حواشی «امیر جعفری» (5 حاشیه)

امیر جعفری و همسرش (ریما رامین فر) در تئاتر با یکدیگر آشنا شدند، سال 1373 بود که در یک نمایش به عنوان «دو جلاد» با هم همکار شدند و پیش از آن نیز یک سال در کلاس‌های آقای سمندریان، همکلاس بودند. حدود 11 سال با هم همکار بودند و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتند سرانجام این 11 سال آشنایی به ازدواج ختم شد.
در شب جشن حافظ سال 94 وی و همسرش با یکدیگر در مراسم حضور داشتند و یکی از جذاب‎ترین نماهای این جشن زمانی رخ داد که نام ریما رامین‎فر بخاطر بازی در «پایتخت۳» به عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیونی خوانده شد. اینجا بود که او به ناگاه بوسه‎ای بر پیشانی همسرش زد و ریما رامین‎فر نیز با بغضی برآمده از ادای احترام همسر روی سن رفت و جایزه‎اش را از الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی گرفت.
وی به همراه همسرش از جمله هنرمندانی بود که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرد.
بابک زنجانی درباره‌ی همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است: "من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است."
بابک زنجانی از همکاری با وی در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم یا سورینت فیلم نام برده و گفته است: «امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می‌کند و یکی از افرادی است که درباره‌ی فیلمنامه‌ها نظر می‌دهد.»