حواشی فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» (11 حاشیه)

فیلمبرداری فیلم «جنجال در عروسی» که یک اثر سه بعدی است، در شهر «تفت» یزد انجام شده است.
فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های سه بعدی سئول کره جنوبی جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد.
در فیلم «جنجال در عروسی»، از تجربیات و امکانات و وسایل فرانسوی‌ها استفاده شده و در زمان فیلم برداری هم سه نفر از نمایندگان آنها در کنار عوامل ایرانی حضور داشتند که تنظیمات سه‌بعدی فیلم با آنها بوده است.
«محمد احمدی» تهیه کننده‌ی فیلم «جنجال در عروسی» با توضیح انگیزه‌اش برای ساخت فیلم گفت؛ من ریسک این کار را دوست داشتم، اینکه باعث تولید کار و تکنیکی جدید مانند سینمای سه‌بعدی در سینمای ایران بشویم، در سینمای جهان این شیوه‌ها تجربه شده و امکانات کافی برای ساخت و اکران نوع فیلم‌ها نیز وجود دارد.
«جنجال در عروسی» فیلمی سه‌بعدی کاملا استاندارد در سطح بین‌المللی است که به سبب فضای معمول این فیلم‌ها سبک این کار فانتزی شد که به نظر سبکی مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان است.
«محمد احمدی» تهیه کننده‌ی فیلم «جنجال در عروسی» در خصوص همکاری با کارگردان این فیلم گفت:
«سیدرضا خطیبی» به سبب علاقه‌ای که به ساختن فیلم سه‌بعدی داشت تصمیم به ساخت این فیلم گرفت و من نیز در مقام تهیه‌کننده با ایشان همکاری کردم.»
فیلم «جنجال در عروسی» محصول مشترک کشور ایران و فرانسه است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و قرار است برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اکران شود.
«جنجال در عروسی» سومین فیلم بلند سینمایی «سیدرضا خطیبی» است.
«جنجال در عروسی» دومین همکاری «محمد احمدی» و «رضا خطیبی» پس از فیلم سینمایی «حریم» است.
فیلم «جنجال در عروسی» در نخستین نمایش بین المللی در جشنواره بین المللی فیلم‌های سه بعدی کره جنوبی، ششم و هفتم آبان ماه 1395 روی پرده رفت.
فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» تولید مشترک بنیادسینمایی فارابی با شرکت های «کویر فیلم» (ایران) و «لو فیلم دآرت» (فرانسه) است.