حواشی برنامه تلویزیونی «گاراژ 888» (7 حاشیه)

برنامه «گاراژ 888» قرار بود با نام «اسب بخار» ارائه شود.

دعوت از شماری بازیگران مشهور کشورمان برای حضور در این برنامه، از شباهت‌های این برنامه به برنامه‌ی «تاپ گیر» محسوب می‌شود.

ظاهرا مجموعه «گاراژ 888» با حمایت مالی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه عرضه کف‌پوش خودرو شکل گرفته و تبلیغ این شرکت در جای جای برنامه دیده می‌شود.

تیتراژ «گاراژ 888» بر خلاف تصور بسیار ساده و با استفاده از خودروهای مدل شکل گرفته و حتی یک پلان استفاده از خودروهای واقعی یا فضای پیست و برنامه نیز در آن دیده نمی‌شود.

انتخاب «علی قربان زاده» به عنوان مجری اصلی برنامه «گاراژ 888» تا حدی منطقی به نظر می‌رسد، همچنین یکی از کارشناسان و نویسندگان قدیمی هفته نامه دنیای خودرو به نام «مانی حدادی» نیز در زمینه نگارش متن‌های فنی مجموعه نقش دارد و به تنهایی بار کارشناسی گاراژ 888 را به دوش می‌کشد.

بجز «علی قربان زاده» و «مانی حدادی» مجری دیگری نیز به نام «نیما طبیبی» در مقابل دوربین ظاهر می‌شود که اتفاقا نام ایشان در بخش سرمایه گذاران مجموعه نیز در کنار «نیوشا طبیبی» ذکر شده است.

در مورد اطلاعات بسیار واضحی نظیر حداکثر سرعت قابل دست‌یابی «بوگاتی ویرون» در بین اعداد و ارقام مطرح شده در این برنامه اختلاف دید می‌شود، تا جایی که «نیما طبیبی» از سرعت 420 کیلومتر بر ساعت سخن می‌گوید و اطلاعات نمایش داده شده به صورت گرافیکی حداکثر سرعت 407 کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد.
مجریان گاراژ 888 ادعا دارند که تاکنون هیچ برنامه خودرو محور دیگری «بوگاتی ویرون» را به دقت تست و بررسی نکرده است و گاراژ 888 برای اولین بار در جهان این مهم را انجام داده است اما در کمال تعجب مخاطب صحنه‌های قابل ذکری از این تست و بررسی نمی‌بیند و حتی مجریان از توضیح و توصیف فضای داخلی بوگاتی ویرون به دلیل سادگی بیش از حد آن خودداری می‌کنند.