حواشی فیلم سینمایی «لاک‌ قرمز» (14 حاشیه)

یکی از اتفاقات جالب توجه برای فیلم «لاک قرمز» این است که صدا و سیما پخش 500 نوبت تیزر رایگان را به فیلم اختصاص داد.
«میثم میرزایی» که طراحی لوگوی آثاری چون «بوفالو»، «هفت ماهگی»، «اروند»، «عادت نمی‌کنیم» و «نقطه کور» را در کارنامه خود ثبت کرده، این بار لوگوی فیلم سینمایی «لاک قرمز» را طراحی نمود.
«سیدجمال سیدحاتمی»، کارگردان فیلم «لاک قرمز»، در پاسخ به نقد «شبنم زین‌العابدین» درخصوص معضلات اجتماعی این فیلم از جمله سقط جنین تصریح کرد:
«ما دغدغه‌مان بیشتر از خانم زین العابدین بوده و درباره‌ی تمامی این مسائل تحقیق کردیم و جلسات بسیاری برگزار کردیم. طبقه اجتماعی که در این فیلم مورد بحث است طبقه‌ای بوده که من و اقای مجیدی در آن زندگی کردیم. نکته‌ی دیگر فیلم ما پرداخت به بحث اعتیاد بود.»
«پردیس احمدیه»، بازیگر نوجوان فیلم «لاک قرمز» در خصوص نقش‌آفرینی در این فیلم بیان داشت:
«انتخاب من حدود دو سه هفته طول کشید و نکته‌ای که وجود داشت این بود که من 23 سال دارم اما قرار بود نقش دختر 18 ساله را ایفا کنم اما یک مدت با بچه مدرسه‌ای‌ها نشست و برخواست داشتم تا سرانجام توانستیم به این نقش برسیم.»
«کامران مجیدی»، تهیه کننده‌ی فیلم «لاک قرمز» بیان داشت؛ این پروژه کاملا مستقل ساخته شد و آقای «مجید مجیدی» صرفا به عنوان مشاور در پروژه حضور داشتند و امور اداری و بحث‌های مجوزهای مارا انجام می‌دادند.
فیلم سینمایی «لاک قرمز» فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد و در لوکیشن‌های مختلف در نقاط مختلف تهران مانند منطقه «ظفر»، «کلانتری ١٤٤ تهرانپارس» و «بیمارستان شهید لواسانی» منطقه سرخه حصار فیلمبرداری شده است.
فیلم سینمایی «لاک قرمز»، اولین فیلم بلند سینمایی «سیدجمال سیدحاتمی» است.
«پردیس احمدیه»، بازیگر جوان دختر این فیلم پس از حضورهای کوتاه در فیلم های؛ «کلاس هنرپیشگی» و «خانه دختر» این بار در جایگاه یکی از نقش‌های اصلی در «لاک قرمز» حضور دارد.
حضور «بهنام تشکر» در یک نقش جدی و موضوع حساس فیلم «لاک قرمز»، به جذابیت‌های این فیلم افزوده است.
فیلم «لاک قرمز» به بخش «نگاه نو» سی‌وچهارمین جشنواره‌ی فجر راه یافته است.
«بهنام تشکر» درباره‌ی بازی در فیلم «لاک قرمز» گفت:
«مدت‌ها منتظر بازی در چنین نقشی بودم و به نظرم این کار یکی از متفاوت ترین نقش‌هایی است که آن را تجربه کرده‌ام.»
«مهرداد میرزایی»، یکی از اعضای گروه موسیقی «مه» درباره‌ی ساخت موسیقی فیلم «لاک قرمز» گفت:
«سعی ما از ابتدا بر این بوده که موسیقی به عنوان عضوی جدا نشدنی، از دل خود فیلم بیرون بیاید. برای رسیدن به این اتفاق ما به صداهایی نیاز داشتیم که مانند روح و فضای فیلم بکر و تازه باشد. در موسیقی «لاک قرمز» که تمام آن به صورت آکوستیک و با ساز ضبط و ویرایش شده، به تولید صداهای نامعمول و شنیده نشده از سازهایمان پرداختیم و با ترکیب این صداها به فضایی رسیدیم که صدای خود «لاک قرمز» است.»
«بهنام تشکر» درباره‌ی فیلم «لاک قرمز» گفت:
«لاک قرمز بیشتر یک فیلم زنانه است و به مسائل پیرامون زنان می‌پردازد.»
«پردیس احمدیه»، بازیگر نوجوان فیلم «لاک قرمز» از بین حدود 500 نوجوان برای حضور و ایفای نقش در این اثر انتخاب شده است.