حواشی سریال تلویزیونی «رنگ شک» (5 حاشیه)

«بهروز خوش‌رزم»، تهیه‌کننده‌ی سریال «رنگ شک» درباره میزان استفاده از اکشن در این مجموعه با توجه به اینکه در ژانری پلیسی است، گفت:
«رنگ شک، یک سریال پلیسی است و فضای اکشن هم به عنوان یکی از ویژگی‌های این نوع آثار در آن دیده می‌شود، اما این طور نیست که با کاری کاملا اکشن رو به رو باشیم.»
اواسط دی ماه 1392 خبرهایی از پایان تصویربرداری سریال در تهران به گوش می‌رسید و «بهروز خوش رزم»، تهیه‌کننده‌ی پروژه اعلام کرد پس از این، عوامل قدری استراحت می‌کنند تا برای ضبط بخش‌های پایانی در جنوب کشور آماده شوند و عرب‌نیا، کارگردان این سریال نیز در این فاصله برای بررسی موقعیت جغرافیایی لوکیشن‌های بوشهر عازم این بندر می‌شود. اما پس از این، پروژه دچار توقف شد و کمبود بودجه در سازمان صداوسیما به این مینی سریال نیز رحم نکرد. بنابراین عوامل معطل چند سکانس باقی مانده در جنوب کشور شدند و پروژه از پایان تصویربرداری و رسیدن به پخش بی‌نصیب ماند. سرانجام در خرداد ماه 1393 خبر رسید که عوامل برای ضبط سکانس‌های پایانی به بوشهر رفته‌اند و با پایان کار تصویربرداری، عرب‌نیا مشغول تدوین سریال می‌شود و این مرحله نیز 2 ماه طول خواهد کشید.
این سریال در 27 مهر ماه 1392، در «وردآورد» واقع در اتوبان تهران کرج کلید خورد و مدت زمان تقریبی تصویربرداری نیز دو ماه پیش‌بینی شد.
از لوکیشن‌های این سریال میتوان محل‌هایی چون؛ «ستاد مبارزه با مواد مخدر»، «حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی» و «متروی تهران» را نام برد.
«رنگ شک» نخستین تجربه سریال‌سازی «فریبرز عرب‌نیا» است.