حواشی فیلم سینمایی «سوءتفاهم» (9 حاشیه)

فیلم سینمایی سوءتفاهم در نسخه پخش شده طی سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر به مدت 113 دقیقه بود که با 20 دقیقه حذف به مدت 93 دقیقه بر روی پرده‌های اکران سینمایی رفت.
21 بهمن ماه سال 1396 پس از اعلام اسامی نامزدهای «سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر»، و نام بردن «پژمان جمشیدی» بازیگر فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم»، در بین کاندیداها، خبرنگاران و حضار به اون خندیدند، که طی این جریان «پرویز پرستویی»، پیشکسوت سینمای ایران، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، واکنش نشان داد و نوشت:
«پژمان عزیز به قول خودت چهار سال فحش چهار سال تهمت چهار سال فشار چهار سال صبر چهار سال تلاش و حالا کاندیدا، با تمام وجود بهت تبریک میگم نگران نباش تا بوده همین بوده و خواهد بود. قابل توجه اون‌هایی که زمان اعلام کاندیدا شدن تو خندیدند یادمون نره زنده یاد «فردین» هم کشتی گیر بود و تبدیل به یک اسطوره بیاد ماندنی شد حتما لیاقتش رو داشته؛ زنده یاد «عزیز اصلی» هم از فوتبال به سینما اومد و در خیلی از فیلم‌ها خوش درخشید و... مبادا صدای خنده‌ها، تورو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه تو در تئاتر ، تلویزیون، سینما از مردم جواب گرفتی و حتما لیاقتش رو داشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه‌های مردمی گرم باشه حرف زیاده.... روح مادرت شاد و آرزوی سرفرازی برایت دارم. ودر آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک میگم . و به اون کسانی که صدای خنده‌شان را در یک رسانه ملی شنیدم میخوام بگم ما قراره با هم بخندیم ،نه به هم... »
به گفته «پژمان جمشیدی»، بازیگر فیلم سینمایی «سوءتفاهم»، این فیلم نه در گونه «جنگی و دفاع مقدس» و نه در گونه «اجتماعی»، قرار می‌گیرد.
«مهرداد میرکیانی»، با حضور در فیلم‌های؛ «بمب؛ یک عاشقانه»، «جشن دلتنگی»، «سوء تفاهم» و «شعله ور»، پرکارترین چهره‌پرداز در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
«مهران ملکوتی»، با حضور در فیلم‌های سینمایی؛ «مغز‌های کوچک زنگ زده»، «سوء تفاهم» و همچنین «حسین بشاش»، با حضور در فیلم‌های سینمایی؛ «ماهورا» و «اتاق تاریک»، پرکارترین صدابرداران در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند.
«پیمان شادمانفر»، با حضور در فیلم‌های سینمایی؛ «اتاق تاریک»، «سوء تفاهم» و «مغزهای کوچک زنگ زده»، پرکارترین فیلم‌بردار در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
فیلم سینمایی «سوءتفاهم»، اولین اثر بلند سینمایی «جلیل شعبانی»، به عنوان تهیه کننده است.
در ابتدا قرار بود بازیگرانی نظیر؛ «بهرام رادان»، «سحر دولتشاحی»، «لیلا حاتمی»، «صابر ابر»، «طناز طباطبایی»، در فیلم سینمایی «سوءتفاهم»، حضور داشته باشند که پس از مدتی انصراف دادند و در عوض «مریلا زارعی»، «پژمان جمشیدی»، «کامبیز دیرباز» و «اکبر عبدی» جایگزین شدند.
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «سوءتفاهم»، 22 آبان ماه سال 1396 در شهر «تهران» کلید خورد.