در کارنامه فیلمسازی «مهدی ودادی» به ثبت رسیده است.
روند این فیلم بازگشت به زندگی مشترک و تلاش برای حفظ علاقه زن و شوهر است. در فیلم «زن، مرد، زندگی» مرد به سراغ زن دیگری می‌رود و زمانی که همسرش از این موضوع با خبر می‌شود، درصدد حل مشکلات زندگی و عدم رسیدن به مرحله جدایی بر می‌آید؛ به عبارت دیگر بار اصلی بازگشت به زندگی در این فیلم بر عهده زن است. همان طور که در تعالیم اسلامی نیز دیده می‌شود، زن در خانواده نقش محوری دارد و در این فیلم نیز این مسئله این گونه بازنمایی شده است.
عادل سنجابی تهیه‌کننده فیلم درباره مشکلات سرراه فیلم «زن، مرد، زندگی»: یکی از مشکلات ما مخالفت‌های شدید بر سر تولید فیلم با این سبک و محتوا بود. این فیلم با سرمایه شخصی تهیه و تولید شده است و شاید در آینده از مخالفت‌ها و ناملایماتی که در این راه متحمل شدیم، حرف زدم. از مخاطبان هم تقاضا دارم این فیلم را ببینند و نظراتشان را در باره آن بیان کنند.