حواشی فیلم سینمایی «قصه عشق پدرم» (10 حاشیه)

محمدرضا ورزی گفت: فیلم « قصه عشق پدرم» در کنار مقام شامخ رزمندگان مفقودالاثر به اهمیت پدر هم می پردازد، از آنجاییکه شخصیت پدر در سینمای ایران همواره مهجور بوده، اما همه می‌دانیم که پدر همان قدرمقامش ارزشمند است که مادر.
محمد رضا شریفی‌نیا تهیه کننده فیلم «قصه عشق پدرم» در گفت‌وگو با خبرنگاری در مورد انتخاب‌های هیئت داوران جشنواره فیلم فجر گفت: من اشکالم به هیئت انتخاب این است که از فضای جشنواره فجر که قرار است ارزشی و انقلابی باشد دور هستند. درصورتی که باید به فیلم «قصه عشق پدرم» بها می‌دادند به فیلم‌هایی اهمیت دادند که با ارزش‌های انقلاب فاصله دارند. متاسفانه جشنواره فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی نیست.
"محمدرضا ورزی" کارگردان این اثر اظهار داشت: یک دل نوشته ای را در مقام پدر و اکرام آن در حد بضاعت خود ساختم و تهیه کنندگی این کار را "محمدرضا شریفی نیا" برعهده داشت و او بر شرکت کردن ما در جشنواره اصرار داشت.
"مهراوه شریفی نیا" بازیگر فیلم سینمایی "قصه عشق پدرم" گفت: استقبال مردم از این اثر و رای انتقاد من بود این اثر جایگاه و مقام پدر را به تصویر می کشید من در نقش بهار در این فیلم در مقابل پدرم بازی می‌کنم.
بازی در مقابل پدر برایم سخت بود چون به نوعی خود را در حال امتحان پس دادن می بینم و با پدر به عنوان تهیه کننده قرارداد بستم.
این کارگردان گفت: "قصه عشق پدرم" اولین فیلم دفاع مقدسی است که در بخشی خصوصی تولید شده و یک ریال حمایت دولتی نداشته است و طبیعی است که برای بازگشت سرمایه آن باید اکران عمومی خوبی داشته باشیم.
محمدرضا ورزی اظهار داشت: من فیلم را به عنوان ادای احترام به مقام پدر ساختم.
نشست نقد و بررسی فیلم «قصه عشق پدرم» بعد از اکران در سینما قلهک، با حضور کارگردان محمد رضا ورزی، محمد رضا شریفی نیا یکی از بازیگران و جمعی از منتقدان برگزار شد.
«قصه عشق پدرم» دومین ساخته سینمایی محمدرضا ورزی است که زمستان سال 90 مراحل فیلمبرداری‌اش را در سکوت خبری به پایان برد و برای حضور در جشنواره 91 آماده شد.
در اکران های اولیه اش در چند سینمای مردمی توانسته نظر تماشاگران را به خود جلب کند.
فیلم «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی در اکران های مردمی خود در دو روز اول جشنواره فیلم فجر با استقبال چشمگیر تماشاگران مواجه شد.