حواشی فیلم سینمایی «ترور سر چشمه» (6 حاشیه)

«محمدحسین مهدویان»، کارگردان مستند «ترور سرچشمه»، 23 آذر ماه سال 1396 در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از محل اولین اکران این مستند، گفت:
«اول این‌که خیلی ممنونم از محبتی که به من و گروهم داشتید و با این استقبال فوق‌العاده ما رو شرمنده کردید. دوم تشکر می‌کنم از دوستانی که از زمان اتمام فیلم تا الان با پیغام‌ها و تماس‌های پر از محبت‌شون خستگی رو از تن ما به در کردند. و سوم هم عذرخواهی می‌کنم از تعداد زیاد تماشاگرانی که پشت در موندند و به دلیل تکمیل ظرفیت سالن امکان تماشای فیلم رو پیدا نکردند. یک عذرخواهی دیگه هم باید بکنم بابت این‌که امشب به خاطر حضور سر صحنه‌ی فیلم سینمایی «لاتاری» نتونستم خودم رو به پردیس چارسو برسونم. امیدوارم بتونم در اکران روز شنبه حضور داشته باشم.»
«محمدحسین مهدویان»، کارگردان مستند «ترور سرچشمه»، 22 آذر ماه سال 1396 در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر پوستر این فیلم، از اولین اکران این مستند در «جشنواره سینما حقیقت» در محل «پردیس سینما چارسو» خبر داد.
لوکیشن فیلم‌برداری مستند «ترور سرچشمه»، در خانه‌ای دو طبقه در مرکز «تهران» است.
«محمد حسین مهدویان»، کارگردان مستند «ترور سرچشمه»، 2خرداد ماه سال 1396 در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی در رابطه با زمان آماده شدن این مستند، اذعان داشت:
«تلاش عوامل تولید مستند ترور سرچشمه بر این است که این اثر همزمان با سالگرد حادثه هفتم تیر آماده نمایش شود و در یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشته باشد».
«مجید رجبی معمار»، تهیه کننده مستند «ترور سرچشمه»، 2خرداد ماه سال 1396 در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی در رابطه با پژوهش اطلاعات این مستند، عنوان کرد:
«محمدحسین مهدویان به همراه یک گروه تحقیقاتی به صورت روزانه و با جدیت مشغول انجام مراحل پژوهشی این مستند بودند. کار جمع‌آوری اسناد در حال حاضر هم ادامه دارد اما در این زمینه مشکلات بسیاری وجود دارد و متاسفانه اسناد مستند و حرفه‌ای بایگانی شده‌ای در دسترس نیست.»
«محمدحسین مهدویان»، مستند «ترور سرچشمه» را همزمان با سالروز «فتح خرمشهر»، 3 خرداد ماه سال 1396 کلید زد.