حواشی سریال تلویزیونی «شهرک جیم» (7 حاشیه)

«فرید شب‌خیز»، تهیه‌کننده‌ی سریال «شهرک جیم» درباره‌ی شوخی‌هایی که در آن با موضوعات اجتماعی و دیگر مسایل می‌شود، اظهار کرد:
«به دلیل اینکه همیشه نسبت به شوخی‌ها یک عده ناراحت می‌شوند ما این بار سراغ خود تهیه کننده‌های تلویزیون رفتیم و شخصیت اصلی این داستان یک تهیه کننده است که مقروض می‌شود و حکم جلبش می‌آید. البته در کنار داستان این تهیه کننده تلویزیون با دیگر مسایل اجتماعی هم شوخی می‌شود.»
«شهرک جیم» با سه دوربین تصویربرداری شده و تدوین آن نیز به صورت همزمان انجام شده است. ویژگی این اثر این است که ریتم تندی دارد و حوصله بیننده سر نمی‌رود.
فضای مجموعه‌ی «شهرک جیم» کاملا رئال است و موضوعات اجتماعی را دستمایه قرار داده. البته در قسمت‌هایی هم به سمت فضای فانتزی حرکت می‌کند.
«فرید شب‌خیز»، تهیه‌کننده‌ی سریال «شهرک جیم» در خصوص انتخاب لوکیشن‌ شهرک غزالی برای این مجموعه تصریح کرد:
«بخشی از این مساله به دلیل ترافیک بود تا بتوانیم دسترسی راحتی به حمل و نقل و مسیر داشته باشیم. با این حال ما در شهرک غزالی داخل یک سوله هستیم و در آن دکورهایی از یک بیمارستان، دفتر کار و خانه‌های شخصیت‌ها را برپا کردیم.»
«فرید شب‌خیز»، تهیه‌کننده‌ی سریال «شهرک جیم» در خصوص لوکیشن‌های این مجموعه گفت:
«لوکیشن سریال در شهرک غزالی است و دکورهای عظیمی را در آنجا نصب کردیم. همچنین در قسمت‌هایی از تولید هم بنا به قصه در خارج از شهرک کار را ضبط کردیم.»
سریال «شهرک جیم» ابتدا «شهرکی‌ها» نام داشت.
حدود ۷۵ درصد فیلمبرداری سریال «شهرک جیم» در شهرک سینمایی «غزالی» انجام شد.