حواشی «ملیسا ذاکری» (10 حاشیه)

«ملیسا ذاکری»، (به گفته‌ی خودش) زیاد آدم آرام و درون گرایی نیست!
«ملیسا ذاکری» در خصوص عمل‌های جراحی زیبایی در کشور بیان داشت:
«درمواقعی که به خیابان‌ها می‌روم موقعی که روی چهره برخی از خانم‌ها و دخترها دقت می‌کنم. فکر می‌کنم که در یک کشور آفریقایی هستم و با انبوهی از پوست‌های تیره و لب‌های برجسته مواجه می‌شوم!»
«ملیسا ذاکری» در خصوص عمل‌های جراحی زیبایی در کشور بیان داشت:
«به نظرم چهره طبیعی ما متناسب با افزایش سنمان تغییر می‌کند. «مریل استریپ» و یا «جولیا رابرترز» را نگاه کنید کنید؛ بینی‌های بزرگی دارند اما دست به ترکیب آن‌ها نزدند و الان با توجه به اینکه از سن میان‌سالی عبور کرده‌اند با چهره‌شان هماهنگی خوبی به وجود آورده است. الان در جامعه ما یک دختر بیست‌ودو ساله می‌رود عمل زیبایی انجام می‌دهد. چند تا از همکاران بازیگر را می‌شناسم که برای همین عمل‌های زیبایی غیرضروری خانه‌نشین شده‌اند و دیگر نمی‌توانند هر نوع نقشی را بازی کنند.»
«ملیسا ذاکری» بیشتر به ورزش حرکات موزون و یا همان رقص علمی زیر نظر مربی می‌پردازد. یک جورهایی شبیه باله و در کنارش به پیاده‌روی، تنیس و بدمینتون هم می‌پردازد.
«ملیسا ذاکری» به گیاهخواری علاقه دارد و در منزل غذاهای گیاهی درست می‌کند. یکی از دلایلی که دم‌نوش پونه می‌خورد به دلیل خاصیت سبزی خواری او است که معده را دچار نفخ می‌کند. اما دم‌نوش پونه آن را از بین می‌برد.
«ملیسا ذاکری» رژیم غذایی دنبال نمی‌کند. او معمولاً صبح‌ها یک لیوان شیر و مقداری حلوا ارده می‌خورد. نهار مقداری برنج و خورشت می‌خورد و عصرها هم معمولاً یک لیوان چای سبز و یا دم‌نوش پونه و گل‌گاوزبان. شب‌ها هم به‌جز میوه اصلاً چیزی نمی‌خورد. استفاده از این دم‌نوش‌های گیاهی به او آرامش و ریلکسی می‌دهد.

«ملیسا ذاکری» طب سنتی را پیگیری می‌کند. او معتقد است که بومادر، بنفشه، پونه، گل گاو زبان و غیره خواص زیادی دارند که از داروهای شیمایی برای درمان مؤثرتر هستند.
«ملیسا ذاکری» بیشتر دم‌نوش می‌خورد. به عقیده‌ی وی برای اغلب بیمارها تجویز داروی گیاهی وجود دارد و مدت‌ها در این زمینه مطالعه کرده‌ است.
«ملیسا ذاکری» زیاد اهل دکتر رفتن نیست. اما برای بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی که طولانی‌مدت شود به پزشک مراجعه می‌کند. ترجیح وی در مصرف دارو، خوردن داورهای گیاهی است و در خوردن داورهای شیمیایی احتیاط می‌کند.
«ملیسا ذاکری»، بازیگر فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور»، در خصوص استفاده از تجربه‌های بازیگران با تجربه‌ی این فیلم گفت:
«من در این فیلم با «ترلان پروانه» همبازی بودم، بازی با «حمید فرخ‌نژاد» و «هانیه توسلی» را نداشتم، اما خوب عوامل پشت صحنه خیلی حرفه‌ای بودند. می‌توانم بگویم در این پروژه به عنوان نخستین فیلمم تجربه‌های بسیاری کسب کردم. درست است که من کم در این کار حضور داشتم اما می‌توانم بگویم به اندازه کلاس‌های یک موسسه تجربه کسب کردم. بیشتر از آقای «مهدی جعفری» و آقای «افشاری راد» و البته خود آقای «هاتف علیمردانی» چیزهایی را یاد گرفتم.»