حواشی فیلم سینمایی «دنیای پرامید» (5 حاشیه)

«مهدی احمدی» درباره تغییر کارگردان گفت: پروانه ساخت به نام هاتف علیمردانی صادر شد اما ایشان برای بازاریابی فیلم جدیدشان «یک فراری از بگبو» عازم خارج از کشور بودند، به همین دلیل با حسن خلق و رفتار از کار کناره‌گیری کردند. ما پیش از این نیز با آقای هادی صبحت کرده بودیم و مراحلی از پیش‌تولید نیز انجام شده بود اما با انصراف آقای علیمردانی پیش‌تولید جدی را آغاز کردیم و به سرعت کار پیش رفت.
«مهدی احمدی» تهیه‌کننده گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دنیای پرامید» به کارگردانی منوچهر هادی اوایل بهمن‌ماه 89 در تهران آغاز شد و پس از 25 جلسه کار، به پایان رسید.
داریوش باباییان که پخش این فیلم را برعهده دارد گفت: فیلم متعلق به احمدی است و مدیوم این فیلم سینماست که مدتی پیش هم پروانه نمایش دریافت کرد.
منوچهر هادی: از نظر من «دنیای پر امید» یک تله فیلم است که با 80 میلیون بودجه ساخته شده و در اندازه خودش باید مقایسه شود، ضمن اینکه از این تله فیلم دفاع می کنم و در 26 تله فیلمی که ساختم «دنیای پر امید» بهترین فیلم است و حتی بهتر از برخی فیلم های سینمایی اما در هر صورت مدیوم برای تلویزیون است.
منوچهر هادی-بابائیان سال 89 تله فیلم «دنیای پر امید» با نام قبلی «گوهر» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داریوش باباییان در تهران کلید خورد در نهایت بعد از مدتی این فیلم به «مهدی احمدی» واگذار شد.